handdator

Visa fullständig version : Raggning på en hög nivå!


lovejude
2008-03-11, 22:52
Hejsan,

Som vi alla killar har upplevt eller kommer uppleve någon gång under sitt träningsliv. Att man stöder på en vacker och trevlig tjej med en sport-bh*whistle*
Hur ska man ragga på henne?
Vilka sätt är bäst och vilka ska man absolut undvika?

Mvh!

//Mr. Runner

Scratch89
2008-03-11, 22:52
Med tanke på att hon troligen inte vill att du ska ragga på henne, så tycker jag att du ska låta bli.

vsson
2008-03-11, 22:53
Kör inte slangbella med hennes sport-bh. Annars är väl ett tips att prata med henne och försöka vara trevlig.

lovejude
2008-03-11, 22:54
Med tanke på att hon troligen inte vill att du ska ragga på henne, så tycker jag att du ska låta bli.


Tänk om vill det *flex*

Scratch89
2008-03-11, 22:55
Tänk om vill det *flex*

Om du nu är så säker på att hon vill bli uppraggad, att du skapar en tråd på brädan om det, så ska du nog inte behöva oroa dig. Fråga henne om hon sväljer eller spottar, vilken ställning som hon tycker bäst om, samt vad hon vill ha till frukosten dagen efter.

Tigerkotten
2008-03-11, 23:00
Orka vara dryg Scratch?

Allvarligt, vad för kontakt har du med henne just nu?
En sak jag tycker du ska undvika, är att vara för "mesig" helt enkelt.

Tricklev
2008-03-11, 23:03
Haha fan vad dryg du var då Scratch, inte sovit bra i natt?

Ont: Se bara till att du inte på något sätt gör det obekvämt för henne, hon ska ju kunna fortsätta träna där utan att vara rädd för att stöta på dig.;)

Scratch89
2008-03-11, 23:05
Jag har jobbat mellan 06.30 till 20.00 idag. Mitt humör är på topp!

Själva grejen är att det skapas liknande trådar hela tiden. Att den här trådskaparen dessutom skapar TVÅ LIKADANA TRÅDAR ger ju verkligen ett sken av seriositet. Att man sedan frågar om flickor som om de vore något slags djur, och att vi likt Bo Landin ska komma med klämkäcka svar om hur man lättast ska bete sig för att få para sig med dem... det är skrattretande.

Sleigh
2008-03-11, 23:08
Jag har jobbat mellan 06.30 till 20.00 idag. Mitt humör är på topp!

Själva grejen är att det skapas liknande trådar hela tiden. Att den här trådskaparen dessutom skapar TVÅ LIKADANA TRÅDAR ger ju verkligen ett sken av seriositet. Att man sedan frågar om flickor som om de vore något slags djur, och att vi likt Bo Landin ska komma med klämkäcka svar om hur man lättast ska bete sig för att få para sig med dem... det är skrattretande.

Agreed. Vad hände med tjejen han skulle testa alla sina kondomer på? :S

Jag kanske misstar mig men om det är så att du måste fråga oss om hur man ska ragga på en tjej "på en hög nivå" så är du nog inte den klassen som tjejer "i höga nivåer" är ute efter.

tano
2008-03-11, 23:09
Alltså allvarligt detta är ju dagens skämt!

Fattar ni inte? Tyckte det var roligt... :)

Scratch89
2008-03-11, 23:11
Alltså allvarligt detta är ju dagens skämt!

Fattar ni inte? Tyckte det var roligt... :)

Har man hört ett dåligt skämt fler än fem gånger brukar det ha en tendens att bli ännu sämre, tyvärr.

Jaws
2008-03-11, 23:11
Alltså allvarligt detta är ju dagens skämt!

Fattar ni inte? Tyckte det var roligt... :)

Ja men faktum är att det är svintråkigt.

lovejude
2008-03-11, 23:11
Agreed. Vad hände med tjejen han skulle testa alla sina kondomer på? :S

Jag kanske misstar mig men om det är så att du måste fråga oss om hur man ska ragga på en tjej "på en hög nivå" så är du nog inte den klassen som tjejer "i höga nivåer" är ute efter.


Kondom tråden och raggnings tråden är olika slags trådar. Eller?

Scratch89
2008-03-11, 23:12
Kondom tråden och raggnings tråden är olika slags trådar. Eller?

Ja, det har ingen sagt emot. Däremot har du två trådar som ligger uppe nu, som är i princip kopior av varandra. Om man dessutom kombinerar kondomtråden med den här (dessa två?) så är det svårt att ta dig på allvar.

tano
2008-03-11, 23:12
Har man hört ett dåligt skämt fler än fem gånger brukar det ha en tendens att bli ännu sämre, tyvärr.

Alltså jag tyckte min quote i signaturen var skämtet. Skrattade till rejält där. :) Trådarna var ju fan identiska...

Patriarch K
2008-03-11, 23:12
Jag har jobbat mellan 06.30 till 20.00 idag. Mitt humör är på topp!

Själva grejen är att det skapas liknande trådar hela tiden. Att den här trådskaparen dessutom skapar TVÅ LIKADANA TRÅDAR ger ju verkligen ett sken av seriositet. Att man sedan frågar om flickor som om de vore något slags djur, och att vi likt Bo Landin ska komma med klämkäcka svar om hur man lättast ska bete sig för att få para sig med dem... det är skrattretande.

Jag läste Bo och sen var jag tvungen att läsa nästa rad för att få reda på efternamnet och då ställde jag till 100% in mig på att det skulle stå Ko på raden efter i stället för Landin. Du gör mig besviken kära vän!
Jag menar, han är inte så dum på klämkäcka svar han heller måste jag säga.

Jacksatan
2008-03-11, 23:14
Jag har jobbat mellan 06.30 till 20.00 idag. Mitt humör är på topp!

Själva grejen är att det skapas liknande trådar hela tiden. Att den här trådskaparen dessutom skapar TVÅ LIKADANA TRÅDAR ger ju verkligen ett sken av seriositet. Att man sedan frågar om flickor som om de vore något slags djur, och att vi likt Bo Landin ska komma med klämkäcka svar om hur man lättast ska bete sig för att få para sig med dem... det är skrattretande.

Men sluta gnäll ffs. Så less på dig, du tillför bara negativa saker här. Och vem fan är inte trött? Gå o lägg dig om du nu jobbat så hårt.

Scratch89
2008-03-11, 23:14
Bo Ko har inte samma erfarenhet av parning som Bo Landin. Bo Ko har däremot spetskompentens inom andra områden!

Scratch89
2008-03-11, 23:15
Men sluta gnäll ffs. Så less på dig, du tillför bara negativa saker här. Och vem fan är inte trött? Gå o lägg dig om du nu jobbat så hårt.

Här ser man vem som talar...
Jag anser mig ha rätt att säga min åsikt i frågan. Vem tvingade dig att läsa tråden?

EDIT: Du kommer nog slippa mig, ska sova snart...

lovejude
2008-03-11, 23:18
Ja, det har ingen sagt emot. Däremot har du två trådar som ligger uppe nu, som är i princip kopior av varandra. Om man dessutom kombinerar kondomtråden med den här (dessa två?) så är det svårt att ta dig på allvar.


Scratch, köp lite proteinpulver och ta inte allt så seriöst.

Btw, kondomtråden frågade jag efter råd angående om kondomer vid samlag,
och den är tråden frågar jag om råd angående att få en tjej*whistle*

Tricklev
2008-03-11, 23:19
Sluta hoppa på grabben, om ni tar er en titt i eran egna gammla post historik så ska ni nog se att ni har gjort en hel del trådar som ni antagligen inte hade gjort idag.

Ont: Kan tyvärr inte så mycket om raggning, jag är mer romantiskt lagd dock, ta en titt i den tråden för mitt bidrag.

tntballe
2008-03-11, 23:22
fråga vilken kondom hon föredrar

Blir väl samma tips här som i romantikfrågan.

Så att ingen missar den

Tricce
2008-03-11, 23:23
Men raggning och romantik tråden är ju helt lika.
Inte direkt stor skillnad eller? Svårt och ta dom sakerna i samma tråd.
In b4 lock av thread.

Hejsan,

Som vi alla killar har upplevt eller kommer uppleve någon gång under sitt träningsliv. Att man stöder på en vacker och trevlig tjej med en sport-bh*whistle*
Hur ska man ragga på henne?
Vilka sätt är bäst och vilka ska man absolut undvika?

Mvh!

//Mr. Runner

Hejsan,

Som vi alla killar har upplevt eller kommer uppleve någon gång under sitt träningsliv. Att man stöder på en vacker och trevlig tjej med en sport-bh,

Finns det något romantiskt/trevligt/sött att säga till denna tjej för eventuellt få till det med henne?

Mvh!

//Mr. Runner*flex*

rolf
2008-03-11, 23:23
Är du alfahane så spela på det, är du en mysig nörd så kör på det. Gör det du kan och var den du är, men inte mer än så. Jag är så jävla guru på dethär va :D

Scratch89
2008-03-11, 23:24
Tricklev är snäll. Lite tips då;

* Jag fick en känsla av att du var bekant med tjejen innan. Ett bra sätt att få kontakt är att få igång ett samtal om det ni har gemensamt. Är det en vän är det lätt att prata om vännen (inget negativt, bara bra saker), kanske musik? Träningen antar jag är lätt att prata om.
* Att vara överdrivet flamsig och dra dåliga skämt för att verka hipp funkar aldrig. Hellre att du är tyst och låter henne prata. Alla tjejer gillar att få prata! :D
* Om det nu går så långt att det blir en dejt, var inte alltför på och försök inte hålla på att pilla om hon inte har tagit initiativet först. Det kan ta lång tid innan hon gör det, men då är det betydligt större scorechans än om det är du som tjuvstartar.

Hmm, jag har inte raggat på flera år. Om mina drivrutiner behöver uppdateras får väl någon som läst The Game eller så höra av sig. :D

Jacksatan
2008-03-11, 23:29
Här ser man vem som talar...
Jag anser mig ha rätt att säga min åsikt i frågan. Vem tvingade dig att läsa tråden?

EDIT: Du kommer nog slippa mig, ska sova snart...

Har jag sagt att du inte har rätt att säga din åsikt? Min åsikt är att du har en dryg attityd i många trådar.
Vad har vilka trådar jag läser att göra med saken?

