handdator

Visa fullständig version : Vad skall man göra med tjejkompisen?


interpx
2008-02-01, 16:02
För att göra en lång historia kort. Jag började prata med en tjej, Ville mer än kompis. (Hon berättade för mig att hon hade en dålig vana att vara snäll mot killar) så jag sa åt henne innan vi började umgås att hon INTE skulle vara snäll mot mig & säga sanningen.

Hursomhelst. En dag då när vi var hemma hos mig i min säng & såg film så höll jag om henne. Hon gjorde ingeting åt det, hon tröck däremot bak rumpan mot min skrev hela tiden hehe.. Och så höll vi händer. Sen en vecka efter det så frågade jag henne vad hon ville & vad som hände den dagen hemma hos mig.

Då sa hon "Jag vill bara vara kompis, ville inte vara taskig och ta bort din arm"
DÅ blev jag lite *mini* . Så jag dissade henne ganska rejällt i 2 veckor, och hon FÖRSTOD inte varför jag var arg på henne. Så jag förklarade till henne att jag inte var arg för att hon sa nej, Utan på sättet hon gjorde.

Hursomhelst, För att komma till saken. Jag var hemma hos henne för 2 ½ vecka sen. Då tjatade hon hur mkt som helst att hon ville att jag skulle gymma med henne. Så efter massor med tjat, jag blev frustrerad så råkade jag kläcka ur mig "Du kan gymma med dina jävla vänner" då blev hon tokig. Och sen pratades vi inte vid mer. Men då igår hörde hon av sig och skickade ett sms med "Vad tyst du varit på senaste" Vad fan är det för nå jävla skit?

Min bästa vän tycker att jag ska lägga ner & umgås med henne. Andra jag frågat säger att hon är störd & att jag borde lägga ner. Men det skulle vara intressant & se om någon har varit med om någon liknande sak och säga vad ni gjorde..

Haha, Blev visst inte så kort.

Yankeee
2008-02-01, 16:04
Fråga om hon vill komma hem till dig och kolla på film, hon står för chipsen.

L-Sami
2008-02-01, 16:05
Sluta umgås med henne, ifall du inte enbart vill vara hennes kompis.

Muskelbyggaren
2008-02-01, 16:05
Fråga om hon vill komma hem till dig och kolla på film, hon står för chipsen.

Ett tips är ju att kolla busstiderna INNAN man gör en sån grej...

Snafu
2008-02-01, 16:11
Bra läxa. Man skall alltid skita i brudar som inte är intresserade. Jag har dock själv fallit dit åtminstone två gånger i modern tid. Hoppas jag lärt mig nu.

rememberence
2008-02-01, 16:14
Ett tips är ju att kolla busstiderna INNAN man gör en sån grej...

:laugh: :laugh:

Jag tycker du ska ta reda på vad du vill ha för relation med henne först!

Yankeee
2008-02-01, 16:14
Ett tips är ju att kolla busstiderna INNAN man gör en sån grej...

Precis, särskilt i nybro-trakten.

AndersHermansson
2008-02-01, 16:28
Sen en vecka efter det så frågade jag henne vad hon ville & vad som hände den dagen hemma hos mig.


När du frågar dödar du spänningen fattar du väl. Om du villl göra mer i det där läget ska du bara ta för dig. Om hon tröck stjärten mot ditt skrev och höll din hand så är det väl fan bara att ta för sig? :)

Om du gillar drama så är detta en brud för dej! Kan vara påfrestande men när det är hett är det hett.

interpx
2008-02-01, 16:37
Hahaha, Lite humor i det hela ;) Jodå. en kompis frågade om jag var dum i huvudet som inte tog första steget hemma hos mig.. Men ja, inte fan vetja.

Det är ju bara så att varje mån & fre så "träffas" vi innan idrotten. men nu så orkar jag inte gå fram och säga hej till henne. Det roliga är ju att varje gång jag inte gör det, Så står hon helt själv och tittar som omkring. Vettefan om hon kollar efter mig men vem vet.

Durre
2008-02-01, 16:39
Känner igen mig på den beskrivning, konstigt de dära, och nu börjar jag tänka om de är samma tjej du menar som jag tänker på :D, går du på LTU?

Yankeee
2008-02-01, 16:39
Det roliga är ju att varje gång jag inte gör det, Så står hon helt själv och tittar som omkring. Vettefan om hon kollar efter mig men vem vet.

Seriöst, jag och ett par polare brukare köra den här. Fungerar åtta av tio gånger.

Hey baby, I noticed you noticing me and I just wanted to put you on notice that I noticed you, too

davvvan
2008-02-01, 16:41
Fresh Prince!

interpx
2008-02-01, 16:42
Känner igen mig på den beskrivning, konstigt de dära, och nu börjar jag tänka om de är samma tjej du menar som jag tänker på :D, går du på LTU?

Nej går inte LTU! :)

interpx
2008-02-01, 16:43
Seriöst, jag och ett par polare brukare köra den här. Fungerar åtta av tio gånger.

Hur menar du då?

Yankeee
2008-02-01, 16:43
Känner igen mig på den beskrivning, konstigt de dära, och nu börjar jag tänka om de är samma tjej du menar som jag tänker på :D, går du på LTU?

