handdator

Visa fullständig version : Sämsta föräldrarna någonsin?


Bönne
2008-03-01, 21:59
http://www.break.com/index/the-meanest-parents-in-the-world.html
I feel so bad for this poor kid that if I find out who it is I'll personally send him a new xBox 360. His parents borrowed a neighbors old xBox 360 box and gave it to their kid for Christmas with a couple shirts inside.

Yankeee
2008-03-01, 22:01
UPDATE: I researched this a bit and found the "supposed original" post of this video...The poster is claiming to be the brother of this kid. Here is what he said and a link to the video...December 31, 2007 My mom decides to buy my brother an Xbox 360 for christmas. We leave that night and return the next morning to find he has sneaked a look....just as my mom thought he would, this is the result...and yes he did get the game i will try to post the second video

??

eleni
2008-03-01, 22:02
Fy fan va taskigt, snacka om att krossa ungen totalt...

Troll
2008-03-01, 22:06
Om det nu var så som det stod och dom inte gav honom en senare som inte är med på filmen så är det ju rent av grymt!!

Yankeee
2008-03-01, 22:08
Skumma kommentarer. Det dök upp två till som inte var där från början.


by the look of some of the youtube comments...he didnt get an xbox like his brother had claimed...

Troll
2008-03-01, 22:12
Jag förstår inte anledningen till ett sådant skämt om dom sen inte menar ge pojken en x-box. *slap*

HajduMan
2008-03-01, 22:15
idioter

Pretender
2008-03-01, 22:16
Morsan har inte pengar till en xbox, men uppenbarligen till en videokamera och förmodligen billaster av bon-bons för sitt feta arsle...*grr27*

Yankeee
2008-03-01, 22:18
Min mamma gjorde en motsvarande grej på min när jag var liten (10 år kanske). En påsk när jag kom hem hade hon tömt den stora godisskålen på allt förutom en halv napp. Jag blev naturligtvis helt förstörd och skulle precis börja grina. Då plockade hon fram en annan skål där hon hade lagt allt godis. Jag kommer fortfarande ihåg det hela glasklart och det är en bagatell i jämförelse med att en xbox låda utan xbox. Att de dessutom sitter och skrattar åt honom, wtf.

Timme
2008-03-01, 22:23
Min mamma gjorde en motsvarande grej på min när jag var liten (10 år kanske). En påsk när jag kom hem hade hon tömt den stora godisskålen på allt förutom en halv napp. Jag blev naturligtvis helt förstörd och skulle precis börja grina. Då plockade hon fram en annan skål där hon hade lagt allt godis. Jag kommer fortfarande ihåg det hela glasklart och det är en bagatell i jämförelse med att en xbox låda utan xbox. Att de dessutom sitter och skrattar åt honom, wtf.

Detta är ren ondska.

Yes
2008-03-01, 22:27
Även om han sedan fick en Xbox så är det ändå för jäkla taskigt. Det är också helt ofattbart hur man kan sitta och skratta sådär när man ser ungens reaktion.

Troll
2008-03-01, 22:28
Min mamma gjorde en motsvarande grej på min när jag var liten (10 år kanske). En påsk när jag kom hem hade hon tömt den stora godisskålen på allt förutom en halv napp. Jag blev naturligtvis helt förstörd och skulle precis börja grina. Då plockade hon fram en annan skål där hon hade lagt allt godis. Jag kommer fortfarande ihåg det hela glasklart och det är en bagatell i jämförelse med att en xbox låda utan xbox. Att de dessutom sitter och skrattar åt honom, wtf.

Sen tog hon fram godiset igen å då blir det ju en slutkläm på skämtet.
Utan att sedan ge något så är det inget skämt, bara elakt som Fan!! :banned

Yankeee
2008-03-01, 22:29
Sen tog hon fram godiset igen å då blir det ju en slutkläm på skämtet.
Utan att sedan ge något så är det inget skämt, bara elakt som Fan!! :banned

Jo jag menar det. Hade det funnits en xbox nu hade det varit rätt kul. Men nu är det som att be om att få en knarkare/alkoholist/seriemördare till son.