Jacksatan
2008-03-11, 23:30
Tricklev är snäll. Lite tips då;

* Jag fick en känsla av att du var bekant med tjejen innan. Ett bra sätt att få kontakt är att få igång ett samtal om det ni har gemensamt. Är det en vän är det lätt att prata om vännen (inget negativt, bara bra saker), kanske musik? Träningen antar jag är lätt att prata om.
* Att vara överdrivet flamsig och dra dåliga skämt för att verka hipp funkar aldrig. Hellre att du är tyst och låter henne prata. Alla tjejer gillar att få prata! :D
* Om det nu går så långt att det blir en dejt, var inte alltför på och försök inte hålla på att pilla om hon inte har tagit initiativet först. Det kan ta lång tid innan hon gör det, men då är det betydligt större scorechans än om det är du som tjuvstartar.

Hmm, jag har inte raggat på flera år. Om mina drivrutiner behöver uppdateras får väl någon som läst The Game eller så höra av sig. :D
Jag tror inte att du kan rädda dig med att slänga in nåra goda råd och två smileys. ;)

Scratch89
2008-03-11, 23:32
Jag tror inte att du kan rädda dig med att slänga in nåra goda råd och två smileys. ;)

Jag behöver inte rädda mig från internetkrigare som du. Vi behöver nog inte leta efter många trådar där din dryghet breder ut sig. Håll ryggen fri, anser jag...
Lämna tråden om du ska vara off-topic.

Patriarch K
2008-03-11, 23:33
Är du alfahane så spela på det, är du en mysig nörd så kör på det. Gör det du kan och var den du är, men inte mer än så. Jag är så jävla guru på dethär va :D

Fast, det är trots allt det bästa svaret man kan ge till någon om det ska vara kortfattat eftersom det är just det svaret som allt handlar om.

Jacksatan
2008-03-11, 23:38
Jag behöver inte rädda mig från internetkrigare som du. Vi behöver nog inte leta efter många trådar där din dryghet breder ut sig. Håll ryggen fri, anser jag...
Lämna tråden om du ska vara off-topic.

Be mamma snyta dig, vännen.

Betar
2008-03-11, 23:39
...den är tråden frågar jag om råd angående att få en tjej*whistle*

Har du inte tidigare påstått att du redan har en?

Patriarch K
2008-03-11, 23:41
Be mamma snyta dig, vännen.

Du går för långt nu hörrödu :smash:

Sleigh
2008-03-11, 23:45
Har du inte tidigare påstått att du redan har en?

Jo igår. Eller jag vet inte hur jag ska tolka det hela.
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2867406&postcount=99

tobbo
2008-03-11, 23:47
Jo igår. Eller jag vet inte hur jag ska tolka det hela.
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2867406&postcount=99

It's a one man show.

lovejude
2008-03-11, 23:50
Har du inte tidigare påstått att du redan har en?

Japp, du har rätt. Påstod det och det är helt och hållet korrekt.
Dock anser jag att de proximala tjatet från scratch är helt och hållet onödigt... *flex*

Sleigh
2008-03-11, 23:50
It's a one man show.

Nej det är det inte heller. Det sa han i en tidigare post "Tror du man runkar när man ligger brevid världens snyggast tjej?".

Frida.B
2008-03-11, 23:52
kolla om tjejen ser ut att vilja ta kontakt. Om hon ignorerar dig är det nog inte lönt att gå fram och snacka. Det kommer bara resultera i hur hon senare berättar för sina polare om den jobbiga killen som ska snacka med henne på gymmet hela tiden

Motorbreath
2008-03-11, 23:52
Vad är meningen med tråden? På vilket sätt är nivån hög?

tobbo
2008-03-11, 23:53
En egen t-shirt kan imponera på tjejerna - http://www.spreadshirt.net/se/SE/Designer-t-shirt/Designer-59/.
Ett exempel: https://cache.spreadshirt.net/users/41000/40000/basketitems/40000_6640589_1_medium.jpg

Baan
2008-03-11, 23:53
kolla om tjejen ser ut att vilja ta kontakt. Om hon ignorerar dig är det nog inte lönt att gå fram och snacka. Det kommer bara sesultera i hur hon senare berättar för sina polare om den jobbiga killen som ska snacka med henne på gymmet hela tiden

Eh, det gör man väl genom att just börja snacka. Hur är en bra fråga men är hon intresserad blir det ganska uppenbart att hon inte bara svarar för hon måste. Blir nog svårt missa hur intresserad hon är. Men utan tjöt blir det svårt.

barfota
2008-03-11, 23:54
Be mamma snyta dig, vännen.

men seriöst, nördfan.

Scratch89
2008-03-11, 23:56
Japp, du har rätt. Påstod det och det är helt och hållet korrekt.
Dock anser jag att de proximala tjatet från scratch är helt och hållet onödigt... *flex*
Men... såg du inte att jag gav dig vettiga tips?

men seriöst, nördfan.
:)

Tvåtummar
2008-03-12, 00:02
Du går för långt nu hörrödu :smash:
Jag tror han överlever det. Om inte, så förtjänar han det.

Hur som helst, ang. "raggningstips" förstår jag inte hur man egentligen skall kunna hjälpa någon. För att direkt "ragga" måste man ha en attityd och lite självförtroende.. något man inte kan ha speciellt mycket av om man ber om hjälp på internet.

Ofta är tipsen man får så långt ifrån sin egen personlighet som man kan komma vilket resulterar i total katastrof då man försöker tillämpa samtalen eller personligheten efter vad annat folk har sagt utan att känna till situationen eller personen i fråga. För de som tror att detta skulle hjälpa skulle jag snarare säga att det låser en, då man inte kan prata flytande utan att behöva fundera på hur eller vad man skall säga.

Mitt tips: var er sjävla, var naturliga.. det går inte att läsa på eller få tips då alla människor är olika.

Troll
2008-03-12, 00:04
Skulle tjejerna med sport-bh skilja sig från dom utan på något sätt?... .. . ..

Gör på samma sätt som när du fick hem världens snyggaste tjej så löser det sig nog fin fint. :thumbup: ;)

Tricce
2008-03-12, 00:08
men seriöst, nördfan.

Hej Scratch?

Jag tror han överlever det. Om inte, så förtjänar han det.


Hej Jacksatan?

Jaws
2008-03-12, 00:09
Lönt o sitta ge tips.. kan han inte fixa bruden på egen hand med tips från kolo så är det ingen merit

PowPow
2008-03-12, 00:12
Ta med dig bacon och slå henne över ryggen med. Sen i förvirringen hoppar du in i 2:an. Sen är det klart.

Glöm inte att tina baconen innan.

Tvåtummar
2008-03-12, 00:12
Jag kan säga att jag inte är Jacksatan - Vad jag menade med "Jag tror han överlever det. Om inte, så förtjänar han det." är att om man nu skulle ta åt sig av ett så pass patetiskt påhopp (vilket jag tvivlar att han skulle göra) så förtjänar man kommentaren.

machine gun
2008-03-12, 00:56
Dock anser jag att de proximala tjatet från scratch är helt och hållet onödigt... *flex*

Proximalt tjat?

Proximal är en anatomiterm och betecknar någonting som är lokaliserat in mot bålen. Armbågsleden sitter t.ex. proximalt om handleden.

Gpajpen
2008-03-12, 01:34
Proximalt tjat?

Proximal är en anatomiterm och betecknar någonting som är lokaliserat in mot bålen. Armbågsleden sitter t.ex. proximalt om handleden.

Mr Pl3xi sitter proximalt enligt TS egen utsago.

Sleigh
2008-03-12, 03:40
När hans Pl3xi är 19 cm ja. Annars är den distal.

Whistler
2008-03-12, 03:42
proximalt = närliggande

tossefar
2008-03-12, 04:00
proximalt = närliggande

Nä. Du blandar ihop det med engelskans proximity. Ursprung i latinets proxi som betyder nära (t.ex. proximus, proxime). Proximal betyder närhet till bålen.

Khyron_
2008-03-12, 05:53
Köp/Låna boken "Konsten att läsa tankar" ISBN 9137131265
Så kanske du kan ragga upp nästa tjej som har en snygg sport-bh

shut teh face
2008-03-12, 08:47
:laugh:

mini
2008-03-12, 09:25
Eller dejta i Kaknästornet.

lovejude
2008-03-12, 17:50
Nä. Du blandar ihop det med engelskans proximity. Ursprung i latinets proxi som betyder nära (t.ex. proximus, proxime). Proximal betyder närhet till bålen.


Så jag skulle ha skrivit; proximus tjat? proxime tjat? Eller?:em:

mini
2008-03-12, 17:55
Så jag skulle ha skrivit; proximus tjat? proxime tjat? Eller?:em:

Du skulle ha låtit bli ord du inte kan.

Stoltz
2008-03-12, 18:05
Ta med dig bacon och slå henne över ryggen med. Sen i förvirringen hoppar du in i 2:an. Sen är det klart.

Glöm inte att tina baconen innan.

Detta måste vara Kolozzeums sjukaste tips någonsin till en förvirrad hobbyraggare! Jag älskar det :D

Mitt tips:

Steg 1: Våga.

Steg 2: Bete dig någerlunda bra i alla fall. Hur mycket vissa tjejer än gillar "bad boys" så är det en jävla skillnad på att vara en bad boy och att bete sig illa :)

jakke
2008-03-12, 18:05
LoL. Så jag kan inte vinna Mini genom att använda ord som ego inte klarar hantera på ett oklanderligt vis.


Min fråga till TS är: Vad sport-bh:n spelar för roll? Förklara.

Jag tror annars på kaknästornet

mangemani
2008-03-12, 18:06
synd att inte en som jag känner är medlem här(han skulle deffenitivt kunna ge dej nå råd).
det är en jobbar kompis.
började en fin tjej på jobbet för nån månad sedan,han föll för henne direkt.
han gick ut hårt i början genom att köpa en mobil till henne för 2000(hon sa att hon var i behov utav en mobil),erbjöd sej att skjutsa hem henne,fylla på mobilen hennes samt en massa andra saker.
hon var väldigt osäker och velig i början,men han gav inte upp för det,han drog ner på det där med att köpa saker osv,men han skickar sms(600 spänn gick åt som ingenting på 1 dag typ),skriver i forum som hon är medlem i osv och tro på fan att den lille jäkeln lyckades(som det verkar iaf).
från att ha blivit totalt tok dissad till att verka helt intresserad.
nu vet inte jag exakt vad som har sagts mellan dom två(träffar ju han bara på jobbet och skickar lite mail då och då),enda jag vet är att han fortsätter att skicka sådana där "gulliga" sms,svansar efter henne och är allmänt trevlig.

men summan av kardemumman,ge inte upp,försök bli vän med henne,försök att bryta den där isen osv.
funkar det för honom så funkar det för dej med.

