handdator

Visa fullständig version : max ot. 30 minuter pass?


sungam
2003-05-19, 21:32
tjena hur går det till som?

Det står viktigt understruket att passen helst inte ska överskrida 40 minuter och att det snarare ska vara 30 minuter ..


Men så står det även att man ska vila 2-3 min mellan varje set

Men om man exempelvis då kollar på tisdag (vecka 1,maxot) så skulle det innebära 42 minuter bara i vila .. sen ska övningen utföras och eventuell småkö till maskinen..
Hur ska man klara av det som? eller är det träningstiden man räknar 30 minuter eller hela träningspasset? som jag förstår är det hela passet från man kommer dit tills man är klar som ska vara 30-40 min

Cartwright
2003-05-19, 21:35
Det går inte!

Det viktiga är väl att man försöker, dvs. att man inte står och slöar och spanar in brudar istället för att lyfta.

davve
2003-05-19, 22:21
näe precis, det går inte(paul delia dålig på klockan
:confused: )
tänk på att bra intensitet bara och strunta i klockan.
så borde ett max-ot pass landa på runt 40min.

Nils
2003-05-19, 23:38
Originally posted by davve
näe precis, det går inte(paul delia dålig på klockan
:confused: )
tänk på att bra intensitet bara och strunta i klockan.
så borde ett max-ot pass landa på runt 40min.
Hmm, om det nu är ett så teoretiskt pass att författaren aldrig testat det och det inte ens är möjligt.
Varför skall man bry sig om vad han skriver? Det finns ju många som skriver saker som de faktiskt har provat och som då verkar mer trovärdigt?!
Nils

Petrus
2003-05-20, 04:44
Originally posted by Nils

Hmm, om det nu är ett så teoretiskt pass att författaren aldrig testat det och det inte ens är möjligt.
Varför skall man bry sig om vad han skriver? Det finns ju många som skriver saker som de faktiskt har provat och som då verkar mer trovärdigt?!
Nils

Lika mycket som att bry sig om vad du eller andra skriver...;)

Max-OT fungerar bra i praktiken om man inte hänger upp sig på teoretiska småsaker i texten.

Vänligen,,,
Petrus