Shit, jag går på LTU. Är det hon den bruden du tänker på? Fan asså, det lär vara samma.

Tricklev
2008-02-01, 17:15
Du måste ju inse att du inte har någon som helst rätt att bli arg, för att hon inte vill släppa till/bli ihop med dig.

Fortsätt va polare med henne om du vill, annars skiter i det, vad du än gör, älta inte dina känslor mer iaf, iaf inte till henne. Då kommer du aldrig någon vart.

Durre
2008-02-01, 17:16
Shit, jag går på LTU. Är det hon den bruden du tänker på? Fan asså, det lär vara samma.
Du yankmeister, jag brukar ha såna hära sammanträffande, det skulle absolut inte förvåna mig ett dugg!

leetajz
2008-02-01, 17:29
Jag skulle nog aldrig kunna vara endast kompis med en tjej jag attraheras till, det är helt omöjligt, och väldigt svårt att då undvika pinsama situationer. Du får helt enkelt säga till henne att du inte kan vara vän med henne, pga ovanstående elr något lilknande :P . Hade jag iaf gjort.

Löjtnant Blank
2008-02-01, 18:06
Om hon tröck stjärten mot ditt skrev och höll din hand så är det väl fan bara att ta för sig?

Precis. Sluta vela. Du får alla signaler du behöver, men du fegar ur totalt och startar ett korsförhör en vecka senare. That's hot. Vad tror du att det betydde? Att hon fann dig motbjudande och ville att du skulle stoppa huvudet i ugnen?

Imni
2008-02-01, 18:07
Bra läxa. Man skall alltid skita i brudar som inte är intresserade. Jag har dock själv fallit dit åtminstone två gånger i modern tid. Hoppas jag lärt mig nu.

Det felet gör jag hela tiden. Är mästare på att bli intresserad av brudar som bara vill vara kompis eller bara hålla på lite då och då...

Hades
2008-02-01, 18:37
Det felet gör jag hela tiden. Är mästare på att bli intresserad av brudar som bara vill vara kompis eller bara hålla på lite då och då...

Jasså, det är brudarna det beror på...

watertouch
2008-02-01, 18:46
Ett tips är ju att kolla busstiderna INNAN man gör en sån grej...

Nån aning om vad jag ska söka på för att hitta den tråden????

stargate
2008-02-01, 18:53
Tryck hon i femman kanske?

Hades
2008-02-01, 19:03
Nån aning om vad jag ska söka på för att hitta den tråden????

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=47748

watertouch
2008-02-01, 20:20
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=47748

Hahaha TACK!

Dav0d
2008-02-02, 02:27
Hur dum får man bli? När en tjej trycker rumpan mot ditt skrev vill hon ha det, krävs ju inget jävla snille för att förstå det. Om hon dock vågar bekräfta det när du frågar är en annan sak.

Ganymedes
2008-02-02, 07:36
Fråga henne lite charmigt om hon inte vill bli kompis med ALLA delar av dig?

Mirre
2008-02-02, 11:41
Strunta i henne. Antingen är hon labil eller så vill hon leka med dig eftersom hon är i behov av bekräftelse. Eller så fattar hon inte att killar har lika mkt känslor. Lägg inte tid på henne utan hitta ett annat villebråd att lägga din energi på. Snart vår jue! ;)

Modde
2008-02-02, 12:00
Sorry men du missade din chans när du inte nappade på skrevpressandet. Hade du bara tagit för dig så hade du fått ligga. Jag är 100% säker på det!

Robbin
2008-02-02, 12:44
Strunta i henne. Antingen är hon labil eller så vill hon leka med dig eftersom hon är i behov av bekräftelse.

+1

Eller så spelar du iskall och varje försök från hennes sida att trigga dina "jag vill ******-tankar" motar du bort. Leta efter andra tjejer under tiden, är hon en sån idiot som jag får känslan av att hon är kommer hon förmodligen ligga med dig för att få din uppmärksamhet och bekräftelse igen. Naturligtvis dumpar du henne sen.

Samir Troudi
2008-02-02, 12:46
Strunta i henne. Antingen är hon labil eller så vill hon leka med dig eftersom hon är i behov av bekräftelse. Eller så fattar hon inte att killar har lika mkt känslor. Lägg inte tid på henne utan hitta ett annat villebråd att lägga din energi på. Snart vår jue! ;)

Killar har inga känslor. Det är bara en seglivad myt som härstammar från när någon fick för sig att bögarnas känslor kan representera manliga känslor.

Du är felinformerad.


Till ämnet:
Interpx
När du träffar henne så säger du att du funderat på det här med vänner och att det är okej med dig. SÄg att du har smält det här med att du blev dissad och inte länge bryr dig utan att du är jätteglad över att vara hennes vän.

Råka även nämna i förbifarten att din syster (eller annan kvinnlig släkting) fyller år i dagarna och att du skulle behöva smaktips av bruden.
Ta med henne ut på stan. Kolla kläder.
Hon kommer garanterat prova en massa kläder. Driv med henne och visa noll intresse. Så har du i varjefall reparerat skadan.

Sen får du la arbeta där ifrån.

