handdator

Visa fullständig version : Hur ofta blir ni irriterade på folk på kolo`?


130kg finsk sisu
2008-02-14, 10:40
Själv är jag sällan irriterad på någon koloit men det händer.
Det vanligaste är att man bränner proppen på någon som beter sig arrogant.
Vad och vem och hur ofta blir ni irriterade på nån här på kolo?

shut teh face
2008-02-14, 10:43
Kort och gott: när någon sitter och snackar skit, i den mening att han/hon 1. ljuger, 2. är dum i huvudet, 3. är en översittare.

Men jag ska inte snacka så mkt, jag älskar att irritera folk.

Animalistic
2008-02-14, 10:50
Rätt ofta

lectris
2008-02-14, 10:53
minst en gång om dagen. :D

pervan
2008-02-14, 10:54
När pk-maffian ramlar in med sitt stödtåg med flaggan höjd i protest. *popcorn*

Gris
2008-02-14, 11:01
inte så ofta, är själv en stundvis dryg/korkad person på detta forum så att sura på att andra också är det, orka.

Bamse79
2008-02-14, 11:07
Ofta...:smash:

Motorbreath
2008-02-14, 11:13
Varje dag. Flera gånger om dagen.

Piranha
2008-02-14, 11:14
Inga namn i tråden tack, det kommer bara generera en massa pajkastning.

Rahf
2008-02-14, 11:19
Beror på i vilket sammanhang. Är det en diskussion så accepterar jag min ilska när en part sätter principiella tjurigheten till. Är det bara en massa skitsnack med arrogant attityd så kan jag väl bli lite fundersam över varför personen tänker så, men sur blir jag sällan.

Ok, en sak jag irriterar mig på är folket som konstant, i varje inlägg de gör, påvisar ett slags dåligt humör och ointresse i trådens ämne. Sånt känns bara onödigt.

Krampus
2008-02-14, 11:25
På riktigt - ganska sällan.

bertbert
2008-02-14, 11:29
Skulle vilja påstå aldrig. En hel del inlägg finner jag dock irriterande, men de slutar vara irriterande när jag slutar läsa dem.

Tricce
2008-02-14, 11:51
I princip aldrig, är väl bara en person som man tycker inte behöver komma med sina konstanta sarkastiska inlägg, tjej eller kille vem vet.

PUSS PÅ ALLA HJÄRTANS DAG *cupid*

tp_88
2008-02-14, 11:55
Jag roidar konstant. :/

Muskelbyggaren
2008-02-14, 12:01
När pk-maffian ramlar in med sitt stödtåg med flaggan höjd i protest. *popcorn*
Haha, det där är väl snarare att "de som stör sig på pkmaffian" annars bara sitter och skrockar dumheter med sina egna, och plötsligt får svar på tal från de som tänkt steget längre. Stort forum innebär många kritiska ögon som i sin tur innebär många potentiella snubbelben-sparkare. Sitter man annars i fikarummet på "random inskränkta ställe" och gastar på om hur vi borde kasta ut invandrarna är det lätt att få oförtjänt god tro på hur många poänger man egentligen har i sina åsikter.

mini
2008-02-14, 12:04
Inte så ofta på folk, alldeles för ofta på inlägg. Missbruk av smileys är det värsta, se exempel nedan
jag vet dock inte om mina föräldrar har städat där under. *drool*

Muskelbyggaren
2008-02-14, 12:06
Hårt liv mini! *popcorn*

Ignatius72
2008-02-14, 12:08
Aldrig. Däremot hoppas jag att jag lyckas irritera någon ibland.

L-Sami
2008-02-14, 12:13
Ogillar dem som medvetet vill vara jävliga mot andra människor som inte vågar att yttra sig i den riktiga världen. Fegisar, bitches ni vet vilka ni är.

Clarkolofsson
2008-02-14, 12:18
När moderatorer låser trådar.. fan så arg jag blir!

mini
2008-02-14, 12:20
Ogillar dem som medvetet vill vara jävliga mot andra människor som inte vågar att yttra sig i den riktiga världen. Fegisar, bitches ni vet vilka ni är.

Frågan är hur du vet vilka det är?

Rahf
2008-02-14, 12:22
Frågan är hur du vet vilka det är?

Jag vet vem du är! Åtminstone på film! :em:

Baan
2008-02-14, 12:27
Aldrig. Jag är snällheten själv sas.

Johan.P
2008-02-14, 12:34
Finns ju en person som drygar sig i varenda tråd och ska dessutom vara sarkastisk hela tiden. Förstår inte poängen.

L-Sami
2008-02-14, 12:40
Frågan är hur du vet vilka det är?

De som är kaxiga här lär inte vara kaxiga där ute för då får de sina arslen piskade. Jag har varit på en koloträff men nämner inga namn och märker att det råder en annan mentalitet där ute i det riktiga än här på kolozzeum.

Slartibartfast
2008-02-14, 12:40
På riktigt - ganska sällan.

+1 Ska ganska mycket till att man ska bränna propparna på någon över nätet. I 95% av fallen är det bara en fråga om bristande kommunikation. Jag brukar undvika gnabb, för de gånger man har fullföljt gnabbet har det i slutändan framgått att man inte pratat om samma sak ändå. :smash: :D

När jag blir irriterad på nån så väljer jag hellre att inte skriva i tråden längre och låta personen tycka att han "vann" istället.

burre
2008-02-14, 12:48
Finns ju en person som drygar sig i varenda tråd och ska dessutom vara sarkastisk hela tiden. Förstår inte poängen.

Nej exakt. Kanske är något man bara förstår om man joinade i Nov 2003.

mini
2008-02-14, 12:53
De som är kaxiga här lär inte vara kaxiga där ute för då får de sina arslen piskade. Jag har varit på en koloträff men nämner inga namn och märker att det råder en annan mentalitet där ute i det riktiga än här på kolozzeum.

Det är är sådant BS att jag blir förbannad. Vad hade du väntat dig på träffen - att folk skulle börja debattera ilsket? Nåväl, nu är jag off topic, behövde bara prata av mig lite.

Stoltz
2008-02-14, 12:56
Inte så ofta, mest på de som inte tål att det finns folk med PK-åsikter och hög moral. Vissa (inte alla) får det att låta som om det är helt fel och att coolingarna i världen är de som är "teh rebelz against the syztem!!1".

egge
2008-02-14, 13:03
En viss bannad medlem gjorde mig ganska irriterad. Troligtvis irriterade han modsen också. :D

pervan
2008-02-14, 13:14
Haha, det där är väl snarare att "de som stör sig på pkmaffian" annars bara sitter och skrockar dumheter med sina egna, och plötsligt får svar på tal från de som tänkt steget längre. Stort forum innebär många kritiska ögon som i sin tur innebär många potentiella snubbelben-sparkare. Sitter man annars i fikarummet på "random inskränkta ställe" och gastar på om hur vi borde kasta ut invandrarna är det lätt att få oförtjänt god tro på hur många poänger man egentligen har i sina åsikter.

Eftersom migrationspolitik inte berör/intresserar mig, inte heller var det jag menade i det här fallet, kan jag spinna vidare på det just för att du tog det som ett överdrivet exempel´.. Se nedan:

"Hej, jag tycker att invandrarna ta..!"

"Stopp där!, inge sånt här!"

*popcorn*

jwzrd
2008-02-14, 13:19
De som är kaxiga här lär inte vara kaxiga där ute för då får de sina arslen piskade. Jag har varit på en koloträff men nämner inga namn och märker att det råder en annan mentalitet där ute i det riktiga än här på kolozzeum.

Du menar då när du inte sa ett ord på två timmar men nu deklarerar att vi som är lika stora i käften irl som på forumet ändå på något vis är fegisar som får pisk?

Till tråden: ytterst sällan jag blir irriterad på folk. Jag är i princip aldrig arg.

EDIT igen: popcorns-smileyn och alla som använder den borde brinna i skärselden.

bubbe
2008-02-14, 13:32
EDIT igen: popcorns-smileyn och alla som använder den borde brinna i skärselden.

*popcorn* *popcorn* *popcorn* *popcorn* *popcorn*
Va säjer du nu då? va va va!!!

jwzrd
2008-02-14, 13:35
*blort* *blort* *blort* *blort* *blort* *blort*
Va säjer du nu då? va va va!!!

Haha jag bränner propparna111två. Men allvarligt, titta i den här tråden t ex. Någon skriver något ungefär lika revolutionerande och kontroversiellt som:

Har du testat att tända lampan? ... och sen: *popcorn*

Va i helvete är det menat att smileyn ska göra? Jaha, du betraktar det tänkta målet för ditt inlägg och.. äter popcorn. Är det just popcornen i sig som är det intressanta? Hade en korv med bröd givit samma effekt?

Snafu
2008-02-14, 13:38
Haha jag bränner propparna111två. Men allvarligt, titta i den här tråden t ex. Någon skriver något ungefär lika revolutionerande och kontroversiellt som:

Har du testat att tända lampan? ... och sen: *popcorn*

Va i helvete är det menat att smileyn ska göra? Jaha, du betraktar det tänkta målet för ditt inlägg och.. äter popcorn. Är det just popcornen i sig som är det intressanta? Hade en korv med bröd givit samma effekt?

Det betyder väl "väntar med spänning".

bubbe
2008-02-14, 13:38
Haha jag bränner propparna111två. Men allvarligt, titta i den här tråden t ex. Någon skriver något ungefär lika revolutionerande och kontroversiellt som:

Har du testat att tända lampan? ... och sen: *popcorn*

Va i helvete är det menat att smileyn ska göra? Jaha, du betraktar det tänkta målet för ditt inlägg och.. äter popcorn. Är det just popcornen i sig som är det intressanta? Hade en korv med bröd givit samma effekt?

popcorn smileyn är ju skitbra, kan man ha till det mesta *popcorn*

och nu när jag vet att du tänder på den, så blir det mycket *popcorn*

Kom ihåg att jag ska bjuda dig på en *popcorn* när vi träffas.

*popcorn*

L-Sami
2008-02-14, 13:39
Det är är sådant BS att jag blir förbannad. Vad hade du väntat dig på träffen - att folk skulle börja debattera ilsket? Nåväl, nu är jag off topic, behövde bara prata av mig lite.

Trevlig alla hjärtans dag *cupid*

jwzrd
2008-02-14, 13:39
Det betyder väl "väntar med spänning".

Ok då vet jag. *popcorn*

L-Sami
2008-02-14, 13:40
Du menar då när du inte sa ett ord på två timmar men nu deklarerar att vi som är lika stora i käften irl som på forumet ändå på något vis är fegisar som får pisk?


Jag tyckte iaf att hälsade på alla jag kom åt på träffen och tjattrade med de flesta . Hälsade även på dig, hade du hälsat på mig om jag hade inte kommit fram?

Stoltz
2008-02-14, 13:41
Du menar då när du inte sa ett ord på två timmar men nu deklarerar att vi som är lika stora i käften irl som på forumet ändå på något vis är fegisar som får pisk?


Det där känner jag igen mig med från Koloträffen i Malmö. Jag har nog aldrig sett mig själv så tyst som när jag hade springa häck för att hinna med bussen (som jag missade) i 15 min i ösregn, sen stå 1 ½ timme i väntan på nästa buss i samma ösregn och sen springa runt och leta efter gymmet i 15 min... i ösregn. Jag var så jävla bitter :D

Trance
2008-02-14, 13:43
Eftersom migrationspolitik inte berör/intresserar mig, inte heller var det jag menade i det här fallet, kan jag spinna vidare på det just för att du tog det som ett överdrivet exempel´.. Se nedan:

"Hej, jag tycker att invandrarna ta..!"

"Stopp där!, inge sånt här!"