Viktor_Balck
2008-03-12, 18:06
Nä. Du blandar ihop det med engelskans proximity. Ursprung i latinets proxi som betyder nära (t.ex. proximus, proxime). Proximal betyder närhet till bålen.

Proximal kan väl användas i andra sammanhang är enbart människokroppen, inom pedagogiken talar man om en proximal zon, alltså en närliggande zon där lärandet sker.

Johan_P
2008-03-12, 18:07
* Jag fick en känsla av att du var bekant med tjejen innan. Ett bra sätt att få kontakt är att få igång ett samtal om det ni har gemensamt. Är det en vän är det lätt att prata om vännen (inget negativt, bara bra saker), kanske musik? Träningen antar jag är lätt att prata om.
* Att vara överdrivet flamsig och dra dåliga skämt för att verka hipp funkar aldrig. Hellre att du är tyst och låter henne prata. Alla tjejer gillar att få prata! :D
* Om det nu går så långt att det blir en dejt, var inte alltför på och försök inte hålla på att pilla om hon inte har tagit initiativet först. Det kan ta lång tid innan hon gör det, men då är det betydligt större scorechans än om det är du som tjuvstartar.

+1 på alla punkter. Ett annat tips är att försöka att inte verka desperat, det skrämmer med största sannolikhet bara i väg henne. Det är a och o att ta det lungt, tycker jag.

Håller med dig Scratch om det mesta som du skrivit i tråden, för övrigt :thumbup:

Solros
2008-03-12, 18:15
Hmm, jag har inte raggat på flera år. Om mina drivrutiner behöver uppdateras får väl någon som läst The Game eller så höra av sig. :D

Jag tolkade det här inlägget som att du har läst The Game.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=2505533&highlight=solros#post2505533

Sleigh
2008-03-12, 18:30
synd att inte en som jag känner är medlem här(han skulle deffenitivt kunna ge dej nå råd).
det är en jobbar kompis.
började en fin tjej på jobbet för nån månad sedan,han föll för henne direkt.
han gick ut hårt i början genom att köpa en mobil till henne för 2000(hon sa att hon var i behov utav en mobil),erbjöd sej att skjutsa hem henne,fylla på mobilen hennes samt en massa andra saker.
hon var väldigt osäker och velig i början,men han gav inte upp för det,han drog ner på det där med att köpa saker osv,men han skickar sms(600 spänn gick åt som ingenting på 1 dag typ),skriver i forum som hon är medlem i osv och tro på fan att den lille jäkeln lyckades(som det verkar iaf).
från att ha blivit totalt tok dissad till att verka helt intresserad.
nu vet inte jag exakt vad som har sagts mellan dom två(träffar ju han bara på jobbet och skickar lite mail då och då),enda jag vet är att han fortsätter att skicka sådana där "gulliga" sms,svansar efter henne och är allmänt trevlig.

men summan av kardemumman,ge inte upp,försök bli vän med henne,försök att bryta den där isen osv.
funkar det för honom så funkar det för dej med.


All respekt till din kompis men det är ganska mycket freak/looservarning på det där. Tjejen skulle likaväl bara kunna tacka och bocka för en ny mobil och sen dra till en annan eller blivit skrämd av hans besatthet (600kr SMS per dag?). Jag förstår din poäng men det gäller att inte vara FÖR på :)

Viktor_Balck
2008-03-12, 18:32
All respekt till din kompis men det är ganska mycket freak/looservarning på det där. Tjejen skulle likaväl bara kunna tacka och bocka för en ny mobil och sen dra till en annan eller blivit skrämd av hans besatthet (600kr SMS per dag?). Jag förstår din poäng men det gäller att inte vara FÖR på :)

Håller med, verkar bli en dyr historia det där. Tråden handlar om raggning på en hög nivå, inte låg.

mangemani
2008-03-12, 18:43
All respekt till din kompis men det är ganska mycket freak/looservarning på det där. Tjejen skulle likaväl bara kunna tacka och bocka för en ny mobil och sen dra till en annan eller blivit skrämd av hans besatthet (600kr SMS per dag?). Jag förstår din poäng men det gäller att inte vara FÖR på :)


jo,han inser det själv också,han säger att han inte vill skrämma iväg henne genom att vara för på(vilket han trodde att han hade gjort i början när hon velade på och var osäker),men nu när hon helt plötsligt visar "intresse" så fortsätter han att knappa på mobilen och svansa efter henne.
du har nog en poäng i det där med att hon inte tackar nej till en ny mobil samt annat gratis och sen drar till någon annan,men det får man ju hoppas att hon inte gör.

jaja,hur som helst,inte detta som tråden handlade om;)

moment22
2008-03-12, 19:03
Köp henne inte ett SKIT, lägg henne inte på en piedestal, hon är vem som helst, men hon har varit framför spegeln mer en många andra tjejer.

Hon vet att hon är snygg om hon nu är det som du säger, går du fram och pratar med henne så VET hon att du vill ****** henne/bli tillsammans med henne, även om du bara försöker verka lite trevlig etc etc så VET hon att allt du gör är för att få ****** henne/bli tillsammans med henne.

Var dig själv och tänk INTE på hur du tror att hon vill att du ska vara, du kommer ALDRIG lyckas ändra dig efter hur du tror att hon ser sin drömkille, ALDRIG, hon kommer märka att du gör detta, tjejer märker vad killar är ute efter jääävligt mycket bättre en vi killar.

Killar har antagligen raggat på denna tjejen otaliga gånger, och det sättet dom har raggat på har varit att dom har klängt på henne som fan när dom vart fulla, vart helt överdrivet glada när dom pratat med henne, sen dom som har gett det ett lite bättre försök, dom har frågat henne "var bor du?", "vad gör du annars då?".

Så varför skulle jusst du lyckas genom att göra som dom gör? Toffla inte, och ställ inte dom här vanliga tråkiga frågorna.

Att köpa henne en mobil som mangemanis kompis gjorde är det sämsta du kan göra (hur fan lyckades din kompis mangemani? :S), det är samma sak som att säga "hej, här får du en mobil, kan jag få din ***** nu?".

Nej bry dig inte om vad hon tycker och tänker.
Och slutligen, eftersom att det är på ett gym, ni kommer antagligen träffas ofta, då vill du inte att det ska bli jobbigt.

Om du går fram lite försiktigt till henne utan pondus varje jävla gång hon är där, följer omedvetet efter henne, tittar på henne hela tiden, ja hon kommer DIREKT märka att du är ute efter henne, hon har med stor sannolikhet redan märkt det.

Så hade jag lagt allt på ett kort, offra ett träningspass (stor uppoffring aiight?), innan du ska gå hem så går du fram till henne utan att stamma och flaxa med händerna "hej är påväg hem, men innan jag går måste jag bara säga att du är jävligt söt, men utseende räcker inte för mig, vad heter du?"

Hon kanske svarar hihi tack, amanda, men jag har pojkvän.
Då säger du med glimten i ögat "haha tro inget ;)"
annars så ja vad tror du hon säger? Du är så jävla rakt på sak, hon kommer bli chockad och hon vill säga ja även om hon har pojkvän, hon kommer tycka du är den gulligaste killen som någonsin gått fram till henne, du behöver inte tänka på att vara macho man här, det är du iof när du gör så men det kan du vara sen också.
Du behöver inte tänka på att säga hej jag heter anders eller vad du heter, säg det om det känns rätt, hon kommer antagligen typ säga lite "men du sa inte va du hette ens!".

Säger hon att hon vill träffa dig, säg "okej, skriv in ditt nummer på min mobil", gå fram till menyn så hon enkelt kan skriva in nummret.

Ju längre du väntar med att ragga på henne, ju svårare kommer det att bli för dig, ju längre du väntar, ju mer kommer tjejen känna "har det tagit ETT ÅR för han att våga gå fram, vilken mes".

orkar inte skriva mer du hajjar tror jag :P
Hade jag själv raggat på gymmet hade detta varit det enda sättet jag hade gjort det på, misslyckas du finns det inget att skämas över, du har visat att du är en man som inte bryr sig, hon kommer gilla dig, men säger hon nej, titta aldrig mer åt hennes håll då om inte hon tittar åt ditt jävligt mycket först.

NEJ nu räcker det lycka till :P


Du kommer inte ångra dig, nästa tjej du går fram till kommer det att gå mycket lättare för att gå fram till, du kommer känna, det var ju inte så hemskt, och sist men inte minst, det är en riktigt liten chans att hon säger nej, men du MÅSTE säga det utan att darra på rösten etc, se den för den hon är, en utseendefixerad jävel, då blir det lättare.

moment22
2008-03-12, 19:16
Han som får alla tjejer = Han som inte bryr sig om vad tjejerna tänker (hur fan kan man egentligen veta det, det är falska tankar som man själv inbillar sig), han som är sig själv HELA tiden, givetvis misshandlar han inte tjejen etc, men han ändrar sig inte.

Han som inte får någon tjej = Han som visar att han hela tiden tänker "hur vill hon att jag ska vara nu?".

Så om du lyckas få hennes nummer, ring henne dagen efter, gå runt med henne i stan, driv lite med henne, jag menar det finns ingen anledning att vänta en vecka för att spela med henne, hon märker ju det, ringa dagen efter=inga problem, dom som säger nej gör inte det har fel.

Säger hon nej jag kan inte, ring henne inte förrens hon har ringt dig då.
och när du ringer henne, säg inte "heeeej" "hihihi" som om du nu är värsta kär i henne, få det att verka som att du gjort detta tusen gånger, och nu måste jag sluta skriva fan fan blir en bok snart

TTT
2008-03-12, 19:19
Jag hade gått tillväga på följande sätt.

Se till att hon lägger märke till dig i fortsättningen genom att hälsa på henne i förbifarten nästa gång ni båda är på gymmet.
Efter detta märker du om hon själv hälsar nästa gång, eller om hon tittar lite extra då du tränar/snackar med gympolaren.

Fråga henne isåfall om träningen går bra för hennes del, klaga lite över hur omotiverad du är idag. Önska henne fortsatt lycka till med passet.

Nästa steg är att ge henne en lätt komplimang med ett visst inslag av ironi/sarkasm. Hon skall inte få en alldeles för stor egoboost.
t.ex. -Du är ju ändå rätt vältränad. Trekiloshantlar och allt.
Gör det med glimten i ögat och möter hon dig med ett leende eller kanske t.om. ett skratt så har du lyckats.. Känn av så att läget är passande.
Fortsätt sedan med din egen träning.

