handdator

Visa fullständig version : Vad ska jag göra?


allvetarN
2008-02-10, 19:28
Hejsan gottfolk, ny på forumet som jag är (eftersom jag behöver lite hjälp), tänkte jag höra om ni har några förslag på vad jag ska göra för att nå mitt mål.
Har tränat ett tag, men känner att jag inte kommer så mycket frammåt, har inte provat med något kosttillskott.

Länkar till en bild, så som jag ser ut nu, och det exempel på resultat jag skulle vilja nå!

Tack på förhand!

Länk:
http://img164.imageshack.us/my.php?image=img16882em0.gif

tobbo
2008-02-10, 19:39
ehmm, vad för mål?

allvetarN
2008-02-10, 19:41
få mer volym, om det inte framgick av bilden ? *whistle*

Johan_P
2008-02-10, 21:04
Är bilden du eller ditt mål, på bilden? Förstår inte riktigt sista linjen där. Förklara dig :)

Men samma sak gäller för dig som för alla (oss) andra som vill bli större/starkare/whatever - hård träning och dedikation till det man gör. Det tar tid att bygga muskler - man skaffar inte 45-armar på en eftermiddag direkt. Samma svar kommer du få utav, tja, så gott som alla andra. Det gäller att bara ligga i, ta i, och låta det ta tid :thumbup:

allvetarN
2008-02-10, 21:12
först är det jag, sen är det photoshopat, det är en rörlig bild om ni inte ser det.

Jo, jag vet , men jag har tränat länge utan störreframgång nu.

Frågan är om jag ska tvingas äta kosttillskott för att komma frammåt ?

Johan_P
2008-02-10, 21:15
först är det jag, sen är det photoshopat, det är en rörlig bild om ni inte ser det.

Jo, jag vet , men jag har tränat länge utan störreframgång nu.

Frågan är om jag ska tvingas äta kosttillskott för att komma frammåt ?

Hur länge har du tränat?

Frågan är nog snarare om du äter ordentlig, tror jag.

ChrisDEFC
2008-02-10, 22:44
tränar du hårt och äter ordentligt SKA du gå upp i vikt eftersom muskler väger och eftersom du bör ligga på ett kalloriöverskott för att kunna bygga bra med muskler så den ekvationen är ganska lätt, går du inte upp i vikt trots träning så ska du äta mer mat! skadar nog inte att ta i ännu mer heller, skriv ner dina pass och se till att försöka öka med någon övning varje pass, i början brukar det gå att öka nått kilo eller nån reps på alla övningar men sen blir det hårdare men försök ha det tänket att hela tiden försök prestera bättre och se till att vikten rör på sig, annars ät mer!

Cilia
2008-02-10, 22:56
Jag förstår inte vad du menar med att tvingas äta kosttillskott.
Det är ingen magi i kosttillskott utan just tillskott.
Tränar du rätt och äter bra så bör du växa ändå men det kommer inte ske över en natt.

Jag tror vi behöver mer bakgrundsinfo.
Hur ser du ut utan photoshop? (nej, jag ser ingen rörlig bild)
hur länge har du tränat, hur har du tränat?
Det är tungt att köra tungt vilket krävs för att växa.

Sleigh
2008-02-10, 23:11
Aha nu såg jag på bilden att du svällde. Du skulle gjort den loopad så man fick se det om och om :) Om jag förstår bilden rätt så är det alltså armar, traps och delta du vill bli större i? Ta en titt på övningarna här http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=31071 och variera dig lite, och som sagt så tar det ju lite tid.