handdator

Visa fullständig version : Slitet bröstmuskelfäste


Team 666
2003-05-18, 18:47
Javafan... För fyra veckor sedan körde jag bröst tungt som fuck och mitt upp i passet högg det till lite lätt i högra bröstmuskelfästet. Jag skippade resten av det passet, och tänkte inte mer på det, men sen dagen efter så gjorde det ont och smärtan höll i sig i några dagar.

Jag strechade flera ggr om dagen och skippade nästa veckas bröstpass, och sen, veckan efter det, när det kändes bra i muskeln och jag kände mig redo så tamejfan om det inte började smärta halvvags in i passet, trots att jag körde ganska lätt.

Nu har jag skitit i bröstträningen den här veckan oxå, kör med mycket strech och med zon, men vetefan om det känns bättre. Det gör iofs inte så ont men bröstmuskelfästet känns slitet, och om jag anstränger det så börjar det göra ont.

Finns det något medicin som hjälper för det är ju knäckande att inte kunna träna som vanligt. Zon kanske är bra men jag vill ha nån dunderkur. Helst laglig. Vet inte om det är nån muskelinflamation, eller nån lättare muskelbristning. Tar det lugnt med rygg och triceps och skiter helt i bröst och axlar. Benen får dock jävligt mycket smörj under tiden..

Nån som har några råd hur jag kan påskynda helandet?

/ :devil:

z_bumbi
2003-05-18, 19:26
Sök hjälp och kolla vad det verkligen är..