Tar hon sedan kontakt med dig är halva slaget vunnet.

Se bara till att inte göra allt detta under samma gympass. Det är skillnad på att stöta på en full tjej på krogen och att träffa någon på gymmet.
Låt det ta sin tid. Det är du som är priset, så var inte för på.

mangemani
2008-03-12, 19:23
Köp henne inte ett SKIT, lägg henne inte på en piedestal, hon är vem som helst, men hon har varit framför spegeln mer en många andra tjejer.

Hon vet att hon är snygg om hon nu är det som du säger, går du fram och pratar med henne så VET hon att du vill ****** henne/bli tillsammans med henne, även om du bara försöker verka lite trevlig etc etc så VET hon att allt du gör är för att få ****** henne/bli tillsammans med henne.

Var dig själv och tänk INTE på hur du tror att hon vill att du ska vara, du kommer ALDRIG lyckas ändra dig efter hur du tror att hon ser sin drömkille, ALDRIG, hon kommer märka att du gör detta, tjejer märker vad killar är ute efter jääävligt mycket bättre en vi killar.

Killar har antagligen raggat på denna tjejen otaliga gånger, och det sättet dom har raggat på har varit att dom har klängt på henne som fan när dom vart fulla, vart helt överdrivet glada när dom pratat med henne, sen dom som har gett det ett lite bättre försök, dom har frågat henne "var bor du?", "vad gör du annars då?".

Så varför skulle jusst du lyckas genom att göra som dom gör? Toffla inte, och ställ inte dom här vanliga tråkiga frågorna.

Att köpa henne en mobil som mangemanis kompis gjorde är det sämsta du kan göra (hur fan lyckades din kompis mangemani? :S), det är samma sak som att säga "hej, här får du en mobil, kan jag få din ***** nu?".



hahaha,inge illa menat om jobbar kompisen nu,men det där skulle man nästan vilja säga till honom,men jag har fan inte hjärtat till att göra det.
vill ju se att det går bra för honom med tjejen,men ibland måste man ju tänka lite som du nyss gjorde.

Scratch89
2008-03-12, 19:26
Moment22: När kommer doktorsavhandlingen i psykologi? :D

Du talar ju emot dig själv hela tiden. Han ska vara unik, men han ska gå fram och säga att hon är söt? Hur många tror du inte har gjort det här redan innan? Att ragga på gymet borde fan vara straffbart, då en tjej antagligen går dit för att träna och inte att agera runkobjekt åt pojkar.

Scratch89
2008-03-12, 19:27
+1 på alla punkter. Ett annat tips är att försöka att inte verka desperat, det skrämmer med största sannolikhet bara i väg henne. Det är a och o att ta det lungt, tycker jag.

Håller med dig Scratch om det mesta som du skrivit i tråden, för övrigt :thumbup:
Jag har alltid tyckt att du verkar vara en sympatisk och vettig människa. :D
Jag tolkade det här inlägget som att du har läst The Game.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=2505533&highlight=solros#post2505533
Faktiskt inte, men jag har sett resultatet här på brädan och i det dagliga livet (tyvärr).

Stoltz
2008-03-12, 19:31
Moment22: När kommer doktorsavhandlingen i psykologi? :D

Du talar ju emot dig själv hela tiden. Han ska vara unik, men han ska gå fram och säga att hon är söt? Hur många tror du inte har gjort det här redan innan? Att ragga på gymet borde fan vara straffbart, då en tjej antagligen går dit för att träna och inte att agera runkobjekt åt pojkar.

Till skillnad från i en klädesbutik dit hon går för att köpa kläder? Eller till skillnad från parken dit hon går med sin hund för att den ska pinka? Kanske till skillnad från närköpet dit hon går för att handla mat?

Helt allvarligt Scratch, huvudstället som "folk" går till för att ragga eller bli raggade på är krogen, och krogen är det sämsta stället att ragga på. Att låta sig begränsas av ett gäng hobbyhardcores som tuggar taggtråd och torkar arslet med treans sandpapper som anser att gymmet endast kan innehålla träning och ingenting annat är ett stort steg bakåt.

Scratch89
2008-03-12, 19:32
Det är skillnad på att ta kontakt med och att ragga på...

Stoltz
2008-03-12, 19:35
Och att ta kontakt är inte första steget i raggning?

moment22
2008-03-12, 19:40
Du talar ju emot dig själv hela tiden. Han ska vara unik, men han ska gå fram och säga att hon är söt? Hur många tror du inte har gjort det här redan innan? Att ragga på gymet borde fan vara straffbart, då en tjej antagligen går dit för att träna och inte att agera runkobjekt åt pojkar.

Jag tror inte att någon har gått fram till henne och sagt det, eller jo, det är säkert massa som har gjort det, men skillnaden är att dom har varit fulla och gått fram med attityden "hej, hehe, öö, du är en bättre människa en mig, snälla, var snäll mot mig". Men jag vet nästan till 100% att ingen har gått fram med RÄTT attityd och sagt, "hej fan vad söt du är". Det är sådan jävla skillnad.

Scratch89
2008-03-12, 19:45
Och att ta kontakt är inte första steget i raggning?
Raggar du på alla du tar kontakt med?
Jag tror inte att någon har gått fram till henne och sagt det, eller jo, det är säkert massa som har gjort det, men skillnaden är att dom har varit fulla och gått fram med attityden "hej, hehe, öö, du är en bättre människa en mig, snälla, var snäll mot mig". Men jag vet nästan till 100% att ingen har gått fram med RÄTT attityd och sagt, "hej fan vad söt du är". Det är sådan jävla skillnad.

Jag förstår vad du menar, men problemet är att det inte är en unik tankegång. En tjej som aldrig har varit med om raka rör (haha, lite kul när man pratar om brunstiga pojkar) kan bli swept off her feet, men jag tror nog att det har blivit allt vanligare att göra så nu, och ju äldre tjejen är desto större risk att det inte kommer ha samma överraskningseffekt.

Stoltz
2008-03-12, 19:46
Raggar du på alla du tar kontakt med?


Nej, men jag ser inte vari skillnaden ligger mellan gymmet, affären, klädbutiken, etc.

Scratch89
2008-03-12, 19:49
Nej, men jag ser inte vari skillnaden ligger mellan gymmet, affären, klädbutiken, etc.

Det är väl egentligen ingen större skillnad. Jag tycker inte att pubertal raggning är att rekommendera någonstans.
Nu kan det iofs bero lite på var man tränar, men en tjej är betydligt mer utsatt på ett gym än i en klädbutik, där ration mellan killar och tjejer är betydligt jämnare (om inte t.o.m ett överskott på tjejer) vilket leder till att det inte har samma stalker-/kåtungekänsla.

Stoltz
2008-03-12, 20:03
Det är väl egentligen ingen större skillnad. Jag tycker inte att pubertal raggning är att rekommendera någonstans.
Nu kan det iofs bero lite på var man tränar, men en tjej är betydligt mer utsatt på ett gym än i en klädbutik, där ration mellan killar och tjejer är betydligt jämnare (om inte t.o.m ett överskott på tjejer) vilket leder till att det inte har samma stalker-/kåtungekänsla.

Så raggning ska öht inte infinnas sig? Sen att det finns bättre och sämre sätt att gå tillväga är väl en annan sak?

Scratch89
2008-03-12, 20:05
Så raggning ska öht inte infinnas sig? Sen att det finns bättre och sämre sätt att gå tillväga är väl en annan sak?

Jag är ingen diktator, jag har ingen rätt att sätta raggningsförbud. :cool:
Jag tycker bara inte om stanken av desperation. Shoot/sue me!

Stoltz
2008-03-12, 20:12
Jag är ingen diktator, jag har ingen rätt att sätta raggningsförbud. :cool:
Jag tycker bara inte om stanken av desperation. Shoot/sue me!

Nej nej, inte så jag menade alls :) Menade mer varför folk alltid säger så om gymmen när gymmet ändå ofta har en social atmosfär, om än annorlunda än den på en fest.

Xealswe
2008-03-12, 20:13
Det finns vett och etikettregler för män då det gäller gym ;) Det involverar bland annat att vara försiktig med raggande och stötande på hondjur, med motiveringen att de är där lika mycket för att träna som du är

Sen var det ju en hel del ang vikter, grymtande, tro man är stans lirare i kunskap om träning mm, men det hör till en annan diskussion

moment22
2008-03-12, 20:18
Om en tjej hade gått fram till mig och raggat på gymmet hade jag bara blivit glad, jag ser ingen anledning till varför det skulle vara annorlunda åt andra hållet.

Bara för att man raggar så är man inte en 60 årig gubbe som står och runkar till porr i skogsgläntan.

Patriarch K
2008-03-12, 20:22
med motiveringen att de är där lika mycket för att träna som du är


Fast det där håller inte. Det där resonemanget kan du applicera på i stort sett allt du gör. "De är på danskurs för att dansa och inte ragga, de går i skolan för att studera och inte ragga, de arbetar för att få pengar och inte ragga, de lever sitt liv för att dö och inte ragga" etc etc.
Då finns det bara krogen kvar i slutändan? Fast då får man svaret "de är på krogen för att dansa och ha kul och inte ragga".

Timme
2008-03-12, 20:32
Jacksatan och scratch gillar varandra och jag gillar dem *cupid*

Frida.B
2008-03-12, 20:38
Eh, det gör man väl genom att just börja snacka. Hur är en bra fråga men är hon intresserad blir det ganska uppenbart att hon inte bara svarar för hon måste. Blir nog svårt missa hur intresserad hon är. Men utan tjöt blir det svårt.

Om tjejen går runt med ex hörlurar i öronen så är det ett tecken på att hon inte vill bli störd. Om hon tittar på honom med tom blick så är det också ett tecken på att hon inte är intresserad.... De flesta går ju till gymmet för att träna och inte att bli raggad på. Men finns det en öppning, som att han frågar om hon e klar med maskinen exempelvis så kan han ju börja snacka. Men oftast leder det inte någon vart...

Röda_Lacket
2008-03-12, 21:02
Mitt tips är att göra elefanten! För att fånga hennes uppmärksamhet

Ta ut fickorna ur byxorna så dom hänger ut på sidorna (öronen).
Sedan är det ju snabeln som är det svåra! är det ett konservativt gym tar du bara en halvstor banan och stoppar innanför byxorna den ska verkligen synas men inte för mycket. Du kanske måste tejpa fast den vid låren.

