handdator

Visa fullständig version : Bitch-tits


liQ
2003-05-20, 12:34
Hur är det med bitch-tits?
Hur ser de ut?kan man bara få de genom om man tar olagliga preparat`?

shirunai
2003-05-20, 12:42
om du blir för fet ! eller om du har mycket större underbröst och lite fett på det så ser det ju ut som en riktig bitchtit!

Spud
2003-05-20, 12:45
som det låter på namnet så ser de ut som bröstvårtorna på en bitch:)

som bröstvårtan och vårtgården "står ut" typ.....har ingen bild på det.

puppas
2003-05-20, 12:46
Filmsnutten som Bamse postade för ett tag sen innehöll ju ett par fina bitch tits :D

Grahn
2003-05-20, 12:49
blanda inte ihop bitchtits och bröstfett.

gasoliner
2003-05-20, 12:55
Originally posted by liQ
Hur är det med bitch-tits?
Hur ser de ut?kan man bara få de genom om man tar olagliga preparat`?

"bitch tits" (gynekomasti el. manlig bröstkörtelförstoring)
kan uppkomma i puberteten eller vid andra rubbningar i den hormonella balansen.det går alltså att få det på naturlig väg utan AAS. som sagt ska det inte blandas samman med Bröstfett som Grahn nyss klargjorde.

Det bildas som en knöl bakom bröstvårtan som får området runt denna att puta ut.ser ut som ett"fjortisbröst" ungefär..

snygg liknelse va??:D

Grahn
2003-05-20, 12:59
Mjo alla tror ju att bitchtits e meatloaf i fightclub....

gasoliner
2003-05-20, 13:02
:D :D

Antonius
2003-05-20, 13:11
Originally posted by Grahn
Mjo alla tror ju att bitchtits e meatloaf i fightclub....
Men han hade väl fått kvinnobröst p g a att de kapat han säck... eller?


Alltså, vet att det inte är bitch-tits... bara undrar om det var därför. Och nu undrar jag om det verkligen kan bli så....?

Grahn
2003-05-20, 13:16
Menar du att meatloaf är enuck?

Många överviktiga män lagrar fett på bröstet, behövs varken kastrering eller AAS för det.

Antonius
2003-05-20, 13:19
Originally posted by Grahn
Menar du att meatloaf är enuck?

Många överviktiga män lagrar fett på bröstet, behövs varken kastrering eller AAS för det.
Haha... nej nej, snälla.... jag menar Robert Paulsen i Fightclub, d v s den han spelar.

Citat:
"His name was Robert Paulsen! His name was Robert Paulsen! His name was Robert Paulsen! His name was Robert Paulsen!"

ivandrago
2003-05-20, 21:15
storyn i fight club är väl att snubben hade varit bodybuilder och knaprat steroider och fått bitch tits? har jag för mig.. kanske bara hörde det jag ville höra :)

gasoliner
2003-05-20, 21:21
...winesterol and stuff..;)

Grahn
2003-05-20, 21:53
Originally posted by Antonius

Haha... nej nej, snälla.... jag menar Robert Paulsen i Fightclub, d v s den han spelar.

Citat:
"His name was Robert Paulsen! His name was Robert Paulsen! His name was Robert Paulsen! His name was Robert Paulsen!"

Hehehe oavsett vem, han spelade så var det iaf Meatloafs tuttar. :)

Antonius
2003-05-21, 00:32
ivandrago: Jajust det, kan det ha varit... minns inte så väl.

Grahn: Allvarligt? Har han sånna pattar på riktigt, jag menar jag tror jag sett honom på bild, men utan de där påsarna. Har alltid trott att de satt på honom löspattar bara för filmens skull....
:eek:

spas
2003-05-21, 06:09
Klart det är löspattar.

Grahn
2003-05-21, 06:24
Har inte filmen så kan inte kolla, såg inget fejkat med dem när jag kollade på den senast iofs.

Spud
2003-05-21, 07:18
Grahn: det är ju ganska svårt att se då han inte hade bar överkropp någongång i filmen.

jag tror inte att det var hans äkta tuttar, isåfall har han stuvat undan dem nånstans i 51st state.

Spud
2003-05-21, 07:21
inför premiären till fightclub

http://i.imdb.com/Photos/Events/0663-fig/meatloaf

Grahn
2003-05-21, 08:05
Kan vara så :) oavsett så ger de ju en felaktig bild av vad bitchtits är.

Spud
2003-05-21, 08:21
hehe sant:)

Rumpelstilzchen
2003-05-22, 16:59
Kan man bli av med dem på något sätt? :insane:

Jar var ganska fet förut men jag har tappar nästan allt av det nu. Ser onekligen väldigt fult ut om inte annat. Någon som vet något bra trick?

gasoliner
2003-05-22, 19:34
är det bara lös hud och fett eller är det förhårdnader också?

är det så att bröstkörteln växt så är det operation som gäller.
har du tur kan du få det betalt (om de inte misstänker AAS-bruk.då kan de dra öronen åt sig)

men lider du psykiskt av det så går det att operera.:)

Rumpelstilzchen
2003-05-23, 15:14
Ja, det psykiska lidandet är enormt, helt klart. ;)
Fast om jag säger det kanske jag kan få läkarvård för något sådant. Jag tror inte att det är lös hud bara, det är lite hårt under så att säga.

Om det bara är slapp hud borde det försvinna snart, men om det är förhårdningar, är det värre?

gasoliner
2003-05-23, 15:49
Originally posted by Rumpelstilzchen
Om det bara är slapp hud borde det försvinna snart, men om det är förhårdningar, är det värre?

korrekt uppfattat. ;)

Pez
2003-05-23, 16:19
Ja har man det så är man inte ensam iallafall, det sägs att ca. 60% av alla män har eller får "gyno" av olika grad nångång.

Vissa får det i puberteten, andra när de blir äldre - det inträffar då hormonerna är i obalans, detta sker som sagt oftast under pubertet (alla hormoner kör berogodalbaneracet) och när man åldras (testot går ner - ration östro/testo förändras) men det kan även ske under andra förutsättningar - tex. mycket sprit, osunt leverne, fetma, genom AAS och andra läkemedel (relativt vanliga, hairlossmedication av typen propecia som exempel).

Har lite själv sedan jag var en liten tjock finnig tonåring.. ser värre ut om man lägger på sig fett snabbt iom att fettinlagringen brukar vara lite koncentrerad till just brösten om man redan har lite gyno. Stör mig mer eller mindre beroende på "dagsformen" sas. :D

/pez