handdator

Visa fullständig version : Nybörjarträning i tyngdlyftning på STK


mini
2008-02-25, 09:32
Vill bara berätta att det går att komma på öppna nybörjarträningar för att prova på tygdlyftning (OL) på STK i Sundbyberg. Varje tisdag 17-18 finns Tomas Norlander på plats. Han är erfaren lyftare och domare och en man som verkligen brinner för sin sport.
Du betalar bara en engångsträning för att vara på gymmet, jag tror att den ligger på 40:-. Ingen tidigare erfarenhet krävs. Du behöver inte anmäla dig på förhand eller gå varje vecka.

OL är grymt kul, och en annorlunda, jobbig och effektiv träning.

Karta. (http://kartor.eniro.se/query?what=map&mop=yp&advert_code=66699008&hits_on_map=1&search_word=Sundbybergs%20Tyngdlyftningsklubb#&what=map&mop=yp&mapcomp=;;;;;;;;;;;;;;0;0;;;;0&search_word=Sundbybergs%20Tyngdlyftningsklubb&stq=0&hits_on_map=1&advert_code=66699008)
STK ligger i Löthallen nära Duvbo station.

Börje H
2008-02-25, 09:40
Mycket trevligt initiativ!
OLlande är en synnerligen svårbemästrad sport och att givas möjlighet att provträna med en erfaren lyftare/instruktör är ju klockers :thumbup:

ramagoen
2008-02-25, 10:21
Fan va bra! hoppas massa folk kommer!

Spader
2008-02-25, 10:30
coolt. har inte varit på STK på ett halvår säkert.
är det varje tisdag?

edit: såg att det stod varje tisdag nu :P

mini
2008-02-25, 10:31
coolt. har inte varit på STK på ett halvår säkert.
är det varje tisdag?

Japp, varje tisdag. Dags för ett besök tycker jag. :thumbup:

Spader
2008-02-25, 10:33
Japp, varje tisdag. Dags för ett besök tycker jag. :thumbup:


ja. är det tomas som brukar stå i kassan?

bertbert
2008-02-25, 10:40
Jag hade lätt varit med på en sådan här grej om det arrangerats i mina traker. Är inte så intresserad av tyngdlyftning men det finns många bra och svåra övningar man kan stoppa in i sitt träningsprogram, oavsett om man håller på med OL, SL, allmän träning eller i förekommande fall "andra" idrotter.

mini
2008-02-25, 10:40
ja. är det tomas som brukar stå i kassan?

Tomas står i kassan som vanligt, och en annan Tomas har träningen.

Totte på slottet
2008-02-25, 11:40
Wow, intressant! Har tränat olympiska lyft på eget bevåg i 5 år ungefär, men aldrig fått mer än sporadiska experttips. STK ligger dessutom inte långt ifrån Solna där jag går skola... Nu blev jag väldigt sugen :)

jwzrd
2008-02-25, 11:42
Wow, intressant! Har tränat olympiska lyft på eget bevåg i 5 år ungefär, men aldrig fått mer än sporadiska experttips. STK ligger dessutom inte långt ifrån Solna där jag går skola... Nu blev jag väldigt sugen :)

Ta chansen! Tomas är mycket kunnig och du vet redan att det är förbaskat kul.

Cilia
2008-02-25, 12:48
nästan lockande

sen kom jag på att trollkarlen kanske är där och då började jag tveka

mini
2008-02-25, 13:00
nästan lockande

sen kom jag på att trollkarlen kanske är där och då började jag tveka

Klart du ska gå. Tisdagar är trollkarlssäkrade, men det kan hända att man stöter på en järnbabe.

Totte på slottet
2008-02-25, 22:59
Ta chansen! Tomas är mycket kunnig och du vet redan att det är förbaskat kul.

Det låter bra! OL är makalöst kul och med lite råd och hjälp förmodligen än roligare.

