handdator

Visa fullständig version : OmG! Sag precis Clint Eastwood, Angelina Jolie o Brad Pitt!!!


High1ander
2008-02-03, 08:15
Antligen har man fatt se sina tva idoler! (Clint o Brad) :)

Det var pa Santa Barbara International Film Festival som man fick se dem (o filma) medan de sprang pa roda mattan.

For att fortsatta skrytet sa maste jag saga att igar sa intervjua jag Tommy Lee Jones, och for en veckan sen Javier Bardem! :)

Yankeee
2008-02-03, 08:18
Kan vi få en hyfsat objektiv bedömning av Brads fysik?

High1ander
2008-02-03, 08:21
Kan vi få en hyfsat objektiv bedömning av Brads fysik?

Jag skulle fraga honom (om han hade stannat o fragat pa nagra fragor) vilken fysik han sjalv tyckt om mest...

Han sag helt OK, som han ser ut i Jesse James eller Mr. Smith...

vaquin
2008-02-03, 08:25
mr smith är juh dock tung ;D

High1ander
2008-02-03, 10:25
mr smith är juh dock tung ;D
Tung o tung, han ser val ut att vara kanske 85kg i den, nu sag han ut som 82-84 kg kanske...

Ryska_raketen
2008-02-03, 10:26
Vad är det märkvärdiga? Jag har med sett dom. På film. LOL!

stargate
2008-02-03, 10:29
Tung o tung, han ser val ut att vara kanske 85kg i den, nu sag han ut som 82-84 kg kanske...

bra gjort av dig dig att se skillnad på 1kg dessutom med kläder på:)

Slartibartfast
2008-02-03, 10:55
Jag skulle fraga honom (om han hade stannat o fragat pa nagra fragor) vilken fysik han sjalv tyckt om mest...


Han hade knappast uppskattat den frågan. Jag känner honom. :D

Nej, fråga vad han vägde i Troja!

regus
2008-02-03, 10:57
Han hade knappast uppskattat den frågan. Jag känner honom. :D


:laugh:

hultman
2008-02-03, 11:02
Jag har aldrig förstått varför vissa människor gör fem bakåtvolter, börjar grina av glädje och skriver av sig på femton forum när de sett en kändis. Är det beundransvärt att spela teater framför en kamera, sjunga snyggt eller snacka skit på tv?

Slartibartfast
2008-02-03, 11:04
Jag har aldrig förstått varför vissa människor gör fem bakåtvolter, börjar grina av glädje och skriver av sig på femton forum när de sett en kändis. Är det beundransvärt att spela teater framför en kamera, sjunga snyggt eller snacka skit på tv?

hater.

Motorbreath
2008-02-03, 11:05
Jag har aldrig förstått varför vissa människor gör fem bakåtvolter, börjar grina av glädje och skriver av sig på femton forum när de sett en kändis. Är det beundransvärt att spela teater framför en kamera, sjunga snyggt eller snacka skit på tv?

Det är som att träffa nån du känner men aldrig har träffat. Förstår du?

Tricce
2008-02-03, 11:12
Jag har aldrig förstått varför vissa människor gör fem bakåtvolter, börjar grina av glädje och skriver av sig på femton forum när de sett en kändis. Är det beundransvärt att spela teater framför en kamera, sjunga snyggt eller snacka skit på tv?

Tydligen eftersom dom har miljontals med fans?

hultman
2008-02-03, 11:26
hater.

Zone Capowned!

Det är som att träffa nån du känner men aldrig har träffat. Förstår du?

Nej. Hur skulle jag känna samhörighet med en kändis?

Tydligen eftersom dom har miljontals med fans?

Visst kan jag tycka att skådespelare utför sitt arbete väl. Det är dock en tydlig distinktion mellan uppskattning och dyrkande. Jag har en polare som bor ett år i USA bara för att leta reda på kändisar och fotografera dem. Normalt?

joriice
2008-02-03, 11:33
Det är som att träffa nån du känner men aldrig har träffat. Förstår du?

Nej, man känner aldrig en kändis, (såvida man inte talar då och då med honom/henne) man kan däremot känna samhörighet, men det är en stor skillnad. :smash:

Jag tycker synd om kändisar som ena dagen var okänd och gick runt på stan, folk tittar kanske tom. snett på en, om man blir känd över en natt är alla ens "kompisar", fruktansvärt. *spy*

Motorbreath
2008-02-03, 11:45
Nej, man känner aldrig en kändis, (såvida man inte talar då och då med honom/henne) man kan däremot känna samhörighet, men det är en stor skillnad. :smash:

Det jag menar är att det finns folk som tror de känner kändisarna fast de inte gör det. Försökte få in lite ironi/sarkasm men det lyckades inte

Pepparkakssmurfen
2008-02-03, 12:09
Du tog inga kort på Pitt åt slartibarti? :)

Nitrometan
2008-02-03, 12:13
Jag har aldrig förstått varför vissa människor gör fem bakåtvolter, börjar grina av glädje och skriver av sig på femton forum när de sett en kändis. Är det beundransvärt att spela teater framför en kamera, sjunga snyggt eller snacka skit på tv?
h8r

Jag håller med optislarti i det här fallet.

Det är väl bra att H1ghlander är glad?

Dessutom har han fått se sina idoler på nära håll.

hultman
2008-02-03, 12:17
h8r

Jag håller med optislarti i det här fallet.

Det är väl bra att H1ghlander är glad?

Dessutom har han fått se sina idoler på nära håll.

