handdator

Visa fullständig version : Träningshjälp sökes - inte säker på vart jag ska lägga dethär.


Oblivian
2008-03-02, 17:47
Hej, jag är en tjej på 20 år (sedan två veckor och en dag!) som bor i Örebro och försöker träna tre-fyra gånger/vecka men det börjar bli ganska tungt att inte ha någon med som drar iväg en, peppar och hjälper till.

Gick med här (för.. fem minuter sen?) i hopp om att kunna kanske hitta någon med lite självdisciplin och vilja som skulle vilja träna med mig, eller iallafall kunna få tips på ställen där man kan träna med personlig tränare (ej Njoy, jag har ingen lust att bli rånad)!

Vet inte i detalj vad jag har tänkt mig egentligen, kanske borde jag säga vad det är jag gör så långt?

Först 4 km rodd, sedan går jag ett varv i maskinerna (6 maskiner) och sedan 10-20 minuter på stairmaster. Det upprepar jag Måndag, tisdag, torsdag och (om jag inte åker iväg någonstans) även lördagar. *flex*

Åsikter och synpunkter på det är också välkomna, har inte bollat så mkt tankar överhuvudtaget, och har själv satt ihop mitt program mest på hur mycket jag har tid med.

//O.