handdator

Visa fullständig version : OBH nordica matvåg


Petf
2008-02-11, 19:22
Tänker gå och bli manisk med ätandet nu så man går upp i vikt nångång för omväxlningens skull . och ett steg i rätt riktning är för mig att fixa en matvåg och mäta upp allt jag äter osv .


har hittat en fin från OBH nordica . http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=242169

som jag är riktigt sugen på , dels är den inte så himla billig, så man får utgå från att den håller ganska hög standard , sen är den röd , och det matchar vårt kök riktigt bra ..

Men men , Är det nån som har provat vågen i fråga och kan ge ett utdömande ?

sleep is the enemy
2008-02-11, 19:26
Ser ut som ett ufo! Men behövs verkligen en matvåg för att gå upp i vikt. Om du inte ökar är det väl bara att börja äta mer?

Sorry, för att ja inte svara på frågan. Ja har aldrig använt matvåg så ja har inget att tillföra där.

tobbo
2008-02-11, 19:26
Kan väll passa på att fråga om det brukar vara märkbar skillnad mellan en billig(<400) och lite dyrare våg när det gäller hur de mäter?

Handcuff
2008-02-11, 19:28
Kan väll passa på att fråga om det brukar vara märkbar skillnad mellan en billig(<400) och lite dyrare våg när det gäller hur de mäter?

Förmodligen inte...väga saker är inte särskilt high-tech om man så säger. Vissa vågar är känsligare än andra (fler marginaler).....men frågan är om det är så noga på microgrammet, lär knappast vara det som stjälper eller hjälper :D (finns vissa viktigare faktorer...)

sleep is the enemy
2008-02-11, 19:30
Antagligen lär ju inte snålens våg för 50 spänn va så exakt... Fast vad vet ja.

Petf
2008-02-11, 19:30
Ser ut som ett ufo! Men behövs verkligen en matvåg för att gå upp i vikt. Om du inte ökar är det väl bara att börja äta mer?

Sorry, för att ja inte svara på frågan. Ja har aldrig använt matvåg så ja har inget att tillföra där.

det e en TRIPOD JU !!! FFS!1!!1

jag behöver , min ämnesomsättning är störd , och jag äter oregelbundet , har jag ett schema att följa så kommer det gå bättre är jag övertygad om , och även om jag har ätit som fan , så har jag inte ökat marginellt i vikt .

men nu va det inte det tråden handla om . end of story

Mirre
2008-02-11, 21:48
Den är bra och snygg! Liten och smidig att ställa undan.