Ingen brud e dock så jävla intressant att du inte kan skita i henne totalt.

Cilia
2008-02-02, 12:51
Jag tycker ni båda beter er omoget och otrevligt mot varandra.
Om du beter dig mer moget så måste hon följa med i det eller så kan du lämna henne därhän


Hon kommer garanterat prova en massa kläder. Driv med henne och visa noll intresse. Så har du i varjefall reparerat skadan.
Bra tips.
Bygga en relation oavsett om det är kompis eller kärleksrelation på vem som kan förödmjuka den andra mest.
Det är en bra start och grund att stå på.

Jacksatan
2008-02-02, 12:55
försök ligga med henne till varje pris. Du kommer må dåligt lång tid framöver och kan inte gå vidare om du inte får henne i säng. Det är min åsikt.

interpx
2008-02-02, 19:54
Hehe okej. Tack för hjälpen iallafall grabbar. Vi får väl se hur det blir.. Men man ska ju inte vara vän med någon som ljuger för en, Och säger vissa saker & gör tvärtom.

Snabel
2008-02-02, 20:16
dumpa henne i en å

kavalen
2008-02-02, 22:51
Jag har varit i samma sits fast den var lite annorlunda. Vi träffades på krogen men gick inte hem samma ikväll. Iaf så satt vi i soffan hemma hos mig några kvällar senare med några kompisar då jag tar intiativet till att bara kyssa henne varpå hon gör samma sak, iof var hon lite påverkad vilket jag också var, me ndet har egentligen ingen betydelse då jag från början visste att hon ar intresserad av mig (fast hon tidigare i telefon sagt att så inte var fallet), fast hon inte sagt det tidigare. En kompis till mig var intresserad av henne men hon visade noll intresse för honom varpå hon fortsatte med mig.

Man kysser inte eller ligger nära en person bara för att vilja vara kompis, det känns väldigt löjligt. Tjejer är rätt så fega så man får själv se till att göra det man ska. Träffar man tjejer som är självsäkra och ärliga brukar de ofta vara rakt på sak. Förövrigt ang vi "två" så är det inget mellan oss men vi hade trevligt så länge det varade och vi är fortfarande kompisar, men det var också det enda jag ville, och vi har ju haft sex osv :). Dock annorlunda om man skulle vara kär

Löjtnant Blank
2008-02-02, 23:16
så man får själv se till att göra det man ska

Där har vi det, exakt så. Tjejer tar nästan aldrig initiativet. Den lotten faller på killen.

Scratch89
2008-02-03, 00:17
Herregud.
Flickan sa att hon ibland var lite för snäll mot killar. Detta betyder kanske att hon får pojkar att tro att hon är intresserad, bara för att hon ligger sked, eller hur ni nu låg? Att hon sen säger nej när du med svettiga fingrar börjar talla var väl kanske inte så konstigt?
Hon säger att hon vill vara vän med dig, och sedan när hon vill umgås med henne så dissar du henne och skriker att hon kan leka med sina andra vänner. Bra jobbat grabben.

Löjtnant Blank
2008-02-03, 00:23
hon får pojkar att tro att hon är intresserad, bara för att hon ligger sked

Jag förstår hur du tänker, Scratch, men jag personligen skulle tolka det som att hon var intresserad av mig. Det kanske har med inställning att göra, vad vet jag.

Tjejer som skedar med mig försöker jag sätta på, så enkelt är det. Ha, ha.

Ganymedes
2008-02-03, 00:29
Man går inte och sätter sig på restaurang om man inte är hungrig.

Scratch89
2008-02-03, 00:29
Jag förstår hur du tänker, Scratch, men jag personligen skulle tolka det som att hon var intresserad av mig. Det kanske har med inställning att göra, vad vet jag.

Tjejer som skedar med mig försöker jag sätta på, så enkelt är det. Ha, ha.

Jag har legat sked med säkert 10 tjejkompisar och tittat på film. Hela tiden har jag haft flickvän och de varit singlar eller haft pojkvän. Inga sura miner, ingen som ens tänker något dumt. Inte från mitt håll iallafall. Det har väl med inställning att göra, som sagt. Sätta på är inte optimalt!

Scratch89
2008-02-03, 00:29
Man går inte och sätter sig på restaurang om man inte är hungrig.

Om vi ska fortsätta prata i metaforer så verkar den här pojken vara hungrig som ett bulkfartyg.

Robbin
2008-02-03, 00:32
Jag skulle snarare säga att man inte ligger sked med en kompis.. men det kanske bara är jag.

Ligger jag sked med en tjej försöker jag stoppa in min penis i dem.

MVH

Mirre
2008-02-03, 00:36
Killar har inga känslor. Det är bara en seglivad myt som härstammar från när någon fick för sig att bögarnas känslor kan representera manliga känslor.

Du är felinformerad.

Tack för upplysningen! Oooh..*gah!* vad jag har varit naiv och kom till slutlig insikt som 31-åring den 2 feb 2008, cirka kl 23. Klart killar inte har känslor!*rolleyes*

David86
2008-02-03, 00:36
Jag har legat sked med säkert 10 tjejkompisar och tittat på film. Hela tiden har jag haft flickvän och de varit singlar eller haft pojkvän. Inga sura miner, ingen som ens tänker något dumt. Inte från mitt håll iallafall. Det har väl med inställning att göra, som sagt. Sätta på är inte optimalt!
Skulle du ligga sked med din mor?

