handdator

Visa fullständig version : "Keso" i armarna!


cerial
2008-02-27, 12:45
Ok, den här tråden kan mycket väl ha hamnat snett, men misstänker att ni fettexperter mest lurkar i den här delen av forumet. Jag noterade en sak för cirka 3 år sedan, i huden precis ovanför biceps finns små halvmjuka saker. De känns som keso i konsistensen och har samma storlek. Är detta fett som av någon mystisk anledning klumpat ihop sig? Jag var ganska fet (113kg / 185cm) som tonåring och har gått ner till cirka 100 med hjälp av styrketräning + lite annat om nu det kan spela någon roll. Så, Bullen, är jag normal och va fasen är det för jox? *mini*

Hajp
2008-02-27, 14:38
Jag vet vad du menar, en kompis till mig blev skuren med en kniv vid överarmen och den skar väldigt djup. Det man kunde se i armen kan beskrivas som gul risifrutti som han själv sa.;)

Luttis
2008-02-27, 16:48
Japp, fett är vad det är.

Durre
2008-02-27, 17:58
Usch lär inte se fint ut att bli skuren där.

Mega_man1000
2008-02-27, 18:41
har för mig att jag tidigare har läst här på forumet att när fettet håller på att brytas ner så brukar det oftast bli klumpigt innan det försvinner? lr så är jag helt ute och cyklar;)

Rahf
2008-02-27, 19:34
Jag vet vad du menar, en kompis till mig blev skuren med en kniv vid överarmen och den skar väldigt djup. Det man kunde se i armen kan beskrivas som gul risifrutti som han själv sa.;)

Fett är vad det är då, det ser rätt vidrigt ut. Man kan tänka sig alla kirurger som ska skära igenom skiten.