Highlander får göra hur många volter han vill. Jag förstår bara inte hur man kan vara så imponerad av kändisar.

Runda Grodan
2008-02-03, 12:19
Clintan är grym. Honom hade jag velat träffa.


Tänk att få träffa Clint Eastwood när han var Dirty Harry eller Den Gode. :bow:

High1ander
2008-02-03, 12:24
Jag till skillnad fran andra haller anda pa med film, och det betalar min hyra plus mer.

Jag forstar att andra som inte haller pa med film ocksa vill se stjarnor, men att fa chansen att stalla fragor till personer som Tommy Lee Jones, Clint Eastwood e nagot man inte ger upp eller inte blir glad av.

Jag tror nog att manga "buisness" manniskor skulle garna traffa Bill Gates eller VD for nagot annat stort foretag for att lara sig nagot kanske, samma sak galler for mig med skadisar/regissorer.

CroCop
2008-02-03, 12:59
Highlander får göra hur många volter han vill. Jag förstår bara inte hur man kan vara så imponerad av kändisar.

Det är ju hans framtida yrke! Klart som fan att han blir glad. Var inte så bitter.

stargate
2008-02-03, 13:00
Highlander får göra hur många volter han vill. Jag förstår bara inte hur man kan vara så imponerad av kändisar.

Hultman, nämn något du blir impad av.

hultman
2008-02-03, 13:08
Jag till skillnad fran andra haller anda pa med film, och det betalar min hyra plus mer.

Jag forstar att andra som inte haller pa med film ocksa vill se stjarnor, men att fa chansen att stalla fragor till personer som Tommy Lee Jones, Clint Eastwood e nagot man inte ger upp eller inte blir glad av.

Jag tror nog att manga "buisness" manniskor skulle garna traffa Bill Gates eller VD for nagot annat stort foretag for att lara sig nagot kanske, samma sak galler for mig med skadisar/regissorer.

Jag vet inte riktigt vad jag skulle få ut av att ställa frågor till nämnda skådespelare. Skillnaden mellan att vara en extremt hyllad skådis och en nonamer stavas inte alltid talang. Bananskalsteorin är antagligen mest relevant i entertainmentyrken.

Det är ju hans framtida yrke! Klart som fan att han blir glad. Var inte så bitter.

Mitt framtida yrke är finansminister. Låt mig för bövelen hoppa runt och göra bakåtvolter när jag ser Anders Borg.

shut teh face
2008-02-03, 13:08
hultman gillar att klaga.

Man blir inte impad av att se en kändis för han är känd, för att han har pengar, för att han är snygg. Utan för att ens idol är en jävligt bra skådespelare.

Varför skulle man inte beundra det? Beundrar du inte sångaren i ditt favoritband?

hultman
2008-02-03, 13:12
Hultman, nämn något du blir impad av.

Jag skulle aldrig, oberoende av situation, hoppa runt och göra bakåtvolter om jag såg en kändis. Brad Pitt, Jenna Jamesson och Plucke skulle behandlas exakt likadant om jag stod i kassan på Gyskes Supermarket.

stargate
2008-02-03, 13:22
Jag skulle aldrig, oberoende av situation, hoppa runt och göra bakåtvolter om jag såg en kändis. Brad Pitt, Jenna Jamesson och Plucke skulle behandlas exakt likadant om jag stod i kassan på Gyskes Supermarket.

Nej jag förstår det ,jag ville bara höra något DU blir impad av. Jag skulle heller inte bli extemt glad av att träffa någon skådis (förutom Vin Diesel då förstås) eftersom jag inte jobbar inom film/tv.

Däremot Arnold svarten skulle vara en drömm att få träffa eftersom han var en stor förebild i mina yngre dagar när jag tränade seriöst och hårt på gymmet.

tobbo
2008-02-03, 14:55
Vad har du för jobb High1ander?

bear.flowertwig
2008-02-03, 15:28
Antligen har man fatt se sina tva idoler! (Clint o Brad) :)

Det var pa Santa Barbara International Film Festival som man fick se dem (o filma) medan de sprang pa roda mattan.

For att fortsatta skrytet sa maste jag saga att igar sa intervjua jag Tommy Lee Jones, och for en veckan sen Javier Bardem! :)

Grattis! Det är stort och livsomstörtande. Jag vet, för jag har sprungit på Pamela Anderson på Santa Monica beach. (Var tom med i samma scen av Baywatch nere på stranden. Kan avslöja att baddräkten skär in i stjärten när de springer *popcorn* )

Löjtnant Blank
2008-02-03, 16:04
Grattis! Det är stort och livsomstörtande. Jag vet, för jag har sprungit på Pamela Anderson på Santa Monica beach. (Var tom med i samma scen av Baywatch nere på stranden. Kan avslöja att baddräkten skär in i stjärten när de springer *popcorn* )
Den historien hade varit imponerande om hon åtminstone hade haft sällskap av Hoffmeister.

Mirre
2008-02-03, 16:11
Jag har aldrig förstått varför vissa människor gör fem bakåtvolter, börjar grina av glädje och skriver av sig på femton forum när de sett en kändis. Är det beundransvärt att spela teater framför en kamera, sjunga snyggt eller snacka skit på tv?

Jag skulle gjort fem bakåtvolter om jag hade kunnat när jag såg vår härlige Marcus Ruhl göra en krabba 2 meter ifrån mig i mittgången under en posedown. Jag kände samhörighet och behöver skriva av mig på ett forum. :laugh: