handdator

Visa fullständig version : River i halsen


Mushan
2008-02-16, 12:50
Tjo. Känns lite konstigt i min hals när jag hostar ibland, på högra sidan av struphuvudet. Kan det vara ett sår? Det gör inte ont när jag sväljer, det känns inte som halsont iaf. Det känns lite "Konstigt" ibland också när man sväljer, har haft lite till och från på vänstra och högra sidan i 2-3 dagar, inte alls mycket, bara jättelite känningar. Har haft luftvägsinfektion och gått på pencilin, kan det vara det? Som sagt, känns nästan inget, men vill veta ändå, är inte förkyld heller.

Kan det bero på nån sprayfärg? Sprayfärgade plexiglas i skolan i Onsdags tror jag, andades in ganska mycket. Var rent blå i näsan efter.

Behöver jag oroa mig? Kan jag träna idag?

Tack.

Doozer
2008-02-16, 13:02
Hmm..

När hade du luftvägsinfektion? För ett år sedan eller en vecka sedan. Det är ju rätt så relevant. Det är väl med största sannolikhet det som spökar isåfall, eller någon ny virusinfektion.

Mushan
2008-02-16, 13:05
Hmm..

När hade du luftvägsinfektion? För ett år sedan eller en vecka sedan. Det är ju rätt så relevant. Det är väl med största sannolikhet det som spökar isåfall, eller någon ny virusinfektion.

2 veckor sen, min pencilinkur tog slut i förrgår

Mushan
2008-02-16, 13:25
Nog ingen fara, tränar på idag. Penicilinet har tagit hand om viruset. Sitter nog fan och inbillar mig lite också.