handdator

Visa fullständig version : Vilket kreatin fungerar bäst på er ?


Andre001
2008-02-26, 21:16
Jag tänkte börja med kreatin nu. Vet bara inte vilket jag ska köpa?

Solve
2008-02-26, 21:48
individuellt säkert, men jag tyckte kolozzeums egna kreatin för 99kr funkade hyfsat iaf... kanske bara inbillning får se om jag provar något nytt när burkn är slut

beror också på vad du menar med funkar? :P jag tänkte mest på styrka/ork

King Grub
2008-02-26, 21:49
Vanligt monohydrat brukar vara ett säkert kort.

L-Sami
2008-02-26, 22:11
Har fått bäst effekt av vanligt monohydrat, bra pump och ökad styrka.

melancoolio
2008-02-26, 22:20
Första gången man kör kreatin så är det ju vettigast att köra monohydrat!

Jag får bäst resultat av citrat. Vet inte varför men så är det för mig!

posse
2008-02-27, 00:46
Monohydrat fungerar bra på mig iaf.

barda
2008-02-27, 04:42
Det enda kosttillskottet innehållande kreatin som funkar för mig är rage. Iofs så kanske jag bara känner av koffeinet och alaninet, svårt att säga.

edit: har testat de flesta varianterna av rent kreatin så som monohydrat, citrat, malat osv

Andre001
2008-02-27, 09:58
joo jag läste om de rage det lät jävligt bra iaf :P men tror att jag testar Monohydrat först då

D.svensk
2008-02-27, 13:17
Pyrovat

RanShi
2008-02-27, 13:24
Etyl Ester, fick en sån jävla pump och ökade i styrka.

Funkade mycket bättre än puryvat, monohydrat is yet to be tested.

Muscleshop
2008-02-27, 15:41
Cee:)

747
2008-02-27, 18:13
Har testat FX kreatin utan någon vidare effekt. Så jag var på jakt efter Fairing som jag hade hört skulle vara bättre, men kom hem med Creapure tror jag det hette. Jag inbillar mig att det funkade bättre, men troligtvis var det andra orsaker som gjorde att det kändes så.

jik
2008-02-28, 12:01
Måste bara säga att jag aldrig märkt av nån speciell skillnad när jag användt kreatin..

Mina polare "tyckte" dom fick en riktigt kick av det.. Och det verkar ju vara ett väldigt populärt tillskott.

Ska tillägga att jag vid ett tillfälle körde dosen man börjar dom första dagarna med. Alltså dubbel tror jag, hela "kuren" och då märkte jag ev en liten skillnad..

Har läst att många redan har höga kreatin nivåer utan tillskott beroende på kropp och kost..

Jag är nog en sån.. sen ska jag nog kanske tillägga att jag är alldeles för "gamal" för att drabbas av den välkända placebo-effekten..

jwzrd
2008-02-28, 12:11
Måste bara säga att jag aldrig märkt av nån speciell skillnad när jag användt kreatin..

Mina polare "tyckte" dom fick en riktigt kick av det.. Och det verkar ju vara ett väldigt populärt tillskott.

Ska tillägga att jag vid ett tillfälle körde dosen man börjar dom första dagarna med. Alltså dubbel tror jag, hela "kuren" och då märkte jag ev en liten skillnad..

Har läst att många redan har höga kreatin nivåer utan tillskott beroende på kropp och kost..

Jag är nog en sån.. sen ska jag nog kanske tillägga att jag är alldeles för "gamal" för att drabbas av den välkända placebo-effekten..

För "gamal" för placebo-effekten kanske men tränar du hårt nog för att veta om du blivit bättre?

Börje H
2008-02-28, 12:53
sen ska jag nog kanske tillägga att jag är alldeles för "gamal" för att drabbas av den välkända placebo-effekten..

:D Tyckte jag var roligt skrivet!

Som svar på frågan : ordinärt monohydrat