*popcorn*

Finns det något exempel där personer som pratar om PK-maffian eller liknande är pålästa inom ämnet och kan föra en riktig diskussion om det?

Timme
2008-02-14, 13:43
Trevlig alla hjärtans dag *cupid*

Kärlek är väldigt vackert *cupid*

jwzrd
2008-02-14, 13:45
Jag tyckte iaf att hälsade på alla jag kom åt på träffen och tjattrade med de flesta . Hälsade även på dig, hade du hälsat på mig om jag hade inte kommit fram?

Visst, du hälsade (och nej, detta handlar egentligen inte om din person; för mig får man vara tyst och bör vara tyst om man är blyg/tillbakadragen/gillar att hålla en låg profil). Grejen nu är däremot att du på något vis får för dig att vi som är stora i käften på forumet - dit jag själv tveklöst räknas - är fega i verkligheten. Jag vill minnas att jag höll låda och härjade typ hela tiden. Samma sak gäller de andra som också satt i recepetionen som intressant nog också är högljudda forummedlemmar. Undantaget var väl Allan som inte sa så mycket. Så... nu får du förklara dig. Vilka av oss är det som får pisk på arslet i verkligheten?

L-Sami
2008-02-14, 13:50
Visst, du hälsade (och nej, detta handlar egentligen inte om din person; för mig får man vara tyst och bör vara tyst om man är blyg/tillbakadragen/gillar att hålla en låg profil). Grejen nu är däremot att du på något vis får för dig att vi som är stora i käften på forumet - dit jag själv tveklöst räknas - är fega i verkligheten. Jag vill minnas att jag höll låda och härjade typ hela tiden. Samma sak gäller de andra som också satt i recepetionen som intressant nog också är högljudda forummedlemmar. Undantaget var väl Allan som inte sa så mycket. Så... nu får du förklara dig. Vilka av oss är det som får pisk på arslet i verkligheten?

Jag respekterar moderatorns uppmaning, ha en trevlig alla hjärtans dag du med *cupid*

Inga namn i tråden tack, det kommer bara generera en massa pajkastning.

Timme
2008-02-14, 13:50
Ni vill inte träffa mig, jag pratar för mycket. Tro mig.

bubbe
2008-02-14, 13:52
Ni vill inte träffa mig, jag pratar för mycket. Tro mig.

Pfffft.

jwzrd
2008-02-14, 13:53
Jag respekterar moderatorns uppmaning, ha en trevlig alla hjärtans dag du med *cupid*

Haha, sicket bs från dig. Nästa koloträff förväntar jag mig att du snackar konstant och att jag får spö.

mini
2008-02-14, 14:03
Ni vill inte träffa mig, jag pratar för mycket. Tro mig.

Ja det gör du, men jo, det vill vi. *cupid*

Timme
2008-02-14, 14:08
Pfffft.

Ja det gör du, men jo, det vill vi. *cupid*

Ahh ni är så goa! :D

Ni svarar så snällt trots att ni vet att jag går med håven efter det inlägget och hoppades på positiv respons

Detta är kärlek, tack så mycket *cupid*

Hades
2008-02-14, 14:14
Jag blir bara irriterad på de som genom att vara otrevliga drar ner den vanligtvis goda stämningen här. Att det ibland görs "på skoj" hjälper inte direkt, eftersom den typen av "humor" saknar glimten i ögat.

jwzrd
2008-02-14, 14:24
Jag blir bara irriterad på de som genom att vara otrevliga drar ner den vanligtvis goda stämningen här. Att det ibland görs "på skoj" hjälper inte direkt, eftersom den typen av "humor" saknar glimten i ögat.

Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet. *dettaärironiochellerhumorsmiley*

Pudzianovski
2008-02-14, 14:26
Jag blir bara irriterad på de som genom att vara otrevliga drar ner den vanligtvis goda stämningen här. Att det ibland görs "på skoj" hjälper inte direkt, eftersom den typen av "humor" saknar glimten i ögat.