Är det ett frigjort gym så kör du en stor banan innanförbyxorna. När du fixat till detta går du fram och frågar om du kan köra ett sett vid samma maskin som henne.

Scratch89
2008-03-12, 21:04
Att läsa Röda_Lackets inlägg, och sedan titta på kommentaren under hans namn får mig att rysa av välbehag. :D

H@mpah
2008-03-12, 21:23
Jag tänker bespara dig en sarkastisk kommentar även om det är jävligt lockande då du skapat två exakt likadana trådar men tvärt förnekar detta, vilket enligt mig är jävligt komiskt.

Här kommer i alla fall ett tips om bör fungera.

Vid lämpligt tillfälle ska du släppa en vikt på din fot. Observera att skor är att föredra. Du ska vråla till lite och jämra dig lagom mycket. Hon får inte tro att du är en mjukis, men samtidigt måste hon förstå att det gjorde jävligt ont. Du bör även böja dig ner och ta dig smärtsamt om foten för att visa tydligt vad som inträffar.

Om hon har en gnutta medömkan i sin sexiga sportkropp med den sexiga sport bhn så kommer hon att fråga hur det gick varpå du besvarar "Jo.. det känns genast bättre" och följer upp detta med ett leende.

Du har nu skapat en bra start till en flirt. Hon kommer antagligen le tillbaka och du bör fördelaktigen presentera dig med följande fras "Föresten, jag heter Lovejude" varpå du sträcker fram handen. Fysisk kontakt är A och O i detta läge. När hon hälsar och era händer greppar tag i varandra kommer ni antagligen båda att le lite småmysigt och en något pinsam tystnat kommer att infinna sig.

Nu är det dags att verkligen lägga in stöten, det finns inget att förlora här. Några bra fraser bör vara "Föresten vad har du för dig efter träningen, är det okej om jag bjussar på en fika".
Om du tycker att detta är lite för mycket rakt på sak och kontakten inte känns helt hundra så kan du istället fråga något i stil med "Går du på koloskolan eller" varpå det är lätt att fortsätta en smidig konversation. Var försiktig dock och verka inte för "på" så att säga. Hon vill antagligen fortsätta sitt träningspass och om hon inte är intresserad så ge henne en chans att visa detta direkt så du inte gör bort dig för mycket ;)

Om det här går vägen så bör du klara dig själv vid djupare konversationer och en eventuell fortsättning. Lycka till!

Ps: En sport bh är ofta jävligt svår att knäppa upp så gör inga övermodiga moves.

tigerofsweden
2008-03-12, 21:25
Jag tänker bespara dig en sarkastisk kommentar även om det är jävligt lockande då du skapat två exakt likadana trådar men tvärt förnekar detta, vilket enligt mig är jävligt komiskt.

Här kommer i alla fall ett tips om bör fungera.

Vid lämpligt tillfälle ska du släppa en vikt på din fot. Observera att skor är att föredra. Du ska vråla till lite och jämra dig lagom mycket. Hon får inte tro att du är en mjukis, men samtidigt måste hon förstå att det gjorde jävligt ont. Du bör även böja dig ner och ta dig smärtsamt om foten för att visa tydligt vad som inträffar.

Om hon har en gnutta medömkan i sin sexiga sportkropp med den sexiga sport bhn så kommer hon att fråga hur det gick varpå du besvarar "Jo.. det känns genast bättre" och följer upp detta med ett leende.

Du har nu skapat en bra start till en flirt. Hon kommer antagligen le tillbaka och du bör fördelaktigen presentera dig med följande fras "Föresten, jag heter Lovejude" varpå du sträcker fram handen. Fysisk kontakt är A och O i detta läge. När hon hälsar och era händer greppar tag i varandra kommer ni antagligen båda att le lite småmysigt och en något pinsam tystnat kommer att infinna sig.

Nu är det dags att verkligen lägga in stöten, det finns inget att förlora här. Några bra fraser bör vara "Föresten vad har du för dig efter träningen, är det okej om jag bjussar på en fika".
Om du tycker att detta är lite för mycket rakt på sak och kontakten inte känns helt hundra så kan du istället fråga något i stil med "Går du på koloskolan eller" varpå det är lätt att fortsätta en smidig konversation. Var försiktig dock och verka inte för "på" så att säga. Hon vill antagligen fortsätta sitt träningspass och om hon inte är intresserad så ge henne en chans att visa detta direkt så du inte gör bort dig för mycket ;)

Om det här går vägen så bör du klara dig själv vid djupare konversationer och en eventuell fortsättning. Lycka till!

Ps: En sport bh är ofta jävligt svår att knäppa upp så gör inga övermodiga moves.

:laugh: lovejude låter förövrigt som den där snubben i Supersugen "Mclovin" :D

Baan
2008-03-12, 21:46
Om tjejen går runt med ex hörlurar i öronen så är det ett tecken på att hon inte vill bli störd. Om hon tittar på honom med tom blick så är det också ett tecken på att hon inte är intresserad.... De flesta går ju till gymmet för att träna och inte att bli raggad på. Men finns det en öppning, som att han frågar om hon e klar med maskinen exempelvis så kan han ju börja snacka. Men oftast leder det inte någon vart...

Hon kanske har en hörselskada och använder hörselapparat! Det tänkte du inte på! HAH.

Nej, men det du säger med tomma blicken infinner väl sig först om du försökt ta kontakt. Det dumma är väl att fortsätta när man märker att någon inte vill prata med en. Annars tror jag rätt få visar tydligt hur intresserade dom är av människor dom inte ens har någon kontakt med.

lovejude
2008-03-13, 00:04
:laugh: lovejude låter förövrigt som den där snubben i Supersugen "Mclovin" :D


Nja, jag har ju mina ''egenskaper'' t.ex. ruskig bra kondition *flex*

lovejude
2008-03-13, 00:10
Köp henne inte ett SKIT, lägg henne inte på en piedestal, hon är vem som helst, men hon har varit framför spegeln mer en många andra tjejer.

Hon vet att hon är snygg om hon nu är det som du säger, går du fram och pratar med henne så VET hon att du vill ****** henne/bli tillsammans med henne, även om du bara försöker verka lite trevlig etc etc så VET hon att allt du gör är för att få ****** henne/bli tillsammans med henne.

Var dig själv och tänk INTE på hur du tror att hon vill att du ska vara, du kommer ALDRIG lyckas ändra dig efter hur du tror att hon ser sin drömkille, ALDRIG, hon kommer märka att du gör detta, tjejer märker vad killar är ute efter jääävligt mycket bättre en vi killar.

Killar har antagligen raggat på denna tjejen otaliga gånger, och det sättet dom har raggat på har varit att dom har klängt på henne som fan när dom vart fulla, vart helt överdrivet glada när dom pratat med henne, sen dom som har gett det ett lite bättre försök, dom har frågat henne "var bor du?", "vad gör du annars då?".

Så varför skulle jusst du lyckas genom att göra som dom gör? Toffla inte, och ställ inte dom här vanliga tråkiga frågorna.

Att köpa henne en mobil som mangemanis kompis gjorde är det sämsta du kan göra (hur fan lyckades din kompis mangemani? :S), det är samma sak som att säga "hej, här får du en mobil, kan jag få din ***** nu?".

Nej bry dig inte om vad hon tycker och tänker.
Och slutligen, eftersom att det är på ett gym, ni kommer antagligen träffas ofta, då vill du inte att det ska bli jobbigt.

Om du går fram lite försiktigt till henne utan pondus varje jävla gång hon är där, följer omedvetet efter henne, tittar på henne hela tiden, ja hon kommer DIREKT märka att du är ute efter henne, hon har med stor sannolikhet redan märkt det.

Så hade jag lagt allt på ett kort, offra ett träningspass (stor uppoffring aiight?), innan du ska gå hem så går du fram till henne utan att stamma och flaxa med händerna "hej är påväg hem, men innan jag går måste jag bara säga att du är jävligt söt, men utseende räcker inte för mig, vad heter du?"

Hon kanske svarar hihi tack, amanda, men jag har pojkvän.
Då säger du med glimten i ögat "haha tro inget ;)"
annars så ja vad tror du hon säger? Du är så jävla rakt på sak, hon kommer bli chockad och hon vill säga ja även om hon har pojkvän, hon kommer tycka du är den gulligaste killen som någonsin gått fram till henne, du behöver inte tänka på att vara macho man här, det är du iof när du gör så men det kan du vara sen också.
Du behöver inte tänka på att säga hej jag heter anders eller vad du heter, säg det om det känns rätt, hon kommer antagligen typ säga lite "men du sa inte va du hette ens!".

Säger hon att hon vill träffa dig, säg "okej, skriv in ditt nummer på min mobil", gå fram till menyn så hon enkelt kan skriva in nummret.

Ju längre du väntar med att ragga på henne, ju svårare kommer det att bli för dig, ju längre du väntar, ju mer kommer tjejen känna "har det tagit ETT ÅR för han att våga gå fram, vilken mes".

orkar inte skriva mer du hajjar tror jag :P
Hade jag själv raggat på gymmet hade detta varit det enda sättet jag hade gjort det på, misslyckas du finns det inget att skämas över, du har visat att du är en man som inte bryr sig, hon kommer gilla dig, men säger hon nej, titta aldrig mer åt hennes håll då om inte hon tittar åt ditt jävligt mycket först.

NEJ nu räcker det lycka till :P


Du kommer inte ångra dig, nästa tjej du går fram till kommer det att gå mycket lättare för att gå fram till, du kommer känna, det var ju inte så hemskt, och sist men inte minst, det är en riktigt liten chans att hon säger nej, men du MÅSTE säga det utan att darra på rösten etc, se den för den hon är, en utseendefixerad jävel, då blir det lättare.


Nu ska det raggas på gymmet! :hbang:
Tror ni att de meningar som moment22 skrev passar även för 65+? *flex*

babidi
2008-03-13, 00:11
Hej sexig sporttjej, jag har "ruskig" bra kondition. Ska vi ******?

Viktor_Balck
2008-03-13, 00:11
Nu ska det raggas på gymmet! :hbang:
Tror ni att de meningar som moment22 skrev passar även för 65+? *flex*

Vad är det för sexig 65 årig dam du hittat med sport bh?

lovejude
2008-03-13, 00:21
Vad är det för sexig 65 årig dam du hittat med sport bh?