Flyttar jag till Stockholm, vilket jag troligen gör inom ett halvår, så blir det sannolikt STK som jag kommer att spendera stora delar av min fria tid på. Nästa tisdag passar mig bra för en sväng runt stockholm, så då blir det förmodligen att kika in och känna lite på stängerna där.

Min flickvän lät också sugen på att följa med och få lite nyttiga OLtips, även om hon är mer inne på SL när det gäller styrketräning. Men det springer väl en del duktiga SLare där också? Gissar att trådskaparen själv spenderar rätt mycket tid i lokalerna? Skulle nog vara en fin morot för min flickvän att se en brud marka mer än hon själv gör för en gångs skull :)

mini
2008-02-26, 05:24
Jodå, lite SL-folk hänger också på STK. Vi har för närvarande 6 licensierade tjejer varav 3-4 tränar där mer frekvent. Vi har det enda aktiva damlaget i regionen, så det är klart att din flicka ska komma ner och träna hos oss!

Yankeee
2008-02-26, 09:12
Idag kanske man kan ha förmånen att få träffa mig också.

Slartibartfast
2008-02-26, 09:20
Idag kanske man kan ha förmånen att få träffa mig också.

Jag hinner om jag tar flyget NU! :thumbup:

Jay-Z
2008-02-26, 09:25
Mycket bra initiativ! :thumbup:

Imni
2008-02-26, 11:08
Sorry om jag lånar tråden men vet någon om det finns liknande "drop in" i Umeå?

bulldozer
2008-02-26, 19:45
Nästa vecka är det ingen OL-träning!

Tomas skulle iväg på semester, träning som vanligt veckan därpå :)

Totte på slottet
2008-02-26, 22:38
Aj, vi som hade planerat besök på tisdag. Blir att spara sig till nästa tisdag då, eller så åker jag förbi och kollar läget ändå... Tack för informationen i alla fall!

BigForre
2008-02-27, 13:00
Verkar helt klart intressant, ska nog överväga att våga mig förbi om ett par veckor. Hade varit roligt att lägga någon slags grundteknik i dessa övningar.

mini
2008-02-27, 13:14
Självklart ska ni passa på och komma!

mini
2008-05-05, 06:26
Bumpar denna eftersom Tomas berättade att då intresset är stort kommer han dela upp tränande i två grupper. Är du total nybörjare på OL bör du passa på att komma på tidagarna nu i maj då han kör igång. (Eller för den delen om du inte är nybörjare men vill ha lite tips, råd och hjälp.)

http://www.tyngdlyftning.net/archives/2DCA91F893F744C79329F8E2770CF3D7

Spader
2008-05-05, 20:02
Bumpar denna eftersom Tomas berättade att då intresset är stort kommer han dela upp tränande i två grupper. Är du total nybörjare på OL bör du passa på att komma på tidagarna nu i maj då han kör igång. (Eller för den delen om du inte är nybörjare men vill ha lite tips, råd och hjälp.)

http://www.tyngdlyftning.net/archives/2DCA91F893F744C79329F8E2770CF3D7


kan hända att man dyker upp

HookersUnited
2008-05-07, 11:28
Finns tillfälle ska jag pallra mig dit.
Vad är det för tider som gäller?

mini
2008-05-07, 16:46
kan hända att man dyker upp
Det tycker jag!

Finns tillfälle ska jag pallra mig dit.
Vad är det för tider som gäller?
Tomas är där från 17 till minst 18.