+1 Jag brukar ha Kwon som förebild när det gäller uppträdande

ramagoen
2008-02-14, 14:26
Jag roidar konstant. :/

Värsta erkännelsen! TP ROIDAR! :D

Deceiver85
2008-02-14, 14:28
Förr störde jag mig väldigt mycket på väldigt många, men koloträffen tog ner mig lite på jorden. Men jag irriterar nog mer folk än vad jag irriterar mig själv på...

Vinter
2008-02-14, 14:40
Nej, jag är kolugn. Lite humor kan omvända vilken situation som helst.
Det går ganska lätt att se igenom personer som spelar Allan. (Inget pik mot Allan) :D

LadyInsane
2008-02-14, 14:44
Förr störde jag mig väldigt mycket på väldigt många, men koloträffen tog ner mig lite på jorden. Men jag irriterar nog mer folk än vad jag irriterar mig själv på...

Det är sant. Jag stör mig på dig konstant.

Krampus
2008-02-14, 14:45
Jag respekterar moderatorns uppmaning, ha en trevlig alla hjärtans dag du med *cupid*

Har man sagt A får man säga B...
Det är inte så att du kastar lite sten i glashus nu?

Dumleman
2008-02-14, 14:53
Är det några som jag inte stör mig på här så är det debattmaffian med jwzrd, trance, allan, tolkia, skaparn m.fl.! De är halva nöjjet med kolozzeum :D. Jag vill inte nämna vilka jag stör mig på, sånt kan man ta via pm istället men generellt irriterar jag mig på personer som håller med hela tiden och skriver "+1".

Snafu
2008-02-14, 14:54
Är det några som jag inte stör mig på här så är det debattmaffian med jwzrd, trance, allan, tolkia, skaparn m.fl.! De är halva nöjjet med kolozzeum :D. Jag vill inte nämna vilka jag stör mig på, sånt kan man ta via pm istället men generellt irriterar jag mig på personer som bara håller med hela tiden och skriver "+1".

Heh, jag missade ordet inte och tänkte "den här killen har balls".

tp_88
2008-02-14, 15:04
Värsta erkännelsen! TP ROIDAR! :D
Ooooh, va klantigt. Det skulle ju förbli en hemlighet. :(

*popcorn* *popcorn* *popcorn*

xarizma
2008-02-14, 15:21
Jag irriterar mig nog bara på en person på kolo, och den personen vet vem han/hon är, väldigt bra.

leetajz
2008-02-14, 15:27
Beror på i vilket sammanhang. Är det en diskussion så accepterar jag min ilska när en part sätter principiella tjurigheten till. Är det bara en massa skitsnack med arrogant attityd så kan jag väl bli lite fundersam över varför personen tänker så, men sur blir jag sällan.

Ok, en sak jag irriterar mig på är folket som konstant, i varje inlägg de gör, påvisar ett slags dåligt humör och ointresse i trådens ämne. Sånt känns bara onödigt.

Om ändå alla kunde resonera som du gör.

Tricklev
2008-02-14, 15:37
+1 Jag brukar ha Kwon som förebild när det gäller uppträdande

Haha ja, Kwon är en bra förebild.



Och ett

*popcorn*

Vinter
2008-02-14, 15:38
Beror på i vilket sammanhang. Är det en diskussion så accepterar jag min ilska när en part sätter principiella tjurigheten till. Är det bara en massa skitsnack med arrogant attityd så kan jag väl bli lite fundersam över varför personen tänker så, men sur blir jag sällan.

Ok, en sak jag irriterar mig på är folket som konstant, i varje inlägg de gör, påvisar ett slags dåligt humör och ointresse i trådens ämne. Sånt känns bara onödigt.

http://www.penny-arcade.com/comic/2004/03/19

rolf
2008-02-14, 15:40
Väldigt ofta, men det går om lika snabbt som det kom.

J.Saarela
2008-02-14, 15:42
Irriterad och hatisk är jag bara på en person på hela kollo,och han får sitt nån dag,sen att man retas å retar är bra roligt.Stör sig på folk gör jag,men lika många stör sig på en själv så det är jämt ut.