Troll
2008-03-01, 22:32
Jo jag menar det. Hade det funnits en xbox nu hade det varit rätt kul. Men nu är det som att be om att få en knarkare/alkoholist/seriemördare till son.

Ja, det skulle vara kul att se minen på honom om det visade sig att han sedan fick en.
Men det borde ju kommit upp en filmsnutt på det också i så fall. :confused:

shut teh face
2008-03-01, 22:35
Hehe ;-p

Jag ville ha ett ps förut. Och fick ett ps-paket av syrrorna.
Men istället låg det ett nytt ps2 däri utan karotng och stödmaterial, + en kamera + en mp3-spelare. Lite knäppt och tvärtom va..

Yes
2008-03-01, 22:49
Ja, det skulle vara kul att se minen på honom om det visade sig att han sedan fick en.
Jag förstår inte vad som skulle vara så roligt med det. Räcker det inte att ge ungen Xboxen och se honom bli glad? Blir det bättre av att förnedra honom lite först?

NiXPhoenix
2008-03-01, 22:54
Förskräckligt ljud, filmade de med en webbkamera eller?

Troll
2008-03-01, 23:07
Jag förstår inte vad som skulle vara så roligt med det. Räcker det inte att ge ungen Xboxen och se honom bli glad? Blir det bättre av att förnedra honom lite först?

Då har du missförstått mig ganska rejält. :smash:
Det jag menar är att det inte är så kul slut som det är nu.
Självklart hade det varit bättre om han fått det från början men det fick han inte, hade man fått se att han verkligen fick ett så hade man kommit ihåg hans glada reaktion på allting och inte det tragiska som nu är fallet.

Sleigh
2008-03-02, 00:11
Jag vet några som inte får några julklappar nästa år iaf :D

Nitrometan
2008-03-02, 10:01
Detta är ren ondska.
Mmmm. Hur man skapar ondska. Den ungen lär ju inte bli snäll sen.

rememberence
2008-03-02, 10:07
Jag hade aldrig vågat göra något sånt utan att frukta för mitt liv.
Det där kommer att ligga och gro i bakhuvudet på pojken och växa i samma takt som honom själv antagligen.

Langster
2008-03-03, 09:57
Engadget (http://www.engadget.com/2008/02/29/worst-parents-in-the-world-punk-kid-into-thinking-he-got-an-xbox/) tänker skänka ungen en 360 plus spel, om de får tag på honom. Det verkar som att han verkligen inte fick xboxen.

Hoppas att de på något sätt det omöjligt att sälja det han får sen, så gåvan inte blir förvandlad till Big Macs och meth.

Skulle nog vara snällare att placera honom hos en fosterfamilj eller nåt.

Patriarch K
2008-03-03, 11:56
Usch vilka kräk oavsett hur fortsättningen av storyn lyder.

"Are you serious?"
"Do you like it?"
"YES! :) "

.......*mini*

Patriarch K
2008-03-03, 12:01
Äsch, går ju inte att editera efter 3 min på det här värdelösa forumet (*whistle* ) - här är i alla fall en likadan film http://www.youtube.com/watch?v=G9_B6VkRViQ&feature=related

Deceiver85
2008-03-03, 12:22
Såja såja, så hemskt var det inte...hur många gånger har man inte råkat ut för liknande själv, att föräldrar och släkt slår in tegelstenar, byter kartonger, allt för att skoja med barnen? Rått, men hjärtligt. Några exempel från min familj:

* Jag har fått en "flytta hemifrån-servis" inslagen i en VCR-kartong.
* Jag fick två hantlar inslagna i en kartong för en 14tums TV.
* Min syster fick ett presentkort inslaget med två vedträd.