Scratch89
2008-02-03, 00:37
Skulle du ligga sked med din mor?

Nej, varför skulle jag?

David86
2008-02-03, 00:41
Nej, varför skulle jag?
Varför inte?

Scratch89
2008-02-03, 00:44
Varför inte?

Men för helvete. Lägg ner din jävla jwzrdretorik när du inte kan hantera den. Just nu beter du dig som en åttaåring med en Magnum .44.
Skulle du vilja skeda med din mamma?

Löjtnant Blank
2008-02-03, 00:45
Jag vill skeda med era mammor.

Yes
2008-02-03, 00:50
Jag har legat sked med säkert 10 tjejkompisar och tittat på film.[...] Inga sura miner, ingen som ens tänker något dumt.
Ehh, hur i hela.... klarar du det? Allvarligt?

Missförstå mig inte nu. Jag har ingen lust att sätta på mina tjejkompisar, men om vi skedade varandra skulle jag fan inte kunna kolla på film i varje fall.

Det låter som en lång och utdragen tortyr.

David86
2008-02-03, 00:50
Men för helvete. Lägg ner din jävla jwzrdretorik när du inte kan hantera den. Just nu beter du dig som en åttaåring med en Magnum .44.
Skulle du vilja skeda med din mamma?
Det verkar uppenbarligen funka, på något sätt har du insett vart jag vill komma. Kan du inte hitta rätt inställning när du ska ligga sked med din mor eller?

Nej

Vet tjejers pojkvänner om att du legat sked med med deras flickvänner?

MrBoris
2008-02-03, 00:53
Det verkar uppenbarligen funka, på något sätt har du insett vart jag vill komma. Kan du inte hitta rätt inställning när du ska ligga sked med din mor eller?

Nej

Vet tjejers pojkvänner om att du legat sked med med deras flickvänner?

+1000, vilka nötter till flickvänner. Och vet DIN (Scratchs) flickvän om att du legat sked med dina tjejkompisar? Vad säger hon om det?:smash:

Scratch89
2008-02-03, 01:20
Nu vet jag inte hur ni skedar, men inte ligger jag och trycker med skrevet, med ena handen mellan låren och andra runt tuttarna och blicken fäst i uringningen iallafall.

MrBoris
2008-02-03, 01:24
Nu vet jag inte hur ni skedar, men inte ligger jag och trycker med skrevet, med ena handen mellan låren och andra runt tuttarna och blicken fäst i uringningen iallafall.

skedar du dina killkompisar å?

Scratch89
2008-02-03, 01:26
skedar du dina killkompisar å?

Det har hänt. :D

Cilia
2008-02-03, 11:06
Nu vet jag inte hur ni skedar, men inte ligger jag och trycker med skrevet, med ena handen mellan låren och andra runt tuttarna och blicken fäst i uringningen iallafall.

hur kan du ha blicken i urrigningen om ni skedar?

Tricklev
2008-02-03, 11:13
hur kan du ha blicken i urrigningen om ni skedar?

Hur ser en skedning ut i din värld Cilia, man ligger ju bakom dom, bara att sticka upp huvudet över axeln.

För att fortsätta den spännande diskussionen om skedning: Jag hade inte skedat min mamma, eller några killbekanta, och skedning leder till sex, varje gång, annar gör man något fel.

hultman
2008-02-03, 11:14
Jag förstår hur du tänker, Scratch, men jag personligen skulle tolka det som att hon var intresserad av mig. Det kanske har med inställning att göra, vad vet jag.

Tjejer som skedar med mig försöker jag sätta på, så enkelt är det. Ha, ha.

När blev det överskattat att låta tjejerna ta initiativet?

Imni
2008-02-03, 11:44
Jasså, det är brudarna det beror på...

Självklart inte men många gånger träffar jag brudar som inte alls har för avsikt att inleda förhållanden utan bara vill leka runt. Varför jag dras till dem vet jag däremot inte...

En annan populär egenskap hos mig är att jag väldigt ofta dras till brudar som redan har stabila förhållanden.

Yes
2008-02-03, 12:08
Nu vet jag inte hur ni skedar, men inte ligger jag och trycker med skrevet, med ena handen mellan låren och andra runt tuttarna och blicken fäst i uringningen iallafall.
Själva grejen med skedning är väl att man ligger hyffsat tätt, och just i detta fallet var det ju faktiskt frågan om en rumpa tryckt mot skrevet.

Vadfan, en sån situation hade ju snabbt blivit ohållbar, och om tjejen väl märkt hur ohållbart det blivit utan att dra sig ur, så skulle man lätt kunna få för sig att hon egentligen inte alls är intresserad av filmen.

Man skedar inte sina tjejkompisar om man inte vill knula, så enkelt är det.

christian
2008-02-03, 12:17
..

Man skedar inte sina tjejkompisar om man inte vill knula, så enkelt är det.