Tänkte mer på att de är nästan inga unga tjejer på gymmet, som jag har märkt.. Eller spenderar jag alldeles för mycket tid på löpbandet? *flex*

Skulle vara lite trevligt med sällskap med en pratglad 65+are *flex*

Sleigh
2008-03-13, 00:31
moment22s text var till för att hjälpa dig ragga på en tjej, kanske inte så lämpligt då om du bara vill ha sällskap med en pratglad 65+are? Jag har svårt och avgöra om du överhuvudtaget är seriös med dina inlägg.

Gpajpen
2008-03-13, 00:36
Alltså vad i h-vete, driver du med oss? Are you shittin' me?! Nu ska du ragga på en 65åring, MED sport-bh?

Och varför starta en tråd om kondomer till "Mr Pl3xi" 19 internet-cm om du inte ens har någon att sexifiera ?!

Durre
2008-03-13, 00:38
Jag hade gått tillväga på följande sätt.

Se till att hon lägger märke till dig i fortsättningen genom att hälsa på henne i förbifarten nästa gång ni båda är på gymmet.
Efter detta märker du om hon själv hälsar nästa gång, eller om hon tittar lite extra då du tränar/snackar med gympolaren.

Fråga henne isåfall om träningen går bra för hennes del, klaga lite över hur omotiverad du är idag. Önska henne fortsatt lycka till med passet.

Nästa steg är att ge henne en lätt komplimang med ett visst inslag av ironi/sarkasm. Hon skall inte få en alldeles för stor egoboost.
t.ex. -Du är ju ändå rätt vältränad. Trekiloshantlar och allt.
Gör det med glimten i ögat och möter hon dig med ett leende eller kanske t.om. ett skratt så har du lyckats.. Känn av så att läget är passande.
Fortsätt sedan med din egen träning.

Tar hon sedan kontakt med dig är halva slaget vunnet.

Se bara till att inte göra allt detta under samma gympass. Det är skillnad på att stöta på en full tjej på krogen och att träffa någon på gymmet.
Låt det ta sin tid. Det är du som är priset, så var inte för på.
Det dära var bra, precis som jag tänkte. Man ska vara försiktig med komplimanger, det skall vara lite skämtsamt och liye "rått", inte nå åå vad fin du är, skriker fjolla direkt :). Man ska vara lite arrogant men så att med din positiva energi så blir hon glad, du kan verkligen känna det från henne, det är perfekt och tänk inte för mycket på henne, du ska absolut inte skicka ut signaler som verkar manipulerande, du skall inte vara något till henne, absolut inte kompis! Sen om hon börjar en konversation någon gång då har du lyckats skapa rätt känsla i hon, bara att köra på mer då :)

Durre
2008-03-13, 00:39
:laugh: lovejude låter förövrigt som den där snubben i Supersugen "Mclovin" :D
whaha :laugh:

Durre
2008-03-13, 00:40
Lovejude är ett troll :D

G_lund
2008-03-13, 09:00
läste på nått forum (flashback?) att en kille försökt ragga på en tjej genom att hålla emot viktmagasinet när en tjej körde i nån maskin. vilket resulterade i nån sorts skada på tjejen.
kommer inte ihåg så noga, men klantigt var det.
gör INTE så, man behöver inte skada tjejerna för att få deras uppmärksamhet, även om man kan tro det ibland :P

dam00r
2008-03-13, 10:32
"1000, 1001, 1002.. jag vet inte om du hörde mig.. men jag gjorde över tusen"

haha

maaherra
2008-03-13, 10:40
Proximal betyder närhet till bålen.

Bland annat, betyder att något ligger nära ett centrum som Whistler antydde.

Kan även vara en faktor som utlöser ett visst beteende eller att en viss struktur bildas; mao Scratch inlägg utlöser JackSatans vrede. Anvädningen av "proximalt tjat" är alltså inte helt åt skogen i det här fallet, även om lovejude formulerade sig dåligt.

OnTopic: Gå fram och prata med henne, jag ser inte problemet?

mini
2008-03-13, 10:53
OnTopic: Gå fram och prata med henne, jag ser inte problemet?

What?? Men, vad heter den tekniken?? Vilken sida i The Game hittar jag det på?

larkan
2008-03-13, 10:54
F*n va ni tjafsar emot varandra, detta är ett internetforum, ta det till verkligheten istället, alla sitter här och är spydiga emot varandra. Det är ert egna val ifall ni vill ragga på gymmet eller inte. Antagligen kommer ni inte vara nöjda efter ni har gjort de.

maaherra
2008-03-13, 10:58
What?? Men, vad heter den tekniken?? Vilken sida i The Game hittar jag det på?

Det står inte med där, de är till för dom som till och med är ännu mer hardkår än så!

myggan
2008-03-13, 11:17
Att ragga på gymet borde fan vara straffbart, då en tjej antagligen går dit för att träna och inte att agera runkobjekt åt pojkar.

Kan du inte låta dom bestämma det istället? Du verkar he den mest förlegade kvinnosynen i världen. :)
"Det är så synd om lilla blyga rädda tjejen för stora starka killen raggar på henne".

Hon kan väl säga nej som alla andra? Om en tjej hade visat intresse för dig på gymmet, så hade du kanske blivit smickrad men inte visat något intresse tillbaka då du inte var intresserad? Varför skulle det skilja i en omvänd situation?

Och jag förstår inte varför du tvärt skall dra alla tjejer över samma kant. Finns vältjejer som har träffat sina pojkvänner på gymmet.

Scratch89
2008-03-13, 12:45
Kan du inte låta dom bestämma det istället? Du verkar he den mest förlegade kvinnosynen i världen. :)
"Det är så synd om lilla blyga rädda tjejen för stora starka killen raggar på henne".

Hon kan väl säga nej som alla andra? Om en tjej hade visat intresse för dig på gymmet, så hade du kanske blivit smickrad men inte visat något intresse tillbaka då du inte var intresserad? Varför skulle det skilja i en omvänd situation?

Och jag förstår inte varför du tvärt skall dra alla tjejer över samma kant. Finns vältjejer som har träffat sina pojkvänner på gymmet.

Jag har inte försökt att påverka tjejernas val. Varför tror du det? Min kvinnosyn är det inget fel på, däremot är min syn på, och mitt förtroende, för unga killar, som uppenbarligen inte har nån koll, lite sämre.
Återigen, jag drar inte alla tjejer över samma kant, vilket jag har för mig att jag nämnt tidigare.

Frida.B
2008-03-13, 12:52
kan inte folk sluta skriva - samma kant! jag blir galen...

Jag kan ju säga att många killar inte fattar om man är intresserad eller inte. De tror att bara för att man snackar tillbaka när de kommer och snackar med en så är man villig att bli raggad på.

Tyvärr så är det rätt uppenbart när en kille kommer fram och börjar snacka med en på gymmet. Om det inte är så att jag står och snsckar med någon som han känner eller om jag tidigare har frågat något.

Nu kommer killar skriva att de visst kan gå fram å snacka med en tjej på gymmet utan att de är intresserade. Men det tror jag inte på :P

Tigerkotten
2008-03-13, 12:53
Håller med Myggan, tycker Scratch har skum syn på saker och ting. Träffa någon kan man göra var som helst, när som helst. Det gäller bara att försöka. Men försöker man inte så kommer ingenting att hända.

Självklart ska man inte vara som en igel och vara jobbig(samtidigt kan dock tjejen alltid säga ifrån).

Sleigh
2008-03-13, 12:58
Jag anser att denna tråd skapar osämja bland forumets medlemmar.

myggan
2008-03-13, 13:07
Jag har inte försökt att påverka tjejernas val. Varför tror du det? Min kvinnosyn är det inget fel på, däremot är min syn på, och mitt förtroende, för unga killar, som uppenbarligen inte har nån koll, lite sämre.
Återigen, jag drar inte alla tjejer över samma kant, vilket jag har för mig att jag nämnt tidigare.

Mja, du vill ju uppenbarligen påverka vad man skall eller rättare inte skall göra på ett gym.

Är det samma sak på t ex ett Bibliotek? Tjejer är ju faktiskt där för att läsa och inte ses som runkobjekt, eller på ett fik kanske? En stackars tjej kan inte dricka en kaffe i fred utan att en kille kommer fram och flåsar henne i nacken.

Du bör kanske ta alla tjejer i din famn och skrika ut: "Sluta prata med oss! Vi kan inte ta hand om oss själva och vi kan absolut inte ge en kille en hint om att vi inte är intresserade"

Edit: självklart finns det idioter som inte fattar vinken, men skall man alltid skydda sig från idioter i alla sammanhang får man låsa in sig på rummet.

Timme
2008-03-13, 13:08
Nu kommer killar skriva att de visst kan gå fram å snacka med en tjej på gymmet utan att de är intresserade. Men det tror jag inte på :P

Då tror du fel. Tihi ^^

Patriarch K
2008-03-13, 13:19
Nu kommer killar skriva att de visst kan gå fram å snacka med en tjej på gymmet utan att de är intresserade. Men det tror jag inte på :P

Jodå, om det är en ful eller fet tjej som man behöver fråga om hjälp med något!

tntballe
2008-03-13, 13:21
Nu kommer killar skriva att de visst kan gå fram å snacka med en tjej på gymmet utan att de är intresserade. Men det tror jag inte på :P

Är det för att du drar alla över samma kant?

Frida.B
2008-03-13, 13:22
Jodå, om det är en ful eller fet tjej som man behöver fråga om hjälp med något!

vad för hjälp skulle du kunna få av en tjej på gymmet som du inte kunde få av en kille?

Frida.B
2008-03-13, 13:23
Är det för att du drar alla över samma kant?

:smash:

Tigerkotten
2008-03-13, 13:28
vad för hjälp skulle du kunna få av en tjej på gymmet som du inte kunde få av en kille?

Han skrev inte att han skulle behöva hjälp, utan om en fet/ful tjej behövde hjälp.


Man har ju själv sett ett par ggr då tjejer speciellt, tränat "fel". Har inte gått fram till de, men har dock tänkt att man borde göra det. Och jag hade då inte haft något intresse att ragga på de då.

Samtidigt tycker jag det är roligare att träna när man e iaf 2st. Så man kan prata med någon under tiden.

Frida.B
2008-03-13, 13:32
Jodå, om det är en ful eller fet tjej som man behöver fråga om hjälp med något!

Han skrev inte att han skulle behöva hjälp, utan om en fet/ful tjej behövde hjälp.


Man har ju själv sett ett par ggr då tjejer speciellt, tränat "fel". Har inte gått fram till de, men har dock tänkt att man borde göra det. Och jag hade då inte haft något intresse att ragga på de då.

