handdator

Visa fullständig version : Mr. Olympia making money


Mass-Tech
2008-03-07, 16:07
u8KaF11V5VQ

vsson
2008-03-07, 16:37
Obligatoriska "jag-ska-boxa-dig-i-magen-posen" Skönt och se

tp_88
2008-03-07, 16:42
Han verkar alltid lika sjyst mot sina fans, vore kul att skaka tass och knäppa en bild med honom.

Kunde ge honom några råd om hur han utan problem kan lägga på sig 10kg muskler, direkt från Kolozzeums allmänt-forum, då också!

Jan
2008-03-07, 16:49
Han verkar alltid lika sjyst mot sina fans, vore kul att skaka tass och knäppa en bild med honom.

Kunde ge honom några råd om hur han utan problem kan lägga på sig 10kg muskler, direkt från Kolozzeums allmänt-forum, då också!

Djupare böj :thumbup:

tp_88
2008-03-07, 16:59
Djupare böj :thumbup:
Exakt, säkert 5kg bara där.

Animalistic
2008-03-07, 17:43
ibland undrar man hur bra man själv skulle lyckas, för TILL OCH MED JAG(!!!!!!!) verkar veta mer om kost & träning än många bb's

Tricce
2008-03-07, 18:45
Man blev lite glad när man såg det där, iaf jag :)
Sen såg ni han som hälsa med blå tröja som gav döda fisken när han skulle skaka tass, hatar sånt.

Viktor_Balck
2008-03-07, 18:52
Obligatoriska "jag-ska-boxa-dig-i-magen-posen" Skönt och se

Precis, man märker att han lackar där lite på slutet och är nära att sänka tjejen.

joriice
2008-03-07, 19:37
"Mr.Olympia making monkey" trodde jag det stod först.

Bönne
2008-03-07, 20:14
Man kan tycka vad man vill om sporten och hur han ser ut, men killen har lyckats hur man än vrider och vänder på det, klart imponerande. Väldigt ödmjuk också, trotts att han inte får vara i fred en sekund, plus poäng :)

kalajset
2008-03-07, 20:29
Det som verkligen är imponerande är att det ändå då och då kommer några hyffsat grova snubbar och ställer sig bredvid, men hur ändå Cutler är.. tjaa... bara "något" större. Ger verkligen perspektiv till hur stora dessa personer är. Själv tycker jag han verkar vara en riktigt skön och jordnära snubbe.

Raggis
2008-03-07, 21:17
"Do I need a badge? I'm mr olympia"

:D

Sheogorath
2008-03-07, 21:18
Det som verkligen är imponerande är att det ändå då och då kommer några hyffsat grova snubbar och ställer sig bredvid, men hur ändå Cutler är.. tjaa... bara "något" större. Ger verkligen perspektiv till hur stora dessa personer är. Själv tycker jag han verkar vara en riktigt skön och jordnära snubbe.

Han är en djävligt dryg, tråkig och ointelligent snubbe. Bara för att man ler ibland och låter sig fotas är man inte skön och jordnära. *whistle*

Mapa
2008-03-07, 22:16
Han är en djävligt dryg, tråkig och ointelligent snubbe. Bara för att man ler ibland och låter sig fotas är man inte skön och jordnära. *whistle*

hater! jay tar på sig sina hatablockas :Virro

(kan aldrig upprepas för många gånger) :D
http://www.jaycutler.com/images/sunglassses.jpg

edit: kolla, han har glimten i ögat t.o.m lol

Sheogorath
2008-03-07, 23:51
hater! jay tar på sig sina hatablockas :Virro

(kan aldrig upprepas för många gånger) :D
http://www.jaycutler.com/images/sunglassses.jpg

edit: kolla, han har glimten i ögat t.o.m lol

:laugh:

:bow:

kalajset
2008-03-08, 10:42
Han är en djävligt dryg, tråkig och ointelligent snubbe. Bara för att man ler ibland och låter sig fotas är man inte skön och jordnära. *whistle*

Jag har aldrig förstått vad det är som skulle ge han just de egenskaper du beskriver. Det jag har sett av honom har varit positivt, så då dömmer jag efter det, något annat tänker jag inte göra. Sedan har jag iofs inte hänt med i byggarsvängen i åratal heller, så det är mycket möjligt att jag har missat några "major faiulures" här och där.