handdator

Visa fullständig version : Vänner att prata med som har samma intresse


minikevin
2008-02-23, 00:16
Hejsan

Jag har ett gediget intresse för både kost o träning men har tyvärr allt för få vänner som har samma livsstil. Forumet är ett utmärkt tillfälle att ändra på detta.

Någon som känner som jag och inte har ngt emot fler vänner?


/Micke

Jaws
2008-02-23, 00:57
Det är väl ingen som har något emot fler vänner, men man ska kunna dra en linje mellan vänner på internet och vänner i verkligheten. Jag är glad att inte alla mina vänner är kost och tränings-freak. Här har ju många bra koll och man får bra hjälp.

joriice
2008-02-23, 00:59
Du får ha dina träningsintresserade vänner här på kolo. Själv har jag mycket fåtal vänner som är träningsintresserade.

shut teh face
2008-02-23, 01:48
Motion/kost ser jag inte som något stort intresse. Det är snarare en god kunskap som är viktig att ha. Inget mer med det.

Jag skulle inte vilja prata om det med mina vänner, på samma sätt som vi diskuterar film och musik.

minikevin
2008-02-23, 11:11
ok, då är det bara jag som är sån då... ;)
Trodde det skulle vara självklart att kanske vilja prata lite träning på forum och kanske msn....

LadyInsane
2008-02-23, 11:28
Jag förstår dig faktiskt!

Ingen av mina vänner förstår sig på mitt intresse, i synnerlighet mina arbetskompisar. Har precis bytt arbetsplats men tidigare arbetade jag på en restaurang. De flesta var typiska restaurangmänniskor. Festar-människor som bränner alla pengar på sprit och bakfyllemat.... gahhh

Handcuff
2008-02-23, 11:36
De flesta runt mig är intresserade av träning osv. Inte minst bland mina studiekamrater :thumbup:

Maharadja
2008-02-24, 10:51
Håller me ovanstående.. har inte heller många runt mig som är inbitna träningsfreaks.. too bad

Imni
2008-02-24, 11:00
Jag har en polare att snacka träning med. That´s it. Tyvärr bor vi på olika platser under terminerna så nån träning tillsammans blir det inte, förutom på lov.

bulldozer
2008-02-24, 11:10
Jag förstår dig faktiskt!

Ingen av mina vänner förstår sig på mitt intresse, i synnerlighet mina arbetskompisar. Har precis bytt arbetsplats men tidigare arbetade jag på en restaurang. De flesta var typiska restaurangmänniskor. Festar-människor som bränner alla pengar på sprit och bakfyllemat.... gahhh


Trodde du var en av dem *whistle*

Alfred Nobel
2008-02-24, 11:17
Mina närmsta vänner tränar, dock bara en som jag tränar i samma melodi som jag själv. Restarande tar sig antingen till gymmet eller springer någon runda i veckan i stort sett "för att" de känner sig tvugna. Speciellt om de har festat dubbelt en helg!

Men jag har vänner som jag kan snacka träning, kost och allt sånt med. Oftast är det faktiskt de som tar upp ämnet och visar sig vara intresserade. Vi går kanske inte in i de djupaste diskusionerna och babblar om calorier och optimal muskeltillväxt, men ganska basic.

Cilia
2008-02-24, 13:18
ok, då är det bara jag som är sån då... ;)
Trodde det skulle vara självklart att kanske vilja prata lite träning på forum och kanske msn....
inte då, det kommer med tiden.
Jag har hittat många bra vänner här på kolo som jag umgås med irl.

Ett tips kanske är att vara lika enerverande som jag är *w*