handdator

Visa fullständig version : X-Men 3 WTF???


shut teh face
2008-02-22, 13:16
Kollade på den idag och lät den gå vidare när den var klar. Det spelades musik och var text i typ 15 min. Sen kommer en scen där Charles överlevt och vaknar ur någon sorts koma.
WTF??

King Grub
2008-02-22, 13:24
http://moojik.wordpress.com/2006/05/30/x-men-3-the-last-stand-hidden-scene/

shut teh face
2008-02-22, 13:27
Intressant inlägg

I read from the Official X-Men MySpace forum and there was a thread that gave explainations on almost everything with regards to character dying or being cured. None of them died apparently it seems…

And if we had listened carefully in the film, THE CURE is just to SUPPRESS / MINIMISE the mutants’ powers and not cure them completely. That’s why towards the end, Magneto was able to tease us on the possibility of moving the chess set with a wave of his hands.

As for Cyclops, Prof X, Psylocke, Arclight and Quill who were killed by Phoenix’s powers, expect them all to make a return cos she might have transported them to another portal instead of killing them. Cos nothing was shown about Cyclops’ apparent murder.

This could pave the way for future X-Men films involving the Apocalypse, Hydra and Titanus… X-Men has too many characters and storylines to just limit it to a trilogy. Heard they’re coming out with a Transformers movie. Wonder how it’d look like. Personally I prefer M.A.S.K.!!! Would be interesting to see all those cars coming to life once again…

Pudzianovski
2008-02-22, 13:30
Har man läst några x-men och liknande tidningar inser man snart att allt är möjligt och att vad som helst kan hända. Folk dör, återuppstår förflyttar sig till andra universum hit och dit osv. Fantasin har inga gränser.

shut teh face
2008-02-22, 13:31
Vad bra. Då kan de göra ett par filmer till. :- D

Jag är svag för fantasy, alla kompisar säger att x-men är larvigt... ne jag gillar ALL fantasy!

Greg
2008-02-22, 13:33
Jag älskar X-Men, men är ingen större fan av X3.

Jag förstår fortfarande inte varför Bryan Singer inte fick fortsatt förtroende. Filmerna verkade leda någonstans, men den sista var bara... Blääääh.....

kaer
2008-02-22, 13:39
Jag undrar hur många som han resa sig och gå i biograferna och missade sista scenen.

Stoltz
2008-02-22, 13:44
Jag och min polare satt kvar, min polares brorsa hade sagt till oss att göra det ;)