Samtidigt tycker jag det är roligare att träna när man e iaf 2st. Så man kan prata med någon under tiden.

nej så menade han inte

machine gun
2008-03-13, 13:38
Om man ber att få köra emellan på nån maskin eller nåt, så blir det oftast ganska naturligt att man småpratar lite mellan seten. Men om det uppfattas som raggning eller inte beror ju lite på vad man säger. Jag har varit med om att en kille på gymmet sagt att jag "ser stark ut" och eftersom jag är medveten om att jag ser ut som random konditionsidrottare kändes det som en extremt fabricerad komplimang och sånt blir ju bara löjligt (killen i fråga var ganska biffig själv, hade han vart en räka kanske läget hade varit annorlunda :D). Däremot tror jag att de flesta på ett gym är hyffsat intresserade av träning osv, så fråga nåt om hur mkt hon tränar, om hon håller på med nån annan sport osv. Verka intresserad, men limma inte!

mini
2008-03-13, 13:39
Nu kommer killar skriva att de visst kan gå fram å snacka med en tjej på gymmet utan att de är intresserade. Men det tror jag inte på :P

Enkelt sätt att slippa bli motsagd.

Jag pratar med killar på gymmet varje gång jag är där, och jag skulle väl varit jävligt självgod om jag trodde att de försökte ragga varenda gång. Så är jag iofs inte så snygg som Frida.

Frida.B
2008-03-13, 14:07
Enkelt sätt att slippa bli motsagd.

Jag pratar med killar på gymmet varje gång jag är där, och jag skulle väl varit jävligt självgod om jag trodde att de försökte ragga varenda gång. Så är jag iofs inte så snygg som Frida.

Jo du är snyggare än jag...
Och de raggar på dig

Ne men jag snackar bara av egen erfarenhet. De som bara kommit fram och snackat helt utan anledning anser ju jag inte börjar snacka bara för att personen hade det tråkigt på gymmet. Har det kommit fram någon som känner någon ja snackar med så har ju personen en annan anledning - jo jag snackar med nån han känner och då måste ju jag vara okej å snacka med också - . Dessa killar har jag aldrig märkt skulle ragga. Inte heller killar som frågar om man är klar med maskinen. Men killar som kommer fram å bara säger hej, hur går det... eller liknande, har senare frågat om man vill hitta på något etc. Ja visat att de varit intresserade.

Så jag sitter inte och tror att alla som snackar med mig raggar, utan jag får det svart på vitt, de vill umgås senare, de blir lite för närgångna etc...

tntballe
2008-03-13, 14:11
Vart får man snacka med motsatt kön? För att det inte ska uppfattas som raggning?

machine gun
2008-03-13, 14:12
Vart får man snacka med motsatt kön? För att det inte ska uppfattas som raggning?

På gayklubb.

Frida.B
2008-03-13, 14:23
Vart får man snacka med motsatt kön? För att det inte ska uppfattas som raggning?

det behöver inte uppfattas som raggning. Beror på hur mycket erfarenhet en tjej har av jusst raggning... Jag trodde aldrig förr att killar raggade på mig och snackade med dem om umgicks tills det en dag blev alldeles uppenbart att de inte bara ville vara kompisar. Det har hänt allt för många ggr tyvärr.

Patriarch K
2008-03-13, 15:34
vad för hjälp skulle du kunna få av en tjej på gymmet som du inte kunde få av en kille?

Med tanke på att jag tränar (eller tränade åtminstone innan jag slutade) på ett ganska litet gym kan det vara helt tomt ibland. Visserligen hade jag alltid mina vänner med mig, men låt oss säga att jag var ensam och skulle köra bänkpress på höga vikter och det enbart var jag och en mindre attraktiv kvinna på gymmet (mindre attraktiv är inte samma som ful egentligen men i det här fallet är det så). Då är det ett optimalt tillfälle att börja prata med den mindre attraktiva kvinnan och ansöka om hjälp utan att behöva ragga på henne.

Sen hade du rätt i din tolkning kring min tidigare mening också.

lovejude
2008-03-13, 16:25
Jag anser att denna tråd skapar osämja bland forumets medlemmar.

+ 1

Nu vet man vilka som är snälla och elaka*whistle*
-1 Scratch! *flex*

Greg
2008-03-13, 16:39
Vart får man snacka med motsatt kön? För att det inte ska uppfattas som raggning?

tntballe styr upp.

Aldrig? Verkar så på vissa.

Tror man använder fel begrepp, raggning verkar vara ett laddat ord för en del personer.

Om jag ser en intressant person, möjligtvis en fin liten flicka, på typ gymmet går jag fram och presenterar mig och snackar.

Raggning i form med inövade repliker existerar inte. Det handlar om att vara social och göra så att den andra parten känner sig trygg att prata med dig.

Man får ett första intryck av någon, oftast så ser man personen som attraktiv. Därefter går man fram till denna och pratar. Sen kan det gå åt en massa olika håll. De mest normala är:

1. Hon är trevlig, social, och efter ett tag så kan man se att hon vill jag "göra ett försök på".

2. Visst, hon är trevlig och söt, men det klaffar inte och är inte riktigt min typ. Bra, kanske man hittar en vän där.

3. Hon är en idiot. Man går därifrån.

GurraGo
2008-03-13, 16:45
Håller med om det här med frasen "raggning". Det skapar bara förvirring eftersom folk börjar tänka på raggningsrepliker, flörtande etc.

Det bästa sättet att få ihop det med en tjej är väl bara att ta lite vardaglig kontakt och vara trevlig. Problemet är ju konversationsöppnaren, kan lätt bli stelt efter "hur går det"/"hur är läget?".

Röstar på att vi i fortsättningen bara talar om att "ta kontakt" och inte att ragga :)

Frida.B
2008-03-13, 17:13
Med tanke på att jag tränar (eller tränade åtminstone innan jag slutade) på ett ganska litet gym kan det vara helt tomt ibland. Visserligen hade jag alltid mina vänner med mig, men låt oss säga att jag var ensam och skulle köra bänkpress på höga vikter och det enbart var jag och en mindre attraktiv kvinna på gymmet (mindre attraktiv är inte samma som ful egentligen men i det här fallet är det så). Då är det ett optimalt tillfälle att börja prata med den mindre attraktiva kvinnan och ansöka om hjälp utan att behöva ragga på henne.

Sen hade du rätt i din tolkning kring min tidigare mening också.

Jo fast jag skrev ju även att det blir raggning om killen kommer fram och bara börjar snacka utan någon egentlig anledning mer än att han vill snacka. Skillnad om killen frågar efter hjälp med pass eller något sådant.

joriice
2008-03-13, 17:19
Funderade på att ragga på en tjej på gymmet senast, men jag skulle precis gå och hittade ingen bra öpnning för konversation. X ) gehehe nästa gång kanskäää...

Motorbreath
2008-03-13, 17:36
Raggning i form med inövade repliker existerar inte. Det handlar om att vara social och göra så att den andra parten känner sig trygg att prata med dig.


Va? Finns det inte något romantiskt/trevligt/sött att säga till en tjej med sport-bh för eventuellt få till det med henne?

moment22
2008-03-13, 17:36
Självklart så raggar man på dom som man bara går fram till helt utan anledning, har man däremot en anledning som Frida säger, "kan du passa?" eller något liknande så är det en helt annan historia.

Inte börjar man prata med människor som man tycker är attraktiva för att bli kompis med dom? Seriöst killar vad ska ni med en tjej kompis till? Kasst att träna med en tjej kompis som bara är där för att forma rumpan, ni kommer antagligen inte göra något på fritiden och om ni nu gör det, vad gör man såfall? Sitter och skvallrar?

Motorbreath
2008-03-13, 17:45
Seriöst killar vad ska ni med en tjej kompis till?

Ligga sked ffs!!!

Albatross
2008-03-13, 20:51
Det är ju trevligt att ha ett par bröst att titta på om man skulle få slut på konversationsämnen också. Som motsats till killkompisar då.

machine gun
2008-03-13, 21:00
Inte börjar man prata med människor som man tycker är attraktiva för att bli kompis med dom? Seriöst killar vad ska ni med en tjej kompis till? Kasst att träna med en tjej kompis som bara är där för att forma rumpan, ni kommer antagligen inte göra något på fritiden och om ni nu gör det, vad gör man såfall? Sitter och skvallrar?

Vänta ett tag... du säger att killar och tjejer inte kan vara kompisar?

Animalistic
2008-03-13, 21:02
Vänta ett tag... du säger att killar och tjejer inte kan vara kompisar?

den siste idioten är tydligen inte född

Gpajpen
2008-03-13, 21:23
Vänta ett tag... du säger att killar och tjejer inte kan vara kompisar?
http://www.laddertheory.com/

Xealswe
2008-03-13, 22:47
Är hon ful som stryk och duger i krig kan en kille mycket väl vara vän med en tjej. Står i ladder theory det med ;)

Scratch89
2008-03-13, 22:51
+ 1

Nu vet man vilka som är snälla och elaka*whistle*
-1 Scratch! *flex*
Nu får du fan ta o skärpa dig. Såg du inte att jag gav dig fina råd? Ta till dig dem då, för sjutton.
tntballe styr upp.

Aldrig? Verkar så på vissa.

Tror man använder fel begrepp, raggning verkar vara ett laddat ord för en del personer.

Om jag ser en intressant person, möjligtvis en fin liten flicka, på typ gymmet går jag fram och presenterar mig och snackar.

Raggning i form med inövade repliker existerar inte. Det handlar om att vara social och göra så att den andra parten känner sig trygg att prata med dig.

Man får ett första intryck av någon, oftast så ser man personen som attraktiv. Därefter går man fram till denna och pratar. Sen kan det gå åt en massa olika håll. De mest normala är:

1. Hon är trevlig, social, och efter ett tag så kan man se att hon vill jag "göra ett försök på".

2. Visst, hon är trevlig och söt, men det klaffar inte och är inte riktigt min typ. Bra, kanske man hittar en vän där.

3. Hon är en idiot. Man går därifrån.
Jag håller med dig! Det är ordet raggning jag tycker är så jävla illa. Det är klart att man kan vara social med folk på gymet; jag är det dagligen. Problemet är att tråden är skapad av en person som vill ragga på en tjej. Jag associerar ragga med sliskiga kommentarer, dåliga one-liners och en allmän desperat uppsyn. Jag skulle våga påstå att jag har rätt i det här fallet.

moment22
2008-03-13, 23:03
Vänta ett tag... du säger att killar och tjejer inte kan vara kompisar?