Bang on target, pal! Alla som hävdar motsatsen är asexuella nuckor. :devil:

interpx
2008-02-03, 12:17
Herregud.
Flickan sa att hon ibland var lite för snäll mot killar. Detta betyder kanske att hon får pojkar att tro att hon är intresserad, bara för att hon ligger sked, eller hur ni nu låg? Att hon sen säger nej när du med svettiga fingrar börjar talla var väl kanske inte så konstigt?
Hon säger att hon vill vara vän med dig, och sedan när hon vill umgås med henne så dissar du henne och skriker att hon kan leka med sina andra vänner. Bra jobbat grabben.

Nu är det så att hon brukar DISSA MIG När jag vill vara med henne. Och ibland så när hon säger att hon ska höra av sig så gör hon inte det. Sen så skrek jag inte att hon kunde leka med sina andra vänner. Men hon började skriva till folk jag känner på MSN att de absolut inte fick gymma med mig, att hon var bäst osv och då blev jag less & sa att hon kunde gymma med sina tjejkompisar för jag vill köra hardcore inte lalla runt. Sen så sa hon lite andra saker den kvällen som gjorde att jag tappade suget. Och ja.

Sen så brukar hon sitta och snacka skit om sina vänner till mig, Och då funderar man ju om hon snackar skit om mig till dem, eller till någonannan.

christian
2008-02-03, 12:56
Nu är det så att hon brukar DISSA MIG När jag vill vara med henne. Och ibland så när hon säger att hon ska höra av sig så gör hon inte det. Sen så skrek jag inte att hon kunde leka med sina andra vänner. Men hon började skriva till folk jag känner på MSN att de absolut inte fick gymma med mig, att hon var bäst osv och då blev jag less & sa att hon kunde gymma med sina tjejkompisar för jag vill köra hardcore inte lalla runt. Sen så sa hon lite andra saker den kvällen som gjorde att jag tappade suget. Och ja.

Sen så brukar hon sitta och snacka skit om sina vänner till mig, Och då funderar man ju om hon snackar skit om mig till dem, eller till någonannan.

Eh, okej. Låter ju inte helt normalt. Glöm och gå vidare, bästa medicinen.

Tjuckot
2008-02-03, 13:11
Sen så brukar hon sitta och snacka skit om sina vänner till mig, Och då funderar man ju om hon snackar skit om mig till dem, eller till någonannan.

Det är vad tjejer gör.

Löjtnant Blank
2008-02-03, 13:46
När blev det överskattat att låta tjejerna ta initiativet?

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=2797208&postcount=37

-xR-
2008-02-03, 14:33
... då blev jag less & sa att hon kunde gymma med sina tjejkompisar för jag vill köra hardcore inte lalla runt

:D

chidde
2008-02-04, 01:06
tjejen du har träffat låter som en teaser, klassiskt... håll dig borta

Buken
2008-02-04, 01:40
Jag tycker bruden verkar vara en skum brud, försök få henne på rygg, ta henen bakifrån och ha analsex med henne mot hennes vilja hårt som fan, för att straffas!

chidde
2008-02-04, 02:13
Jag tycker bruden verkar vara en skum brud, försök få henne på rygg, ta henen bakifrån och ha analsex med henne mot hennes vilja hårt som fan, för att straffas!

haha... ett typiskt inlägg som ryska_raketen kan kläcka

maaherra
2008-02-04, 02:27
Det verkar uppenbarligen funka, på något sätt har du insett vart jag vill komma. Kan du inte hitta rätt inställning när du ska ligga sked med din mor eller?

Nej

Vet tjejers pojkvänner om att du legat sked med med deras flickvänner?

Gissningsvis har du inte många tjejpolare, om ens någon alls.

Scratch hade gärna fått skeda med min flickvän (rent hypotetiskt alltså, jag har ingen flickvän)

Ont:
Försök spänna på henne, du kan ju inte annat än misslyckas.

Cilia
2008-02-04, 08:25
Jag tycker bruden verkar vara en skum brud, försök få henne på rygg, ta henen bakifrån och ha analsex med henne mot hennes vilja hårt som fan, för att straffas!
Jag utgår ifrån att du försöker skämta.
Men hur kul är det att skämta om att våldta en tjej?




Jag tycker ni båda verkar väldigt omogna och taskiga mot varandra.
Många säger här att hon verkar vara en puckad brud. Så kanske är fallet men om vi hör hennes sida av historien tror jag många skulle säga att du är en puckad kille.

Du kanske helt enkelt inte är mogen att ha en tjej som kompis då det verkar bli så jobbigt.

Jag håller med dom andra om att du ska dumpa henne.
Ni verkar inte vara bra för varandra.

Tolkia
2008-02-04, 08:27
Jag tycker ni båda verkar väldigt omogna och taskiga mot varandra.
Många säger här att hon verkar vara en puckad brud. Så kanske är fallet men om vi hör hennes sida av historien tror jag många skulle säga att du är en puckad kille.
(...)
Jag håller med dom andra om att du ska dumpa henne.
Ni verkar inte vara bra för varandra.
+ 100000. Varför fortsätta älta något som uppenbarligen inte fungerar?