TCOG
2008-02-14, 15:44
brukar mest tycka synd om folk eller skrattar åt dom...

och också folk som gör trådar om Sthlm utan något diskussionsvärde

Zapp Brannigan
2008-02-14, 15:44
Dåliga rubriker brukar kunna irritera mig.

Krampus
2008-02-14, 15:47
och också folk som gör trådar om Sthlm utan något diskussionsvärde

Det var jag! :)

Bronkitkorv
2008-02-14, 15:50
Nä inte så jag tänker som så "I verkliga livet då ska du fan få se liksom"
Däremot stör jag mej på alla fåniga inlägg som inte tillför tråden ett jota och alla som chattar i trådarna och dessutom har tillåtelse att göra så från moderatorerna... Men dom trådarna stänger jag ner när dom urartat, exempelvis "Norska deathmetal citat" Den var ju skitrolig i början och vart till en cahat tråd efter 2 sidor..

I verkliga livet skulle ni alla få spö......*whatever* *slap* :confused:

z_bumbi
2008-02-14, 15:51
Irriterad och hatisk är jag bara på en person på hela kollo

Om du inte har märkt det är din bror numera bannad..

*whistle*

tntballe
2008-02-14, 17:30
Är det några som jag inte stör mig på här så är det debattmaffian med jwzrd, trance, allan, tolkia, skaparn m.fl.! De är halva nöjjet med kolozzeum :D. Jag vill inte nämna vilka jag stör mig på, sånt kan man ta via pm istället men generellt irriterar jag mig på personer som håller med hela tiden och skriver "+1".

+1

Stör mig även på dom som ska låta så jäkla överlägsna.

747
2008-02-14, 17:54
+1

Stör mig även på dom som ska låta så jäkla överlägsna.

Du noterade ordet inte?

tntballe
2008-02-14, 17:57
Du noterade ordet inte?

Höll bara med om den saken.

Men sen så skrev jag knasigt när jag la in ett "även"

J.Saarela
2008-02-14, 18:03
Om du inte har märkt det är din bror numera bannad..

*whistle*


:smash: Tyst på dig.

Rex
2008-02-14, 18:56
Inte alls ofta.. Ibland brukar folk skriva lite dumma saker men vem gör inte de?
Är själv en arrogant jävel, som vissa kanske har märkt.. Gäller bara debatter då. Jag kan inte ge upp :P

Food_rulez
2008-02-14, 18:58
Ofta. Jag har aldrig varit med om ett forum med så många fjäskare.

Yankeee
2008-02-14, 19:04
Ofta. Jag har aldrig varit med om ett forum med så många fjäskare.

Jävligt bra inlägg! Heder ska du ha, och lite heller!

Nimille
2008-02-14, 19:07
Sjukt ofta, oftast samma person (er).
Du är inte bäst, inte ens bra, lägg ner allvetar stilen och jämförelserna

Löjtnant Blank
2008-02-14, 19:26
Ständigt och jämt. Det är ett under att jag lyckas somna på kvällarna. Mina studier blir lidande på grund av alla uppdämda aggressioner.

Food_rulez
2008-02-14, 19:58
Ständigt och jämt. Det är ett under att jag lyckas somna på kvällarna. Mina studier blir lidande på grund av alla uppdämda aggressioner.




Va de där universitetshumor?

joriice
2008-02-14, 20:01
Nej, det gör jag inte, moderatorerna tar hand om trollen rätt bra.

von huff
2008-02-14, 20:39
Jag blir irriterad på de som gör ett jävla liv av att en 15åring tycker att han är grov.

Baan
2008-02-14, 20:41
Va de där universitetshumor?

AAaaaa d kanske d vaaaaa

Food_rulez
2008-02-14, 20:45
AAaaaa d kanske d vaaaaa


Bra att du är tydlig, de blir så mycket roligare då.

maaherra
2008-02-14, 21:09
Är det några som jag inte stör mig på här så är det debattmaffian med jwzrd, trance, allan, tolkia, skaparn m.fl.! De är halva nöjjet med kolozzeum :D

+1 (Hoppas det går an :D)

Lägg till Bärs på listan. Tror han är min stora idol, hans inlägg kan vara helfestligt geniala emellanåt.

