handdator

Visa fullständig version : Val av kreatin/prestationshöjare.


Leop
2008-02-12, 19:59
Avslutar snart min deff ca -14 kg :)

Och då hade jag tänkt att dels äta mer såklart och även använda mig av nån produkt för extra pusch i träningen.

hae kört kreatin tidigare och svarar bra på det. Har tidigare änvänt kreatin mono från gg (funka skapligt) och citrate från peak nutrition (funka ännu bättre)

så tips på vad jag ska lägga mina slantar på. priset är inte livsviktigt men det klart att billigt är ju inte fel. hört mkt om rage men finns ju massor att välja på. hjälp mig!

eXit
2008-02-12, 20:50
Jag är väldigt nöjd med rage, men har bara kört det så har inget annat att rekomendera

Handcuff
2008-02-12, 20:52
Antar att många kommer säga Rage. Tycker det verkar funka bra för mig (svårt säga när så många faktorer spelar in).

Men full dos ger mig illamående så jag kör på 15g-20g 30min innan passet :thumbup:

Gris
2008-02-12, 20:56
monohydrat och koffeintabbar, billigare än alla likvärdiga produkter som har sina häftiga namn och dyrare prislapp.

gurra162
2008-02-13, 00:26
Om du är ute efter pump och styrka tycker ja du ska välja Eiselts produkt KP3 i portionspåsar(Ta dubbel dos)

Om du är ute efter att få en riktig energi kick och orka träna riktigt länge är det rage du ska ha.

Det är mina erfarenheter av dem båda tillskotten.

delta_mats
2008-02-13, 00:59
KCG 2 är bättre än Rage. Så lägg pengarna på det istället. KCG 2 smakar ingenting medan Rage inte smakar bra.

Leop
2008-02-13, 19:11
koffein använder jag nu under deffen och det tänkte jag fortsätta med...funkar bra på mig.

är i första hand styrkan jag är ute efter har tappat endel under deffen...säkert 10% i basövningarna och det är surt!
pump brukar jag få ändå.

guwd
2008-02-13, 19:23
v12 limited

använder själv v12 och eftersom limited även innehåller koffein som du säger funkar bra på dig, blir det säkert super!

priset dock... rage är nog bättre att spendera pengarna på

Leop
2008-02-14, 17:50
svårt det här...känns ju lite som alla dessa produkter tex rage är rätt hypade.

kanske ska köra citratet från peak som jag gillar sen tidigare. o fortsätta med mina koffein tabbar.
men jag är rätt nyfiken på beta a också som jag inte testat tidigare...blir det billigare att köpa dom 3 separat
o blanda själv?

delta_mats
2008-02-21, 18:35
svårt det här...känns ju lite som alla dessa produkter tex rage är rätt hypade.

kanske ska köra citratet från peak som jag gillar sen tidigare. o fortsätta med mina koffein tabbar.
men jag är rätt nyfiken på beta a också som jag inte testat tidigare...blir det billigare att köpa dom 3 separat
o blanda själv?


Är du inte kaffedrickare kan nog Rage ge dig en härlig kick till en början. Men som van kaffedrickare får du ingen extra boost av koffeinet.
Jag har provat Rage ett par gånger och smaken var verkligen dålig, är ingen liten skopa man häller ner i glaset heller.

Jag har använt KCG 2 flera gånger och är det bästa prestationshöjaren jag provat än så länge. Smaken är som sagt helt neutral och effekten omedelbar. Du tar det enbart de dagar du tränar, 30-40 min före passet. Ingen uppladdning krävs.

Jorgen
2008-02-21, 18:43
Utan tvekan Rage. KCG2 är också bra, men Ragen är bättre.

Tabbe
2008-02-21, 19:06
jo rage är bra, just nu använder jag lean också.