handdator

Visa fullständig version : Ang Kreatin som behövs besvaras :)


madshit
2008-02-13, 15:09
Hellåh, har några frågor ang Kreatin!

Ska fixa gymkort snart och börja träna serriöst! så tänkte fråga några frågor ang Kreatin

1 : Vilket Kreatin Rekommenderar ni (Får gärna ge sida där man kan beställa..)

2 : Ska jag ta Kreatinet 4 gånger om dagen /5g varje dag även ifall jag inte tränar? eller hur är det.

har läst Tråden ang Kreatin men är kanske lite trögfattad för den, så ni får gärna förklara:)

kanske skulle tillägga att jag är 15år, väger 80kg och 185CM Lång. (Ifall det gör ngt?)

:cool:

eXit
2008-02-13, 15:29
Svårt att förklara bättre än vad som står i kreatin tråden, står ju allt om hur det fungerar och vilka olika sorters kreatin det finns. Man får inte länka till andra webshopar men kolla i kolos egna shop. Uppladdningsperioden är inte ett måste men ger ett snabbare resultat, under hur lång tid och hur mycket som ska tas står garanterat på burken

Personligen gillar jag Eiselt KP3 eller fairing Kre-Alkalyn.. Rage är annars en trevlig produkt där kreatin ingår :)

z_bumbi
2008-02-13, 15:48
Jag skulle vänta minst ett år med kreatin, i början handlar det om att lära sig hur kroppen reagerar på träning och styrkeökningarna brukar dessutom komma så pass fort utan kreatin att man lika gärna kan skippa det.

Morrris
2008-02-14, 20:35
Som sagt, träningskort först, kreatin sen!