handdator

Visa fullständig version : Prestationshöjare.


Sensation
2008-02-25, 18:50
Har precis kört klart en kur med V12 turbo, men har även testat VAULT och Fierce.
Kändes som att V12 och VAULT gav bättre pump än fierce, men smaken på vault va ingen vidare förövrigt*spy* .

Men jag undrar ifall nån vet nåt annan produkt eller kombination.

:hbang:

Jorgen
2008-02-25, 18:51
Det bästa. http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=25&products_id=194

Rahf
2008-02-25, 19:07
RAAAAAAGE!

YAAAY! Fina grejer är det :D.

Fjällbrynt
2008-02-25, 19:11
jag tog 3 koppar kaffe före idag...de funka;)
fan, man måste nog testa Rage alltså

morrland
2008-02-29, 12:00
Har precis kört klart en kur med V12 turbo, men har även testat VAULT och Fierce.
Kändes som att V12 och VAULT gav bättre pump än fierce, men smaken på vault va ingen vidare förövrigt*spy* .

Men jag undrar ifall nån vet nåt annan produkt eller kombination.

:hbang:

Truck är det bra tryck i. Rage är bra de me.

tompa39
2008-03-16, 22:45
Ska precis börja med en ny kreatinuppladdning men många snackar om rage. Kan man köra rage istället för vanlig kreatin monohydrat eller skall man köra både och eller? Hur gör ni?

Rahf
2008-03-16, 23:05
Ska precis börja med en ny kreatinuppladdning men många snackar om rage. Kan man köra rage istället för vanlig kreatin monohydrat eller skall man köra både och eller? Hur gör ni?

Det kan faktiskt vara en idè att köra båda om du nu har köpt monohydrat redan. Upplägget då blir att ta rage på träningsdagar och monohydrat på vilodagar för att bibehålla de laddade kreatinnivåerna.

Personligen kör jag just nu bara rage, jag kan inte säga själv hur bra det funkar med en kombination men sämre lär det inte vara.

KniveN
2008-03-17, 04:44
jag tog 3 koppar kaffe före idag...de funka;)
fan, man måste nog testa Rage alltså

Koffein från kaffe har inte en ergogen effekt så som koffeinpiller

Sparven från Minsk
2008-03-17, 08:14
Måste säga att RAGE! var en positiv överaskning. Första passet gick sådär, kände mig lurad. Men det andra och tredje passet gick verkligen kanon! Mycket piggare och kände mig starkare.
Now i am a beliver in RAGE! :hbang:

Atjoo
2008-03-17, 12:33
Jag har bara prövat Rage men den trivs jag väldigt bra med :D Rekomenderas starkt!

anhn82
2008-03-17, 13:31
Köpte nyss No-Xplode 820g (BSN)
Återkommer med min personliga åsikt då jag vet mer. (har för övrigt ej testat någon annan pre-workout prdukt)

Var tyvärr slut Rage och Trück har ej släppts än. :(:(:(

Fairing
2008-03-17, 14:08
Köpte nyss No-Xplode 820g (BSN)
Återkommer med min personliga åsikt då jag vet mer. (har för övrigt ej testat någon annan pre-workout prdukt)

Var tyvärr slut Rage och Trück har ej släppts än. :(:(:(

Nu finns Rage i lager:hbang:

Arnoldski
2008-03-17, 14:15
Fairing>

-Hur ser du på användandet av Rage ihop med monohydrat?
Håller du med Rahf här ovan?

Fairing
2008-03-17, 14:25
Fairing>

-Hur ser du på användandet av Rage ihop med monohydrat?
Håller du med Rahf här ovan?

Om du har kreatin hemma så gör som Rahf skrev. Jag skulle nog ha tagit 5g efter träning oxå:)

mr.jarlesjo
2008-03-17, 14:27
fairing, vilken dosering är bäst? ska man köra max(15ml) för bästa resultat?

Fairing
2008-03-17, 14:29
fairing, vilken dosering är bäst? ska man köra max(15ml) för bästa resultat?

Jag har svarat på ditt PM :D

totteman
2008-03-17, 17:22
Har börjat köra No explode, och det är absolut den bästa pre-workout drinken jag har provat... man känner sig sjukt taggad för att träna (känns som om man får adrenalin påslag), och jäkligt nice tryck under träning, och då ligger jag ändå rätt lågt på kollisar under dagen vilket brukar medföra dåligt tryck under träningen för min del..

No-explode :thumbup:

tompa39
2008-03-18, 10:59
Var först inte på att beställa rage, men har fått en bra erbjudande på fierce. Hur står sig fierce mot rage och kan man kombinera denna med vanligt kreatin? Isf slår jag till direkt!

Sensation
2009-03-31, 23:35
Jag kör nu på Viper-X o det e det bästa jag iaf testat hittils, kombinerar detta med 2-3 kaplsar Kre-Alkalyn innan och 2 efter, låter det som en bra idé eller e det anus??

CVN
2009-04-01, 06:12
Har börjat köra No explode, och det är absolut den bästa pre-workout drinken jag har provat... man känner sig sjukt taggad för att träna (känns som om man får adrenalin påslag), och jäkligt nice tryck under träning, och då ligger jag ändå rätt lågt på kollisar under dagen vilket brukar medföra dåligt tryck under träningen för min del..

No-explode :thumbup:

Vilka övriga PWO har du testat?

Jag kör nu på Viper-X o det e det bästa jag iaf testat hittils, kombinerar detta med 2-3 kaplsar Kre-Alkalyn innan och 2 efter, låter det som en bra idé eller e det anus??

+1 på Viper X

14K
2009-04-01, 07:29
Jag kan inte dricka RageX2 Fantasy Fruits utan hålla näsan längre, spyr nästan av smaken

Anton Fräs
2009-04-01, 08:25
Jag kan inte dricka RageX2 Fantasy Fruits utan hålla näsan längre, spyr nästan av smaken

Hihi, jag har inte öppnat min än. Har fortfarande 1/2 gammal Rage kvar. Är den verkligen så vidrig? Vissa skrev ju att den smakade som "Zoo!" :)

Fairing
2009-04-01, 08:38
Hihi, jag har inte öppnat min än. Har fortfarande 1/2 gammal Rage kvar. Är den verkligen så vidrig? Vissa skrev ju att den smakade som "Zoo!" :)

Jag tror att dom allra flesta uppfattar den som väldigt god. Den smaken säljer dubbelt så mycket som Peach

Sensation
2009-04-01, 12:04
CVN vad menar du med +1 på Viper-X.
Vet att det kanske inte e så populärt att diskutera nån annan prestations höjare än era egna produkter,
Men cträningstanten i affären sa att det va perfekt att kombinera (vi säger) Rage med Kre-Alkalyn.
I.o.m att den redan inhåller Kre-Alkalyn undrar jag ifall det e bra ellerifall det kan vara skadligt på nåt sätt??

kalle_banan
2009-04-01, 13:51
CVN vad menar du med +1 på Viper-X.
Vet att det kanske inte e så populärt att diskutera nån annan prestations höjare än era egna produkter,
Men cträningstanten i affären sa att det va perfekt att kombinera (vi säger) Rage med Kre-Alkalyn.
I.o.m att den redan inhåller Kre-Alkalyn undrar jag ifall det e bra ellerifall det kan vara skadligt på nåt sätt??

Det är försäljningssnack, rage innehåller kreatin så du behöver inte ta kre-alkalyn när du tar rage.