handdator

Visa fullständig version : Aminosyror


quality
2008-02-10, 04:48
Bor i Mexico och det enda i aminosyreväg jag hittat är twinlabs "Aminofuel" och Naturesbest "Amino Acids" Vilken är bäst av dessa? Jag är ute efter EAA.

Naturesbest innehåller 18 aminosyror men verkar inte ha några större mängder... Tex per portion (2 kapslar) leucina 476mg, valina 204 mg och de övriga 16 aminosyrorna ligger ungefär där emellan.

Vad tror ni är bäst om man vill ha en produkt liknande esapro?

(Animal nitro eller Anator finns inte heller här)

Piledahl
2008-02-10, 11:24
Jag skulle käkat lite mer ägg istället om det bara fanns dom alternativen

schabo-labo
2008-02-10, 15:33
Jag hade valt Aminofuel för att jag tycker den är ganska god faktiskt.

EiseltUK
2008-02-10, 17:18
Om du inte hittar fria EAA skulle jag nog köra på BCAA att ta innan träningen (helst i pulverform så man vet att det tas upp direkt) och sen fylla på med vassleprotein direkt efter träningen.

quality
2008-02-10, 18:28
Om du inte hittar fria EAA skulle jag nog köra på BCAA att ta innan träningen (helst i pulverform så man vet att det tas upp direkt) och sen fylla på med vassleprotein direkt efter träningen.

Är produkterna jag beskrev inte aminosyror i fri form? Ska se om jag hittar BCAA här.

EiseltUK
2008-02-10, 18:54
Är produkterna jag beskrev inte aminosyror i fri form? Ska se om jag hittar BCAA här.

Nej de är hydrolysat men tas upp snabbare än vanliga proteiner. BCAA bör nog finnas. Mer eller mindre stanardgrejer.