handdator

Visa fullständig version : Muskelinflammation


Henchman
2008-03-13, 18:18
Morsning.

Igår så tog jag mig ett underarms pass och tränade hårt. Efter det kände jag mig nöjd och åt en bit mat, duscha och sedan gick jag och la mig (kl 00:00) Under nattens gång vaknade jag kl 5 på morgonen (dessutom var jag pigg *screwy* ) och hade kraftig värk i underarmarna, kändes ungefär som växtvärk. Och jag kände att underarmarna var varma. Jag funderade ett tag sen somnade jag om och vaknade 6. Värken var kvar men inte lika kraftigt.

Kring 12 tiden på skolan så upptäckte jag att värken var borta och att gå till skolsköterskan uteblev eftersom jag tänkte att det inte var någon fara då.

Efter skolan så tränade jag rygg, som tar tar ganska bra på handlederna. Och det gick utmärkt ingen smärta eller onormal svaghet alls.

Nu undrar jag om det är på det här viset muskelinflammtioner fungerar? att smärtan bara känns av ibland eller i början.

Bör jag kolla med skolsköterskan ändå? eller är det normalt att man får dessa smärtor?

Svara hur ni vill. :)

Edit: Glömde nämna att jag hade vart förkyld innan och var fortfarande lite förkyld under träningen. Dock inte så att jag kände mig svag, var mest bara en irritation.