handdator

Visa fullständig version : fettförbrännings piller?


Svarten81
2003-05-20, 18:17
har en polare som provade det ett tag för han ville gå ner ett par extra kilon han jobbar dock skift så han kan inte träna regelbundet. han upplevde att han inte fick den önskade effekten vad kan detta berott på? var det för att han inte tränade regelbundet?:hbang:

King Grub
2003-05-20, 18:19
Kanske för att det inte finns några tillåtna (och knappt några otillåtna) med någon effekt?

Patte
2003-05-20, 18:20
Det bästa för förbränningen är cardioträning. Finns inget som kan ersätta det, så jag tror det beror på att han inte tränade regelbundet. Finns några som fungerar hyffsat om man håller en strikt diet, men det finns inga mirakelpreparat.

Svarten81
2003-05-20, 18:21
jasså gör det inte, vet inte vart han fick tag i sina frågade aldrig det....:confused:

Patte
2003-05-20, 18:22
Originally posted by Svarten81
jasså gör det inte, vet inte vart han fick tag i sina frågade aldrig det....:confused:

Men vad var det för något?

Svarten81
2003-05-20, 18:24
Originally posted by Patte


Men vad var det för något?

hehe det var en miss fån min sida, glömde trycka på quote när jag svarade på förra meddelandet. sorry

så du rekomenderar det ska ta o prata lite med honom om det låter intressant måste bara få honom till att hålla kosten....

Muskelsmurfen
2003-05-20, 22:23
Har för mig att det finns prep som ökar lipolysen men man måste ju ändå göra av med mer än man äter för att minska i vikt.
Rätt kost + rätt träning = lägre %BF. Prep kan hjälpa till på traven men fungerar inte utan de två andra faktorerna.