Igår var det maxning för de som satte igång för några månader sedan. Jag var där och kollade lite, och det var grymma lyft. Grattis til er alla som utvecklats bra!

johanw
2008-05-09, 11:18
Lite frågor:
Pågår drop-in OL-träningen fortfarande?
I vilken ålder är mänskorna?
Jag är sjukt svag men tycker OL verkar intressant. Ska jag dyka upp?

hehe

bulldozer
2008-05-09, 12:02
Lite frågor:
Pågår drop-in OL-träningen fortfarande?
I vilken ålder är mänskorna?
Jag är sjukt svag men tycker OL verkar intressant. Ska jag dyka upp?

hehe

Jupp, det pågår!
I varierande, från två år o uppåt, men vi snittar väl på 20-30 år typ.
Thomas (coachen) blir bara glad om du skulle visa dig vara svag för
det innebär att du är den perfekta adepten! Tydligen är det en nackdel
att vara stark när man börjar OL, då man lätt våldar upp vikterna
istället för att lära sig tekniken! :angel:
**vilket vissa i gruppen får höra varje pass *host, Doris, host** :D
Du är såklart varmt välkommen.
Tisdagar 17 ->18 typ

johanw
2008-05-09, 21:49
Woohooo! OL Here I Come!

C.E.J.
2008-05-09, 22:29
Sorry om jag lånar tråden men vet någon om det finns liknande "drop in" i Umeå?

Lite sent påtänkt men... Vi har ju inget stort lag här i Umeå precis, är jag och David Öhman som tävlar för klubben, och vi tränar inte ihop. Vår tränare har dessutom varit pappaledig ett tag nu fast lär vara tillbaka nästa vecka. Kommer du till Sporthallen på tisdag kl 19 finns iaf jag där och förhoppningsvis tränaren också. Fast nu (13/5) är det dock KM, kl 18.30.

Insidedoubt
2008-05-10, 00:35
Vågar jag prova det här? :em:

C.E.J.
2008-05-10, 00:48
Vågar jag prova det här? :em:

Varför ens tveka?

Insidedoubt
2008-05-10, 01:07
Varför ens tveka?

Vill ju bygga, går jag och testar detta kanske jag blir såld på styrka istället, då blir jag ju en tjockis :P

mini
2008-05-10, 06:43
Vill ju bygga, går jag och testar detta kanske jag blir såld på styrka istället, då blir jag ju en tjockis :P

OL är ett ypperligt komplement för smidighet och styrka. Det är inget som kommer att ha negativ effekt på din byggning. Kom ner och prova på tisdag, gillar du det inte är det bara att strunta i det sedan.

Yankeee
2008-05-10, 07:26
OL är ett ypperligt komplement för smidighet och styrka. Det är inget som kommer att ha negativ effekt på din byggning. Kom ner och prova på tisdag, gillar du det inte är det bara att strunta i det sedan.

Far inte med osanning nu. Man blir tjock av ol.

C.E.J.
2008-05-10, 15:45
Far inte med osanning nu. Man blir tjock av ol.

Jepp, samt att man måste ha slagit världsrekord i nån av grenarna eller totalen innan man får börja. Veklingar accepteras ej. Alltså:

1) OL bygger inga muskler utan enbart styrka och fettmassa, oavsett energiintag.
2) OL är en elitistisk sport som endast accepterar talanger.

*bs*

johanw
2008-05-12, 10:24
Alltså jag är verkligen sugen på det här. OL är en så elegant styrkesport jämfört med vulgo-SL ;) Kolla bara in 80-talsOLtjockisarna på Youtube. Får man lära sig Clean & Press? Det är liksom a och o...

Nitrometan
2008-05-12, 11:13
Får man lära sig Clean & Press? Det är liksom a och o...
Nej, det är typ 40 år sen de strök pressen.

Det är bara ryck och stöt nuförtiden.

ulfalf
2008-05-12, 13:39
Skulle jag bryta en ben eller på något annat sätt vara tvungen att lägga av med löpträningen skulle jag lätt komma ner och börja lyfta OL. Som nämnts innan lite synd dock att inte press finns på programmet längre. *rolleyes* :Virro

jwzrd
2008-05-12, 13:41
Varför saknar ni press-momentet?

Gnusram
2008-05-12, 13:46
Varför saknar ni press-momentet?

Hur ska man annars ha en rejäl chans att göra illa sig?

Nitrometan
2008-05-12, 14:20
Varför saknar ni press-momentet?
Därför att det var det minst dynamiska av de olympiska lyften?

