handdator

Visa fullständig version : Vad händer med era kroppar efter deff?


Haeffner
2008-02-29, 16:55
När sista dagen på deffen är avklarad och sexpacket sitter där det ska, vad händer då? Vad gör ni och hur förändras eran kropp och hur snabbt?

Eftersträvar ni energibalans och krigar för bibehållen toppform eller börjar ni äta och gå upp snabbat i vikt? Hur mycket går ni upp hur snabbt och hur syns det på er?

Många frågor och nu vill jag ha många svar! :)

Vad händer med er efter en lyckad deff?!

tigerofsweden
2008-02-29, 18:01
När sista dagen på deffen är avklarad och sexpacket sitter där det ska, vad händer då? Vad gör ni och hur förändras eran kropp och hur snabbt?

Eftersträvar ni energibalans och krigar för bibehållen toppform eller börjar ni äta och gå upp snabbat i vikt? Hur mycket går ni upp hur snabbt och hur syns det på er?

Många frågor och nu vill jag ha många svar! :)

Vad händer med er efter en lyckad deff?!

Har bara varit i bra form en gång tidigare och det va förra året. Då fick jag för mig att börja bygga direkt efter och ökade kcalintaget för mkt och drog ner på nästan all cardio, behöver knappast säga att formen försvann relativt fort. Denna gången skall jag komma i betydligt bättre form, samt hålla den minst hela sommaren ut.

Haeffner
2008-02-29, 18:15
Har bara varit i bra form en gång tidigare och det va förra året. Då fick jag för mig att börja bygga direkt efter och ökade kcalintaget för mkt och drog ner på nästan all cardio, behöver knappast säga att formen försvann relativt fort. Denna gången skall jag komma i betydligt bättre form, samt hålla den minst hela sommaren ut.

Är det du på Avataren så antar jag att det är den formen du syftar till, vilken ser mycket bra ut :)

Sniggel
2008-02-29, 19:16
Formen försvann ganska fort, men nu när det hela stabiliserat sig så är jag fortfarande i mitt livs bästa form sen innan jag påbörjade deffen. Jag behöver inte tänka på att hålla igen på kosten, jag anstränger mig till och med lite grann för att få i mig tillräckligt med kalorier.