Kan och kan, det går nog, men det är ovanligt, antingen vill killen vara kompis med den snygga tjejen för att kunna träffa mer tjejer, eller för att han vill ****** henne, tjejen vill vara kompis med killen för att utnyttja han på andra sätt.
Jag kommer aldrig ändra denna åsikten.

mini
2008-03-13, 23:07
Kan och kan, det går nog, men det är ovanligt, antingen vill killen vara kompis med den snygga tjejen för att kunna träffa mer tjejer, eller för att han vill ****** henne, tjejen vill vara kompis med killen för att utnyttja han på andra sätt.
Jag kommer aldrig ändra denna åsikten.

Människor som vill ligga med varandra kan fortfarande vara vänner. Det ena behöver inte utesluta det andra.

machine gun
2008-03-13, 23:11
Kan och kan, det går nog, men det är ovanligt, antingen vill killen vara kompis med den snygga tjejen för att kunna träffa mer tjejer, eller för att han vill ****** henne, tjejen vill vara kompis med killen för att utnyttja han på andra sätt.
Jag kommer aldrig ändra denna åsikten.

Jag har nog fler killkompisar än tjejkompisar. De flesta har jag känt i flera år. Jag har sambo och de flesta av killarna jag känner har flickvän/sambo. Men jag antar att de bara umgås med mig för att de vill ligga?

Scratch89
2008-03-13, 23:13
Jag har nog fler killkompisar än tjejkompisar. De flesta har jag känt i flera år. Jag har sambo och de flesta av killarna jag känner har flickvän/sambo. Men jag antar att de bara umgås med mig för att de vill ligga?

+100 000.

Solros
2008-03-14, 00:03
+100 000.

Att du har fler killkompisar än tjejkompisar är inte samma sak.

Scratch89
2008-03-14, 00:04
Att du har fler killkompisar än tjejkompisar är inte samma sak.

Men antagligen får du förstå att det är ett omvänt förhållande, då vi har olika kön, dummer. :D

Angel
2008-03-14, 05:12
wAQoquS2vGE

Tricklev
2008-03-14, 09:52
What?? Men, vad heter den tekniken?? Vilken sida i The Game hittar jag det på?

I stort sätt på varenda sida tbh.

maaherra
2008-03-14, 10:19
Jag associerar ragga med sliskiga kommentarer, dåliga one-liners och en allmän desperat uppsyn.

Det är med en skrämmande träffsäkerhet du beskriver mitt krogbeteende.

joak1m
2008-03-14, 11:44
Jag har nog fler killkompisar än tjejkompisar. De flesta har jag känt i flera år. Jag har sambo och de flesta av killarna jag känner har flickvän/sambo. Men jag antar att de bara umgås med mig för att de vill ligga?

IF A MAN FINDS YOU ATTRACTIVE YOU CANNOT BE FRIENDS

Many women want to argue this point and say things like " I have lots of guy friends." Maybe. There are exactly 3 cases Intellectual Whores has identified whereby a guy and a girl can be friends:

1. The guy is gay
2. The guy does not find you attractive
3. The guy already has a woman much higher than you on the ladder


:D rolig sida btw

mini
2008-03-14, 11:47
IF A MAN FINDS YOU ATTRACTIVE YOU CANNOT BE FRIENDS


Jag förstår fortfarande inte det där.

joak1m
2008-03-14, 12:03
Jag förstår fortfarande inte det där.

Dom syftar på att en man som är genuint attraherad av en kvinna inte kan nöja sig med att endast vara vän med kvinnan utan alltid har som underliggande motiv att ligga med henne, därmed inte sagt att tjejer och killar inte kan vara vänner finns ju alltid undantag (se tidigare post!).

summa summarum: enligt denna "teori" kan en kille som är attraherad av en tjej inte nöja sig med att bara vara vän med henne, men det är INTE samma sak som att tjejer och killar inte kan vara vänner vilket verkar vara ett vanligt missförstånd ser man här

tntballe
2008-03-14, 12:04
Människor som vill ligga med varandra kan fortfarande vara vänner. Det ena behöver inte utesluta det andra.

Som sagts tidigare, självklart kan man vara vän med tjejer man vill ha sex med.

Jag vill ha sex med så gott som alla tjejer, korta, långa, smala, överviktiga, fula eller snygga det spelar ingen roll.

Skulle jag då bara ha killkompisar? Självklart inte.

Man får skilja på tanke och handling.
Visst att jag vill ligga med dom, men jag kan fortfarande se personen runt hålet.

Sista meningen skulle nog ha varit i "romantik på en hög nivå!"-tråden.
Men jag bjuder på den här.

eleni
2008-03-14, 12:20
Visst att jag vill ligga med dom, men jag kan fortfarande se personen runt hålet.

:laugh:

Handcuff
2008-03-14, 12:22
:laugh:

Hahaha...ja det var lite kul på nåt vis :D

mini
2008-03-14, 12:30
Som sagts tidigare, självklart kan man vara vän med tjejer man vill ha sex med.

Jag vill ha sex med så gott som alla tjejer, korta, långa, smala, överviktiga, fula eller snygga det spelar ingen roll.

Skulle jag då bara ha killkompisar? Självklart inte.

Man får skilja på tanke och handling.
Visst att jag vill ligga med dom, men jag kan fortfarande se personen *klippa klippa*

+1, fast tvärt om, nästan, typ.

Tricklev
2008-03-14, 12:33
Visst att jag vill ligga med dom, men jag kan fortfarande se personen runt hålet.


Hahaha, fyfan :laugh:


Förövrigt så, plus 1 på hela det inlägget.

Frida.B
2008-03-14, 15:00
Varför vill killar sätta sina tjejkompisar? Jag vill inte sätta en enda utav mina killkompisar även om jag inte har pojkvän.

Edit: vissa killar
Edit: varför vill vissa killar sätta...

leetajz
2008-03-14, 15:01
Som sagts tidigare, självklart kan man vara vän med tjejer man vill ha sex med.

Jag vill ha sex med så gott som alla tjejer, korta, långa, smala, överviktiga, fula eller snygga det spelar ingen roll.
Skulle jag då bara ha killkompisar? Självklart inte.

Man får skilja på tanke och handling.
Visst att jag vill ligga med dom, men jag kan fortfarande se personen runt hålet.

Sista meningen skulle nog ha varit i "romantik på en hög nivå!"-tråden.
Men jag bjuder på den här.


Jag tror och hoppas verkligen att du inte var seriös när du skrev det, annars SHAME ON YOU!

tntballe
2008-03-14, 15:26
Jag tror och hoppas verkligen att du inte var seriös när du skrev det, annars SHAME ON YOU!

Klart jag var seriös, vad var det som inte var bra?

Greg
2008-03-14, 15:39
Jag tror och hoppas verkligen att du inte var seriös när du skrev det, annars SHAME ON YOU!

Va? Det finns inga direkt preferenser för att ha sex med en tjej, bara man känner sig attraherad av henne. Vad hon har för utseende spelar ej roll. Hon kan vara lång, kort, tjock, smal, vältränad etc..

Dock i ett förhållande så, visst attrationen måste finnas, men även andra egenskaper måste även finnas där.

tntballe styr upp.

Greg
2008-03-14, 15:40
Varför vill killar sätta sina tjejkompisar? Jag vill inte sätta en enda utav mina killkompisar även om jag inte har pojkvän.

Edit: vissa killar
Edit: varför vill vissa killar sätta...

Antagligen så ljuger du för att fastställa någon poäng, eller så har du fula killkompisar.

Larsson85
2008-03-14, 15:51
Jag har fått för mig att tjejer inte vill bli raggade på när dom tränar. När dom tränar är dom svettiga, har träningskläder på sig och känner sig allmänt ofräscha. Dock är det lite synd eftersom det ser sååå sexigt ut när flicksnärtorna kör marklyft eller tränar ben i smithmaskinen.

Jacksatan
2008-03-14, 16:15
Antagligen så ljuger du för att fastställa någon poäng, eller så har du fula killkompisar.

det tror jag inte hon gör. Tjejer omger sig gärna med riktiga nollor till killar av någon anledning. Inte alls säkert tjejerna vill ha sex med sina killkompisar mao. Däremot tror jag att det är få killar som inte vill ligga med sina tjejkompisar.

regus
2008-03-14, 16:26
Som sagts tidigare, självklart kan man vara vän med tjejer man vill ha sex med.

Jag vill ha sex med så gott som alla tjejer, korta, långa, smala, överviktiga, fula eller snygga det spelar ingen roll.

Skulle jag då bara ha killkompisar? Självklart inte.

Man får skilja på tanke och handling.
Visst att jag vill ligga med dom, men jag kan fortfarande se personen runt hålet.

Sista meningen skulle nog ha varit i "romantik på en hög nivå!"-tråden.
Men jag bjuder på den här.

tntballe är en vis man.

NiXPhoenix
2008-03-14, 16:45
Jag har fått för mig att tjejer inte vill bli raggade på när dom tränar. När dom tränar är dom svettiga, har träningskläder på sig och känner sig allmänt ofräscha. Dock är det lite synd eftersom det ser sååå sexigt ut när flicksnärtorna kör marklyft eller tränar ben i smithmaskinen.



Kan säga så här, på mitt gym är det få tjejer som blir direkt svettiga.
Kanske de som kör såna där pass, men de brukar inte gå ut i gymmet heller.

Men sen om de vill bli raggade på eller inte har jag inte en aning om.

Greg
2008-03-14, 17:00
det tror jag inte hon gör. Tjejer omger sig gärna med riktiga nollor till killar av någon anledning. Inte alls säkert tjejerna vill ha sex med sina killkompisar mao. Däremot tror jag att det är få killar som inte vill ligga med sina tjejkompisar.

Mmmm.. vilket leder till mitt andra alternativ. Fula killar. Skulle nog givit det en mer beskrivning, men man kan säkert räkna med "nollor till killar" där med.

Gpajpen
2008-03-14, 17:31
Men det är ingen som ifrågasätter att tjejer inte kan ha killkompisar som dom vill eller inte vill ligga med, det är tvärtom som inte går.

moment22
2008-03-14, 18:39
Jag har roligare när jag umgås med killkompisar då vi har mer saker gemensamt en vad jag har med tjejer. Så tror jag det är för nästan alla om inte någon i gänget är homosexuell (för att undvika framtida attacker, nej jag har inte sagt att jag har något emot homosexuella).

Därför förstår inte jag varför man vill umgås med massa tjejer på fritiden för att vara kompisar.