De kanske inte uppskattar den dynamiska skönheten hos OL?

C.E.J.
2008-05-12, 14:27
Därför att det var det minst dynamiska av de olympiska lyften?

De kanske inte uppskattar den dynamiska skönheten hos OL?

SL kanske kan ta över pressen? :D

jwzrd
2008-05-12, 14:32
SL kanske kan ta över pressen? :D

Bara man får linda armbågarna och nacken och eventuellt bära presströja.

ulfalf
2008-05-12, 14:49
Är inte press lite av den felande länken mellan OL och SL? Först en frivändning, sen en rejäl stående brygga och till sist en bänkpress på det. Det bästa av två världar helt enkelt.

bubbe
2008-05-12, 14:52
Är inte press lite av den felande länken mellan OL och SL? Först en frivändning, sen en rejäl stående brygga och till sist en bänkpress på det. Det bästa av två världar helt enkelt.

som sagt, en bänkpresströja på det så hade det varit komplett. ;)

nä, se bara på CEJ avatar, jag undrar vart utvecklingen hade barkat hän med bryggorna i pressen om den hade varit kvar.

mini
2008-05-12, 15:00
Skapa en egen tråd för pressens vara eller icke vara?

johanw
2008-05-13, 08:04
Varför saknar ni press-momentet?

Duh! För att det är så jäkla snyggt!

Daner
2008-08-11, 21:16
Håller Tomas fortfarande igång på tisdagar under hösten?

mini
2008-08-11, 21:30
Å så bra att du påminde mig!

Japp, från nästa vecka är det tisdagsträning igen. Alla är välkomna som vanligt, både ni som brukar vara där och nya. Passa på att lära er grunderna eller slipa tekniken.

Iron claw
2008-08-11, 21:38
Å så bra att du påminde mig!

Japp, från nästa vecka är det tisdagsträning igen. Alla är välkomna som vanligt, både ni som brukar vara där och nya. Passa på att lära er grunderna eller slipa tekniken.

vilken tid?

mini
2008-08-11, 21:42
vilken tid?

17-18 förutsätter jag. Skulle jag ha fel återkommer jag med annan info.

babidi
2008-08-12, 01:39
I'll be there! kan dock inte imorn tisdag 12/8 men ska försöka komma om en vecka!

Jag vill gärna lära mig mer SL än OL är det möjligt eller är det ryck och stöt för hela slanten?

mini
2008-08-12, 05:02
I'll be there! kan dock inte imorn tisdag 12/8 men ska försöka komma om en vecka!

Jag vill gärna lära mig mer SL än OL är det möjligt eller är det ryck och stöt för hela slanten?

Just den aktiviteten med Tomas är OL. Vill du lära dig SL är vi ju några andra som håller på. Bättre kanske att försöka komma när vi tränar?

babidi
2008-08-12, 10:57
Just den aktiviteten med Tomas är OL. Vill du lära dig SL är vi ju några andra som håller på. Bättre kanske att försöka komma när vi tränar?

Tomas är en gammal familjevän så jag tror det är roligare att komma just på hans lektioner. Jag vill dock inte störa "vanliga" människor som tränar om tips men Tomas vet säkert ett och annat inom SL också skulle jag tro.

mini
2008-08-12, 12:37
Tomas är en gammal familjevän så jag tror det är roligare att komma just på hans lektioner. Jag vill dock inte störa "vanliga" människor som tränar om tips men Tomas vet säkert ett och annat inom SL också skulle jag tro.

Jamen dåså. Så är det bara att trilla in.

johanw
2008-08-12, 13:00
Någon annan som tack vare OS börjat känna sig extra sugen på lite tyngdlyftning? Hade tidigare under våren tänk gå och kolla, men ansåg det komma i vägen för min "vanliga" träning. Kanske dags att tänka om..

Vill också på och uppmana att de nordiska tyngdlyftningsförbunden får rycka upp sig nu och se till att få fram bra lyftare till 2012! Nu finns det ju bara en finne, Antti Everi, som är med..