Ont:
Nej, jag stör mig aldrig på någon interaktivt.

Cilia
2008-02-14, 21:21
Ofta. Jag har aldrig varit med om ett forum med så många fjäskare.

har du provat Body?







Jag irriterar mig i stort sett aldrig på folk som sträcker sig längre än efter att jag har tryckt på postknappen.

Food_rulez
2008-02-14, 21:47
[QUOTE=Cilia;2820097]har du provat Body?







Inte provat. Är de värre?

Blaine
2008-02-14, 21:49
Stör mig oftast och mest på imbecilla tonåringar i Träning - Vikter & Kondition-forumet. Här i Allmänt-avdelningen - där jag hänger mest - är det inte lika farligt, men ändock råder en bunt av folk lätta att störa sig på. Oftast handlar det om ointressanta och substanslösa trådar och/eller inlägg med värdelösa rubriker eller innehållande någon annan språklig tortyr.

I övrigt har jag inget emot karaktärer som yttrar sig sittandes på höga hästar.

newb123
2008-02-14, 21:51
I övrigt har jag inget emot karaktärer som yttrar sig sittandes på höga hästar.

Men då är väl inte alla hästarna i hagen?

jwzrd
2008-02-14, 21:59
Folk som använder s-form på sina verb stör mig något så överjävligt. Nu är jag skrivandes och sittandes i(s) min fotöljes och surfar(s?) på kolozzeum. Sen kommer jag att gåendes ta mig till toaletten för att där kissandes ess sss SLUTA era retards!

Blaine
2008-02-14, 22:05
Fotölj - ny modell för fötterna!

newb123
2008-02-14, 22:09
Folk som använder laugh-smileyn fast det inte är roligt eller bara lite roligt. Man kan använda Big Grin.

Folk som använder cry-smileyn fast det inte är jättesorgligt. Man kan använda Frown.

Lellan
2008-02-14, 22:32
Jag skulle aldrig orka. Ok, en person kunde jag fan inte med för fem öre (bannad medlem) men så hade jag träffat personen irl och störde mig då (är ej lätt"störd") så det var nog därför. Så jag var väl allergisk mot just den helt enkelt.

Orker heller inte bry mig om någon skulle stör sig på mina inlägg, har däremot fått mail om att jag är ditten och datten å dem störde jag mig på ända tills jag hade deletat.

Timme
2008-02-14, 22:35
Irriterad och hatisk är jag bara på en person på hela kollo,och han får sitt nån dag

Varför hatar du då denna person så mycket?

Vinter
2008-02-14, 23:19
Kom just på att jag irriterar mig på endel som sätter sig själva i en jobbig situation, postar en lång förklaring, och sedan inte tar till sig något folk skriver. Utan postar följetång på följetong i en nedåtgående spiral.

Varför? Förväntar sig folk att Superkolomannen ska komma flygandes och reda upp allt?

Ignatius72
2008-02-14, 23:25
Varför? Förväntar sig folk att Superkolomannen ska komma flygandes och reda upp allt?

Det är ju patetiskt, jag har fan inte tid att vara med överallt. Jag jobbar faktiskt också.

Vinter
2008-02-14, 23:31
Det är ju patetiskt, jag har fan inte tid att vara med överallt. Jag jobbar faktiskt också.