Scratch89
2008-02-04, 08:53
Scratch hade gärna fått skeda med min flickvän (rent hypotetiskt alltså, jag har ingen flickvän)

Naw *cupid*

christian
2008-02-04, 09:39
Naw *cupid*

Det var nog mer menat som en diss... *whistle*

Scratch89
2008-02-04, 10:14
Det var nog mer menat som en diss... *whistle*

Eller inte. Jag och maaheera är homies.

Scratch89
2008-02-04, 10:15
För att förtydliga. Om man har tjejkompisar som man inte kan skeda med utan att vilja sätta på dem, så är det inga tjejkompisar utan endast potentiella offer, IMO.

Tricklev
2008-02-04, 10:21
För att förtydliga. Om man har tjejkompisar som man inte kan skeda med utan att vilja sätta på dem, så är det inga tjejkompisar utan endast potentiella offer, IMO.

Offer, vad är det för ordval egentligen, vad gör du med dina tjejer? *popcorn*

Scratch89
2008-02-04, 10:24
Offer, vad är det för ordval egentligen, vad gör du med dina tjejer? *popcorn*

Jag gör ju ingenting med mina tjejkompisar, det är ju det som är poängen. Om man inte kan ha tjejkompisar utan att vilja tafsa på dem så är de ju inget annat än offer. Man märker om tjejer är intresserade av en, och då blir de inte offer längre. Men att bjuda in att titta på film och sen försöka fylla upp den Rocco-style är kanske inte det smartaste om man vill ha kvar dem som vänner.

Rhino
2008-02-04, 10:26
Jag kanske är gammalmodig och svartsjuk, men jag skulle absolut inte vilja att min sambo låg och skedade hos en annan kille.

Och jag skulle faktiskt ej känna att det var ok att själva "skeda" (är det ett nytt verb?) någon, kompis eller ej, om jag inte är singel. Det är helt över gränsen tycker jag.

Att sitta bredvid någon i en soffa är ju en sak, men själva grejen med "skeden" är ju att ligga väldigt nära varandra med tjejens rumpa mot sitt skrev. Det känns svårt att inte få några sexuella vibbar av det.. och det är jag rädd att en eventuell skedkompis också skulle märka. :em: :)

Och vad är egentligen ett offer?

Scratch89
2008-02-04, 13:39
Och vad är egentligen ett offer?

Enligt min definition är det någon som blir utsatt för något den inte vill.

Snafu
2008-02-04, 13:44
Jag håller med att om man har flickvän/pojkvän får man inte skeda.

Jag försöker stenhårt få in ett bestickskämt men får inte till det.

Kniva - go straight to jail.

Uff, måndag.

Rhino
2008-02-04, 13:48
Om man har tjejkompisar som man inte kan skeda med utan att vilja sätta på dem, så är det inga tjejkompisar utan endast potentiella offer,


Och vad är egentligen ett offer?


Enligt min definition är det någon som blir utsatt för något den inte vill.

Jag fattar faktiskt fortfarande inte. Om man inte kan skeda sin tjejkompis utan att bli attraherad så är hon ett möjligt offer? Och då offer i sin riktiga bemärkelse. Skulle offer-rollen ligga i att killen i skeden vill något hon inte vill?

Muskelbyggaren
2008-02-04, 14:03
Jag fattar faktiskt fortfarande inte. Om man inte kan skeda sin tjejkompis utan att bli attraherad så är hon ett möjligt offer? Och då offer i sin riktiga bemärkelse. Skulle offer-rollen ligga i att killen i skeden vill något hon inte vill?
Scratch är sån emokille som kan det där med känslor å grejer...

Pelle2
2008-02-04, 14:27
Inget illa menat Scratch, men man kan lätt få intrycket av att du är en sån där kille som de flesta andra killar hatar, eftersom att du skedar med deras flickvänner :laugh:

Scratch89
2008-02-04, 14:45
Jag fattar faktiskt fortfarande inte. Om man inte kan skeda sin tjejkompis utan att bli attraherad så är hon ett möjligt offer? Och då offer i sin riktiga bemärkelse. Skulle offer-rollen ligga i att killen i skeden vill något hon inte vill?
Om killen börjar fylla upp henne mot hennes vilja, skulle jag nog säga det, ja.

Scratch är sån emokille som kan det där med känslor å grejer...
stfu.

Inget illa menat Scratch, men man kan lätt få intrycket av att du är en sån där kille som de flesta andra killar hatar, eftersom att du skedar med deras flickvänner :laugh:
Det är ju inte mitt problem isf, utan deras.

Rhino
2008-02-04, 14:52
Om killen börjar fylla upp henne mot hennes vilja, skulle jag nog säga det, ja.

Jo, men det finns ju rätt noga reglerat i lagen att det inte är tillåtet.

Du skrev tidigare:

Om man har tjejkompisar som man inte kan skeda med utan att vilja sätta på dem, så är det inga tjejkompisar utan endast potentiella offer,

Så det du menar är alltså att killar som ej kan ligga och skeda en valfri tjej utan känna upphetsning ser dessa som "potentiella offer", vilket du senare har förtydligat att du menar en typisk våldtäkt. Jag måste säga att det känns lite väl trångsynt att göra den typen av generaliseringar.

