handdator

Visa fullständig version : starnutritions kreatin monohydrate vs fairings monohydrate


mr.jarlesjo
2008-03-10, 18:06
ska inhandla ett kreatin . det står emellan dessa två, i 500 gr förpackning.

starnutritions räcker nästan dubbelt så länge, men man tar mindre doser. det kostar även bara 159 kr

fairings räcker hälften så länge men med större doser. kostar 199 kr.

vilket ska jag köra på? funderar starkt på stars men känns som det kommer hjälpa minimalt pga de små doserna? men ett plus är att då slipper man lägga ut pengar på ett tag så då kan man köpa gainer och sånt också:)

z_bumbi
2008-03-10, 18:12
Doserna bestämmer du iofs själv.

demode
2008-03-10, 18:29
Enda skillnaden vad jag kan se är dosering? Kör på vilket som...*cupid*

mr.jarlesjo
2008-03-10, 18:33
Enda skillnaden vad jag kan se är dosering? Kör på vilket som...*cupid*

jo , men eftersom doseringarna är mindre så tar det ju löängre tid/ kanske inte känns alls. plus har hört skit om star nutrition??

Fjällbrynt
2008-03-10, 19:15
eftersom de båda är rent monohydrat(tror jag) så borde du kanske läsa kratinguiden och där ser du att 5 g räcker för att fylla kreatindepåerna... så får du kolla hur mycket de innehåller i gram sett... inte portionsstorlekarna

Fairing
2008-03-11, 10:15
Doserna bestämmer du själv så dom räcker lika länge. Fairing innehåller råvaran Creapure (världens renaste kreatin) och det får du betala lite extra för:D

Rahf
2008-03-11, 10:16
Star nutrition har jag, i ärlighetens namn och handen på hjärtat, bara hört skit om. Jag fick ingen effekt och inte en kompis till mig heller.

Pingen
2008-03-11, 20:05
Star nutrition har jag, i ärlighetens namn och handen på hjärtat, bara hört skit om. Jag fick ingen effekt och inte en kompis till mig heller.

Funkar på mig.

pervan
2008-03-13, 10:14
Star Nutrions kreatin funkade fint på mig. Dock inte hört bra saker alls om fairing. Antar att det finns två sidor av myntet. *popcorn*

Fairing
2008-03-13, 10:26
Star Nutrions kreatin funkade fint på mig. Dock inte hört bra saker alls om fairing. Antar att det finns två sidor av myntet. *popcorn*

:D om du har hört att Creapure är dåligt så måste det ha varit från en kinesisk tillverkare:laugh:

Nitrometan
2008-03-13, 10:58
Star Nutrions kreatin funkade fint på mig. Dock inte hört bra saker alls om fairing. Antar att det finns två sidor av myntet. *popcorn*
Menar du att du har hört talas om folk som inte har varit nöjda med kreatin tillverkat av Degussa?
Det låter konstigt.

Jag gillar kreatinmonohydrat öht - tycker att kreatin är ett bra tillskott.

Madara
2008-03-13, 11:24
Star nutrition har jag, i ärlighetens namn och handen på hjärtat, bara hört skit om. Jag fick ingen effekt och inte en kompis till mig heller.

+1

pervan
2008-03-13, 11:37
:D om du har hört att Creapure är dåligt så måste det ha varit från en kinesisk tillverkare:laugh:

Kanske dags att koloshoppen slutar beställa från kinesiska leverantörer då :D

mr.jarlesjo
2008-03-13, 16:16
beställde fairing igår, då jag hört massa bra saker om just fairing. dessutom innehåller det monohydratet Creapure, vilket star nutritions inte gör .

:)

Fairing
2008-03-13, 16:23
Kanske dags att koloshoppen slutar beställa från kinesiska leverantörer då :D

Opimum = Crepure
Eiselt= Creapure
Fairing = Creapure
Kolozzeum= Kinesiskt ( samma som Star , FX , SKIP osv)

Läser man dina inlägg så ser man att du promotar GG varor. Kul att du gillar GG för det är Fairings största Kund:thumbup:

pervan
2008-03-13, 18:32
Opimum = Crepure
Eiselt= Creapure
Fairing = Creapure
Kolozzeum= Kinesiskt ( samma som Star , FX , SKIP osv)

Läser man dina inlägg så ser man att du promotar GG varor. Kul att du gillar GG för det är Fairings största Kund:thumbup:

Glad to be at your service, sir! :)

mr.jarlesjo
2008-03-13, 20:45
uppladdningsfasen: 5 gram 4 gånger om dagen i 5 dagar.
sen köra på med 5 gram 3 gånger om dagen.

är det det som gäller ?:)

Anders The Peak
2008-03-13, 21:49
Om du ska använda kreatin då bör du kika på de här preparaten: Kre-Alkalyn® som är betydligt effektivare än vanligt monohydrat.