"Spandex is a privilege; not a right"

130kg finsk sisu
2008-02-14, 23:34
Nu kom jag på vad som irriterar mig till vansinne mer än något annat på kolo eller i världen, nämligen då man börjar prata bänkpress=bröstövning. Jag börjar gråta nästan direkt. Men det är nog nånting jag måste lära mig att stå ut med... ;)

MojjMojj
2008-02-15, 00:55
Hehe, Sami. Spelade basket med dig 4 gånger i veckan i 3 år. Hörde kanske sammanlagt 5 ord komma ur din mun <-- överdriver, men du ger iaf bra mkt mer väsen av dig här än ute i det fria :)

Irriterar mig på vissa som skriver sarkastiska inlägg i var och varannan diskussion. Utan att komma med ett enda vettigt inlägg. Fast det är inte ofta.
Lusläser ganska ofta här och tycker många verkar vara vettiga människor med hjärtat på rätt plats, eller hur jag nu ska uttrycka mig. *smileyäterpopcorn*

Blaine
2008-02-15, 01:06
Lusläser ganska ofta här och tycker många verkar vara vettiga människor med hjärtat på rätt plats, eller hur jag nu ska uttrycka mig. *smileyäterpopcorn*

Det är bara dem som får synas.

Tricklev
2008-02-15, 01:10
Glömde svara i mitt förra inlägg, men jag stör mig inte något vidare på någon.

Dock så blev jag förjävla sugen att skapa en tråd som handlar om vem man stör sig på, men den hade ju inte blivit så långlivad.

Tolkia
2008-02-15, 01:12
Dock så blev jag förjävla sugen att skapa en tråd som handlar om vem man stör sig på, men den hade ju inte blivit så långlivad.
Nej. Det har de tidigare inte blivit heller.

Tricklev
2008-02-15, 01:17
Nej. Det har de tidigare inte blivit heller.

Haha nejdå, jag hade inga tankar på att verkligen skapa en.

Herkulez är en kissballong

Gris
2008-02-15, 09:11
Haha nejdå, jag hade inga tankar på att verkligen skapa en.

Herkulez är en kissballong

nu blev jag irriterad på dig då iaf...






:D

Maharadja
2008-02-15, 10:01
Enda som är störande för mig är folk (som ofta inte hunnit träna så länge?!) som tokpanikar om deffer och som tror att man kan bygga sig stor över en natt

Mescreant
2008-02-15, 10:05
Begriper inte varför man stör sig på folk som tränar fel o.s.v? Synd för dom men hur stör det er?

Kanske är annorlunda om man själv är vältränad, grov, etc etc.

Jag stör mig inte på någon än så länge.

mangs
2008-02-15, 13:47
Visst irriteras man ibland av vissa skribenters sätt att höras men oftast släpps detta när kontorsstolen lämnas för att det skall ätas Pop Corns
Det kan tilläggas att det väntas med spänning på respons på detta.*popcorn*


Det finns väl någon person som man ibland retar sig på då och då men de flesta här är ganska festliga. När man väl lärt känna olika personers stil på ett forum kan en person som först uppfattas som dryg faktiskt vara en av de trevligare. Sedan är det som så att mig veterligen så har det aldrig blivit bråk eller tjafs på någon kolo-träff så visst är det lite skillnad på hur folk beter sig här jämfört med på riktigt.

mangs
2008-02-15, 13:57
Ha,

nu kom jag på en sak till jag retar mig på och det är när någon som inte är "känd" på Kolozeeum kommer med någon kontroversiell åsikt inom något känsligt ämne där stora delar av Kolo-maffian direkt angriper honom/henne med näbbar och klor för att få tyst på denne trots att personen haft en poäng med sitt inlägg men pga att personen inte är accepterad av flocken så kan det ibland till och med gå så långt som till personangrepp från ledande medlemmar.

Jag pratar inte om troll nu som bara kommer in för att provocera. Utan vanliga medlemmar som fått en lite olycklig start och sedan får lida för det. Ofta kan det vara lite hålla varandra bakom ryggen varning när detta händer och det kanske är enklare att ställa sig bakom den mer kändes rygg ihop med alla andra. Detta trots att man egentligen till viss del håller med vad den andre sagt.

bigtraps
2008-02-15, 14:10
Inte så ofta. Retar mej betydligt mer på alla wannabees på ett annat närbesläktat forum.

Muskelbyggaren
2008-02-15, 14:10
Sicket troll du är mangs.

joriice
2008-02-15, 14:12
Precis, kolomaffian är fan inte o leka med.. :D