Du inser väl att det är dina skedvanor som förmodligen är mycket ovanliga?

Scratch89
2008-02-04, 14:55
Jo, men det finns ju rätt noga reglerat i lagen att det inte är tillåtet.

Du skrev tidigare:



Så det du menar är alltså att killar som ej kan ligga och skeda en valfri tjej utan känna upphetsning ser dessa som "potentiella offer", vilket du senare har förtydligat att du menar en typisk våldtäkt. Jag måste säga att det känns lite väl trångsynt att göra den typen av generaliseringar.

Du inser väl att det är dina skedvanor som förmodligen är mycket ovanliga?

Det är inte de som kommer se sina tjejkompisar som potentiella offer, utan jag som ser dem som det. Killarna tror säkert att de gör en god gärning, då jag antar att inte många tafsar på någon som de vet är ointresserad. Och nej, jag menar inte våldtäkt, vad har du fått det ifrån?

Rhino
2008-02-04, 15:03
Det är inte de som kommer se sina tjejkompisar som potentiella offer, utan jag som ser dem som det. Killarna tror säkert att de gör en god gärning, då jag antar att inte många tafsar på någon som de vet är ointresserad.

Ärligt talat förstår jag inte vad du skriver här, måste läsa det igen och återkommer.


Och nej, jag menar inte våldtäkt, vad har du fått det ifrån?

Jag frågade vad du menar med att tjejen i skeden är ett offer och du svarade:

Om killen börjar fylla upp henne mot hennes vilja, skulle jag nog säga det, ja.


Att "fylla" någon mot sin vilja kallas våldtäkt.

Scratch89
2008-02-04, 15:05
Att "fylla" någon mot sin vilja kallas våldtäkt.

Med fylla upp menar jag direktöversättningen "fill up" som på engelska blir tafsa eller pilla på. Det är du som läser "fylla" som i att täppa igen ett hål. :D

Rhino
2008-02-04, 15:07
Med fylla upp menar jag direktöversättningen "fill up" som på engelska blir tafsa eller pilla på. Det är du som läser "fylla" som i att täppa igen ett hål. :D

Det var ett nytt ord för mig. :) Jag utgick mycket riktigt från att det handlade om att "fylla hålet".

birra_peroni
2008-02-04, 15:16
Hursomhelst. En dag då när vi var hemma hos mig i min säng & såg film så höll jag om henne. Hon gjorde ingeting åt det, hon tröck däremot bak rumpan mot min skrev hela tiden hehe.. Och så höll vi händer. Sen en vecka efter det så frågade jag henne vad hon ville & vad som hände den dagen hemma hos mig.

Varför frågade du vad hon ville när ni enbart hade skedat och hållit hand? fan det gör ju jag med min halvsyrra. Även fast hon brukar vara snäll och kanske inte riktigt ville något mer med dig som vän har du ju garanterat skrämt henne.

tntballe
2008-02-04, 16:29
Med fylla upp menar jag direktöversättningen "fill up" som på engelska blir tafsa eller pilla på. Det är du som läser "fylla" som i att täppa igen ett hål. :D

Sen kan det lätt bli fel när det engelska ordet för att tafsa är feel up.

Snafu
2008-02-04, 16:31
fill up, stabilt. Låter snuskigare än feel up, helt klart.

Rhino
2008-02-04, 16:40
Sen kan det lätt bli fel när det engelska ordet för att tafsa är feel up.

Aha, ja jag tyckte tusan det lät konstigt när Scratch89 menade att "fill up" skulle betyda tafsa, men har man som jag inte koll på slangen får man tro på det man hör. :)

Angående den tidigare diskussionen så här tror jag det är så här:

Det anses förmodligen inte okej av speciellt många att deras respektive skedar hos någon annan av motsatt kön.

Om en person "kryper in i skeden" hos någon kan den andra på goda skäl antaga att denna är intresserad / attraherad och denna bör ej känna sig som ett "offer" om det sker närmanden. (Obs, bara feeling, ingen oväntad fyllning!) ;)

Tolkia
2008-02-04, 16:52
Diskussionen närmar sig lågvattenmärket med racerfart. Vänligen håller er till saken och avstå från att diskutera hur det står till med "emokillars" testosteronproduktion etc.

Scratch89
2008-02-04, 17:23
Har inlägg tagits bort, eller har jag bara missat något väsentligt, Tolkia?

CroCop
2008-02-04, 17:27
Har inlägg tagits bort, eller har jag bara missat något väsentligt, Tolkia?

Hon tog bort mitt inlägg.

Gpajpen
2008-02-04, 18:27
Hon tog bort mitt inlägg.
Respekt.

MrBoris
2008-02-04, 18:30
Scratch:
vet DIN flickvän om att du legat sked med dina tjejkompisar? Vad säger hon om det?:smash: Samt vet dina flickkompisars pojkvänner att du skedat med deras tjejer? Har väldigt svårt att tro det....

Väntar fortfarande på svar *popcorn*

Scratch89
2008-02-04, 18:31
Scratch:
Samt vet dina flickkompisars pojkvänner att du skedat med deras tjejer? Har väldigt svårt att tro det....