Daner
2008-08-12, 20:36
Mycket bra! Jag har en MTB tävling i California så jag missar nästa 2 veckor, men 2 september ser lovande ut. Måste skaffa några Chuck Taylor skor medans jag är där... ;-)

bulldozer
2008-10-20, 08:59
Måste påminna om att det fortfarande är träning på tisdagar, ibland lite trångt
och mysigt!
För övrigt vill jag påpeka att min OL-träning verkar komplettera min "vanliga"
träning rätt bra. Aldrig ett minus att bli lite smidigare och mer explosiv :D

Ironbabe
2008-10-20, 09:20
Intresset har verkligen växt för nybörjar OLlen, det har varit i stort sett knöfullt de gånger jag varit nere vilket är både på gott och ont tycker jag.. Det börjar kännas lite ostrukturerat och rörigt då det är folk överallt som kör olika och "coachen" inte har koll på alla och kan ge tips och kritik :( Men som sagt kul att fler har fått upp ögonen för den här träningsformen :thumbup:

bulldozer
2008-10-20, 11:23
Du får gärna framföra din synpunkt till Tomas :)
Det har faktiskt inte vart så trångt de flesta pass men nån gång händer det att
alla kommer samtidigt.

bulldozer
2009-01-28, 09:58
Angående tyngdlyftningen på STK så är jag glad över att se att det lite nya
ansikten som hittat dit, även om jag själv inte kan köra pga mitt ryggskott
så lägger jag mig gärna i andras träning :angel:

Totte på slottet
2009-01-28, 14:47
Ser att det tar 18min från skolan i Solna till Sundbybergs torg med buss. Är det långt till STK från torget? Finns det någon bättre hållplats att hoppa av vid?

Grymt sugen att dundra på i STK istället för att fisa runt på sur-friskis här i Uppsala. "Lägg ned stången långsamt och försiktigt så du inte skickar vikterna rakt genom vårt utsökta golv" är inte direkt peppande att höra då man står och frustar inför en tung stöt...

bulldozer
2009-01-28, 14:52
Ser att det tar 18min från skolan i Solna till Sundbybergs torg med buss. Är det långt till STK från torget? Finns det någon bättre hållplats att hoppa av vid?

Grymt sugen att dundra på i STK istället för att fisa runt på sur-friskis här i Uppsala. "Lägg ned stången långsamt och försiktigt så du inte skickar vikterna rakt genom vårt utsökta golv" är inte direkt peppande att höra då man står och frustar inför en tung stöt...

Från SL's sida: (sök själv på sl.se)

Ta tunnelbanans blå linje 11 från Solna centrum mot Kungsträdgården.
Den går från Solna centrum 14:57
och kommer till Västra skogen 14:59.

Vid Västra skogen byter du till tunnelbanans blå linje 10 mot Hjulsta.
Den går från Västra skogen 15:02.
Du är framme vid Duvbo 15:07.

Restid 10 minuter.

Trevlig resa!


Om du åker till Duvbo så är Sundbybergs IP bara ca 100 meter ifrån, så du
är varmt välkommen att hitta hit till oss på STK :)

C.E.J.
2009-01-28, 14:57
Ser att det tar 18min från skolan i Solna till Sundbybergs torg med buss. Är det långt till STK från torget? Finns det någon bättre hållplats att hoppa av vid?

Grymt sugen att dundra på i STK istället för att fisa runt på sur-friskis här i Uppsala. "Lägg ned stången långsamt och försiktigt så du inte skickar vikterna rakt genom vårt utsökta golv" är inte direkt peppande att höra då man står och frustar inför en tung stöt...

Om du håller på med tyngdlyftning och rör dig i Uppsala är du alltid välkommen till UTK vid Fyrishov. Kl 16 på måndagar är det alltid tränare och tränande där, och det är nästan alltid folk där vid samma tid övriga dagar av arbetsveckan.

mini
2009-01-28, 14:57
Vi finns i Löthallen vid Duvbo.
Länk (http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?vad=sundbybergs+tyngdlyftning sklubb&Vkiid=wtg1jS1dmy0lobKrW2ZOcw%253d%253d&Vkid=19438511&isAlternateNumberResult=False)
Buss 515 går förbi om jag inte missminner mig.

bulldozer
2009-01-28, 14:59
Kan ju nämna att öppettiderna är: 14-21 vardagar, lördag 12- 17, söndagar 15-19 eller när
SL-arna behagar att låsa. Vill du se Thomas (internationell domare) vår coach och lagledare
så har vi som sagt träning tisdagar 17.00 till ca 19.00, dock kan det vara lite trångt o rörigt..
Vi har ett podium, varning för studs när du släpper stången :D
(Varning även för att SL:arna ockuperar den vissa tider, men klappar man på dem så
brukar de vara rätt snälla)

bulldozer
2009-01-28, 15:01
Om du håller på med tyngdlyftning och rör dig i Uppsala är du alltid välkommen till UTK vid Fyrishov. Kl 16 på måndagar är det alltid tränare och tränande där, och det är nästan alltid folk där vid samma tid övriga dagar av arbetsveckan.


Inte försöka sno lyftare av oss *slap*

Vi saknar en senior i laget hörde jag :D

Yankeee
2009-01-28, 15:05
Ser att det tar 18min från skolan i Solna till Sundbybergs torg med buss. Är det långt till STK från torget? Finns det någon bättre hållplats att hoppa av vid?

Grymt sugen att dundra på i STK istället för att fisa runt på sur-friskis här i Uppsala. "Lägg ned stången långsamt och försiktigt så du inte skickar vikterna rakt genom vårt utsökta golv" är inte direkt peppande att höra då man står och frustar inför en tung stöt...

Tunnelbana till Duvbo eller 515, som sagt, är smidigast. Och du är så välkommen!
Hör av dig om du kommer förbi!

Totte på slottet
2009-01-30, 11:46
Om du håller på med tyngdlyftning och rör dig i Uppsala är du alltid välkommen till UTK vid Fyrishov. Kl 16 på måndagar är det alltid tränare och tränande där, och det är nästan alltid folk där vid samma tid övriga dagar av arbetsveckan.

Har varit på UTK och lyft i vikter några gånger faktiskt, ett trevligt ställe! Fått fin hjälp av flera grabbar och gubbar där så UTK är ju alltid ett alternativ :)

Totte på slottet
2009-01-30, 12:20
Vi finns i Löthallen vid Duvbo.
Buss 515 går förbi om jag inte missminner mig.

Tunnelbana till Duvbo eller 515, som sagt, är smidigast. Och du är så välkommen!
Hör av dig om du kommer förbi!

Tack, en norrlänning kan behöva lite extra guidning i en sådan gigantisk stad! :) Kommer för ett pass på måndag! Självstudier på skolan, vet inte hur långdraget det blir men jag lär dyka upp efter 15 någongång. Någon annan som ska dit och stånka på måndag?

Kan ju nämna att öppettiderna är: 14-21 vardagar, lördag 12- 17, söndagar 15-19 eller när
SL-arna behagar att låsa. Vill du se Thomas (internationell domare) vår coach och lagledare så har vi som sagt träning tisdagar 17.00 till ca 19.00, dock kan det vara lite trångt o rörigt..
Vi har ett podium, varning för studs när du släpper stången :D
(Varning även för att SL:arna ockuperar den vissa tider, men klappar man på dem så brukar de vara rätt snälla)

Mycket matnyttig information, tack! Tiderna passar mig utmärkt, slutar klockan 13 eller 17.30 på dagarna. Är helt klart intresserad att satsa och tävla, inte där än kanske men med lite tekniknötande så! Just nu är inte stil och finess mitt signum direkt!

Inte försöka sno lyftare av oss *slap*

Vi saknar en senior i laget hörde jag :D

Haha! :D

Det är ju bra, då har man en plats där att tråna efter!

Yankeee
2009-01-30, 12:35
Tack, en norrlänning kan behöva lite extra guidning i en sådan gigantisk stad! :) Kommer för ett pass på måndag! Självstudier på skolan, vet inte hur långdraget det blir men jag lär dyka upp efter 15 någongång. Någon annan som ska dit och stånka på måndag?




Grymt!
På måndag lär hela gänget vara där. Vi brukar dock inte inta lokalen förrän vid 18.

Scratch89
2009-01-30, 13:38
Shit vad jag skulle vilja bo där uppe så jag kunde få ordentliga tips för att böja.

Totte på slottet
2009-01-30, 14:17
Grymt!
På måndag lär hela gänget vara där. Vi brukar dock inte inta lokalen förrän vid 18.

I see! Blir fint, då har jag ännu en anledning att sitta kvar och traggla på skolan några timmar extra! :)

LindaS
2009-03-15, 17:33
REKLAM för serieomg 3 i OL (tyngdlyftning).

Löthallen tors 26/3, kl 18.30

Välkomna för att titta när några av Stockholms tjejer drar av lite snygga lyft.

bulldozer
2009-03-20, 15:51
Bump! Tävlingen närmar sig :D



Se LindaS inlägg ovan!

Totte på slottet
2009-03-20, 16:54
Intressant... jag slutar 12.30 den dagen. Frågan är om man kan träna där före tävlingen, runt kl14 eller så. Borde vara lugnt, eller? Om det är möjligt kommer jag garanterat förbi och hejar :)

bulldozer
2009-03-20, 22:04
Intressant... jag slutar 12.30 den dagen. Frågan är om man kan träna där före tävlingen, runt kl14 eller så. Borde vara lugnt, eller? Om det är möjligt kommer jag garanterat förbi och hejar :)

Det öppnar 14 så det inga problem, efter 17 så blir det väl svårare då vi ska ommöblera lite :D

LindaS
2009-03-23, 22:37
Bumpar igen, ifall någon missat det.

Välkomna framför allt ni tjejer som är nyfikna på tyngdlyftning och/eller STK. Vi håller även på med styrkelyft, fika och samkväm.

Alla killar är givetvis också välkomna. Ju fler desto roligare.

REKLAM för serieomg 3 i OL (tyngdlyftning).

Löthallen tors 26/3, kl 18.30

Välkomna för att titta när några av Stockholms tjejer drar av lite snygga lyft.
Vägbeskrivning finns på sid 5.

mikaelj
2010-12-05, 22:02
Nyfiken på styrkelyft och särskilt en tränare som kan hjälpa till med teknik. Vilken dag & tid kan man hitta det?

mini
2010-12-05, 22:13
Vi styrkelyftare brukar trängas på måndagar, onsdagar och fredagar. Du är välkommen att träna ihop med oss och be någon titta och peta lite på dig och din teknik.

mikaelj
2010-12-05, 22:22
Vi styrkelyftare brukar trängas på måndagar, onsdagar och fredagar. Du är välkommen att träna ihop med oss och be någon titta och peta lite på dig och din teknik.

Utmärkt! Både jag och dazeds behöver böj- och marktips. Är folk där och tränar även veckan innan jul?

mini
2010-12-05, 22:29
Utmärkt! Både jag och dazeds behöver böj- och marktips. Är folk där och tränar även veckan innan jul?

Säkert. Hör av er lite närmre så ser vi hur det ser ut med folk då ni kommer.

mikaelj
2010-12-22, 11:55
Säkert. Hör av er lite närmre så ser vi hur det ser ut med folk då ni kommer.

Kom på precis nu att det ju var idag vi skulle ut till STK.

Kommer det att vara folk där? När bör man komma dit?

mikaelj
2010-12-22, 22:44
Vi kom dit i precis rätt tid. :-)