handdator

Visa fullständig version : Bilrings bortagning....


MOJJE_thn
2008-02-11, 16:20
japp så var det dags att gå ner lite ca 6-8 kg.
Är 36 år och såg mig i spegeln och tänkte, hur i hevete kan min fru acceptera att jag ser ut som jag gör. för jag gör det inte längre.
jag börja kolla runt och, fick en chock, det finns ju 1 miljon olika saker att göra, jag blev bara trött.
så hitta jag detta forum. tackar! hoppas vi kan hjälpas åt få mig på rätt spår.

för nu skall bilringen bort.

Lite fakta
36 år vikt 82kg längd 181cm.
skulle vilja ner till 75 kg.

jag jobbar som servicetekniker och sitter i bilen rätt mycket. där av bilringen. mycket snabbmat. är grymt duktig på att äta Big mac utan att spilla i bilen.

men i månags den 4 jan -08 så hitta jag spegeln hemma, ingen rolig syn. så jag gick ut på nätet och kolla om kost. huuuuuujjja mig.fatta inget! min dag ser ut så här sen förra måndagen.

frukost 50 situpps
kl 07:00 omelett av 2 ägg + med hackad skinka. dryck vatten
kl 10:00 fruktstund 1 apelsin
kl 12:00 lunch fisk eller tonfisk Alt.kycklingsallad dryck vatten
kl 15:00 fruktstund 1 äpple
Är hemma kl 17:15 byter om och går ut och springer 3 km
kl 18:00 diet meal alt. keso, kesella + 2 skivor spelltbröd (gjort av dinkel )dryck vatten
kl:21:00 50 situpps.
kl 22:00 Apelsin Alt. honungsmelon.

detta är vad jag kommer att köra.

Går det att få bort bilringen med detta?
Nu vill jag att ni säger vad jag gör rätt ( om jag gör rätt )
eller vilka fel jag gör.

Ps tack för ett grymt bra forum.

Moderator
har jag laggt tråden fel, så ber jag om ursäkt.

jakkan
2008-02-11, 16:34
Du kommer iaf att minska i vikt med det schemat det är något som är säkert. Fortsätt 2-3månader till så ska du se att bilringen försvinner(eller minskas ner iaf).

MOJJE_thn
2008-02-11, 16:50
Du kommer iaf att minska i vikt med det schemat det är något som är säkert. Fortsätt 2-3månader till så ska du se att bilringen försvinner(eller minskas ner iaf).

Vad tycker du jag skall göra mer.