Jacksatan
2008-03-03, 12:25
Oj, inte posta sånt här. Jag skrattade så jag grät åt ungen. Vilket spån. :laugh:

erks
2008-03-03, 13:23
Oj, inte posta sånt här. Jag skrattade så jag grät åt ungen. Vilket spån. :laugh:

:laugh: :laugh: är du seriös eller? :laugh: :laugh:

blasr
2008-03-03, 13:33
Såg samma klipp på Youtube, och där skrev filmuppladdaren att ungen hade tjuvkikat på vad han skulle få innan och sett Xbox-kartongen, de tömde sen den och gjorde sådär. Men han fick iaf sin Xbox sen.

Langster
2008-03-04, 11:00
Såja såja, så hemskt var det inte...hur många gånger har man inte råkat ut för liknande själv, att föräldrar och släkt slår in tegelstenar, byter kartonger, allt för att skoja med barnen? Rått, men hjärtligt. Några exempel från min familj:

* Jag har fått en "flytta hemifrån-servis" inslagen i en VCR-kartong.
* Jag fick två hantlar inslagna i en kartong för en 14tums TV.
* Min syster fick ett presentkort inslaget med två vedträd.

Det är ju fan inte ens i närheten av samma sak... Att luras med paketets storlek osv är en sak, det är ju ändå något av värde i sen. En servis är väl typ lika dyrt som en video och jag antar att du både ville ha och hade mer användning för den. osv...

Vi hade en sån här unge i klassen när jag gick i skolan, som bara fick kläder i julklapp och fan vad han tyckte det var jobbigt att prata om vad vi hade fått i julklapp efter lovet.

Killen i filmen är ingen bortskämd unge (kolla hur de bor och hur familjen ser ut och låter), även om hans högsta dröm var att få en xbox, så trodde han antagligen inte att han skulle få en. När han ser lådan blir han verkligen glad, men sen är det bara de där tråkiga kläderna... Och det är väl en sak, ett litet spratt, som iofs är väldigt fult eftersom det bara går ut på att föräldrarna ska ha kul på sitt eget barns bekostnad. Men att de sen hånar honom och skrattar åt honom är riktigt illa.

Såg samma klipp på Youtube, och där skrev filmuppladdaren att ungen hade tjuvkikat på vad han skulle få innan och sett Xbox-kartongen, de tömde sen den och gjorde sådär. Men han fick iaf sin Xbox sen.
Ja, men det var en hel del som var rätt sura på youtube och då la filmuppladdaren till att han hade fått xboxen ändå sen. Och att han hade en film på det som han skulle ladda upp. Men sen hade han tydligen tappat bort den filmen. Så folk krävde att han helt enkelt skulle filma brorsan när han spelade på xboxen... kom ingen sån film heller.

Lådan hade de tydligen lånat av en granne. Och killen fick faktiskt inte någon Xbox. Engadget som vill ge killen en Xbox är en rätt seriös site, som tydligen varit i kontakt med familjen och ovanstående är enligt dem.


Oavsett, jag blev illa berörd av filmen. Jag tycker att föräldrarna är riktigt äckliga människor som får glädje av att förnedra sitt barn. Speciellt på julafton, kan de inte ens vara snälla då så är de nog inte så trevliga resten av året. Även om det hade varit så att han fick spelet sen så är att man får sin unge att gråta inte något att skratta åt som förälder.
Och filmen är fan inget att skratta åt heller.

Hades
2008-03-04, 13:36
Jag vet inte vad som är sjukast, att de gjort så mot sitt barn och filmat det, eller att de sedan har laddat upp filmen på nätet för allmän beskådning. Störda jävla idioter.

Tricklev
2008-03-04, 13:45
Hade han fått Xboxen efteråt så hade det varit betydligt roligare, nu är det bara rent elakt, vi har alla kännt den känslan av att villja ha något oerhört mycket.