handdator

Visa fullständig version : BigBoss lyftarbälte, bra eller anus?


Zibbe
2008-03-11, 21:08
Hej alla!

Tiden för mig är kommen och jag har bestämt mig för att köpa mig ett lyftarbälte! Inget sk. träningsbälte utan ett bastant, tjockt bälte som styrkelyftare ofta kör med. Jag har spanat runt på internet lite efter vettiga bälten, dock endast hittat ett fåtal. Ett bälte som jag gillade hittade jag på budo nords hemsida men den förskräckliga frakten hejdade mig (130kr!). Har nu istället börjat fundera på det lyftarbälte som bigboss säljer för 250 spänn. Visst låter det kanske lite billigt, men enligt beskrivning låter det ju ändå ganska så hyffsat för det priset. Någon som har läst om det eller kanske tillochmed prövat som kan ge ett utlåtande?

Tack på förhand,

Zibbe

Arf Pingvin
2008-03-11, 22:24
Det kostar bara 900 kronor för ett wahlanderbälte med livstids garanti. Slå ut det på ett helt liv, det är inte mycket pengar.

Zibbe
2008-03-11, 22:53
Det kostar bara 900 kronor för ett wahlanderbälte med livstids garanti. Slå ut det på ett helt liv, det är inte mycket pengar.

Jo jag har läst en del om de bälterna och de verkar onekligen bra, men tror du verkligen det är värt att satsa på som ett första bälte när man ännu inte är färdigvuxen? Att köpa ett fint bälte som man sedan utav någon anledning inte kan använda känns lite onödigt. Men dags att återgå till frågan, vad tros det om BigBoss bältet?

Food_rulez
2008-03-11, 23:52
Jo jag har läst en del om de bälterna och de verkar onekligen bra, men tror du verkligen det är värt att satsa på som ett första bälte när man ännu inte är färdigvuxen? Att köpa ett fint bälte som man sedan utav någon anledning inte kan använda känns lite onödigt. Men dags att återgå till frågan, vad tros det om BigBoss bältet?

Jag skulle prova om jag var du. Sånna tappar man ju bort oxå. Har inte provat just de själv men jag har sett folk som kan lyfta men inte är så snobbiga använda dem utan att klaga.