Väntar fortfarande på svar *popcorn*

Japp, och japp. Min flicka har skedat med ett par av mina vänner också.
Ni vet, man behöver inte vara orolig för saker, om man känner varandra väl.

maaherra
2008-02-04, 19:17
Det var nog mer menat som en diss... *whistle*

Nej då, inte alls. Jag har inga problem med att mina homies skedar min flickvän.

Zakath
2008-02-04, 19:28
NU har jag inte läst hela tråden, men var ärlig mot henne, säg att du inte är ute efter en till vän, du är intresserad av henne på ett djupare plan. Direkt kommunikation, det bästa sättet att undvika sådana här onödiga situationer som du har hamnat i.

Ännu bättre än att säga detta, är att GÖRA det, gå t.ex. på en "dejt" med henne (det behöver absolut inte vara en uttalad dejt, säg bara att du vill t.ex. spela biljard med henne i helgen), sedan så tar du helt enkelt och kysser henne när ni har roligt tillsammans. Det finns inget perfekt tillfälle att kyssa på, så skapa ditt eget tillfälle (och vänta inte tills ni säger hej då). Sedan är det bara att fortsätta som vanligt, och nu kommer hon veta vad du vill och förhoppningsvis går det bra och er relation kan utvecklas. I värsta fall funkar det inte och du slipper att slösa bort din tid.

Yankeee
2008-02-04, 19:36
NU har jag inte läst hela tråden, men var ärlig mot henne, säg att du inte är ute efter en till vän, du är intresserad av henne på ett djupare plan. Direkt kommunikation, det bästa sättet att undvika sådana här onödiga situationer som du har hamnat i.

Ännu bättre än att säga detta, är att GÖRA det, gå t.ex. på en "dejt" med henne (det behöver absolut inte vara en uttalad dejt, säg bara att du vill t.ex. spela biljard med henne i helgen), sedan så tar du helt enkelt och kysser henne när ni har roligt tillsammans. Det finns inget perfekt tillfälle att kyssa på, så skapa ditt eget tillfälle (och vänta inte tills ni säger hej då). Sedan är det bara att fortsätta som vanligt, och nu kommer hon veta vad du vill och förhoppningsvis går det bra och er relation kan utvecklas. I värsta fall funkar det inte och du slipper att slösa bort din tid.

Var det inte du som var oskuld?

Yes
2008-02-04, 19:36
Gissningsvis har du inte många tjejpolare, om ens någon alls.

Blir skedning mindre sexuellt laddat om man har många tjejpolare?

Löjtnant Blank
2008-02-04, 20:27
Gissningsvis har du inte många tjejpolare, om ens någon alls.

Jag skulle bli orolig om en massa tjejer ville skeda med mig "som kompisar gör". Det skulle jag tolka som att de inte ser mig som en sexuell varelse. Jag vill att en tjej är på det klara med att jag trappar upp den sexuella spänningen om hon sänder ut signaler att hon är intresserad.

MrBoris
2008-02-04, 21:21
Japp, och japp. Min flicka har skedat med ett par av mina vänner också.

Det där tror jag är bullshit.

Ingen normal person skulle vilja att flickvännen/pojkvännen blir skedad/skedar en annan person, haha, skrattretande:laugh: :Virro *gah!*

davvvan
2008-02-04, 21:23
Det där tror jag är bullshit.

Ingen normal person skulle vilja att flickvännen/pojkvännen blir skedad/skedar en annan person, haha, skrattretande:laugh: :Virro *gah!*

Nä fan då skulle ju den personen få en smäll! Eller skedar ni inte ordentligt? Vem vill att ens tjej skedar men sina kompisar?!

Scratch89
2008-02-04, 21:32
Eller så är ni bara helt enkelt alldeles livrädda att tjejen skulle dissa era fula nunor och hångla med era kompisar istället. Jag är mycket snyggare, bättre, starkare och mer välhängd än mina kompisar. Det är chill.

För sjutton gubbar, om man inte litar på varken sin flickvän eller sina vänner så tycker jag att det är lite tråkigt.

NuclearWinter
2008-02-04, 21:39
Jag skulle sparka skiten ur min pojkvän om han låg sked med någon av mina kompisar. Privat egendom.

Yes
2008-02-04, 21:46
För sjutton gubbar, om man inte litar på varken sin flickvän eller sina vänner så tycker jag att det är lite tråkigt.
Du driver med oss, va?

En anledning till att jag litar på mina vänner är annars att de inte skulle skeda någon annans flickvän.

Löjtnant Blank
2008-02-04, 21:52
Att ligga i sked är en intim och sexuellt laddad situation, Scratch. Om det vore lika neutralt som att krama eller skaka hand med någon, skulle du lika gärna kunna skeda med farmor framför På spåret.

maaherra
2008-02-04, 22:09
Jag skulle bli orolig om en massa tjejer ville skeda med mig "som kompisar gör". Det skulle jag tolka som att de inte ser mig som en sexuell varelse. Jag vill att en tjej är på det klara med att jag trappar upp den sexuella spänningen om hon sänder ut signaler att hon är intresserad.

Är väl inte direkt som att direkt man träffas hoppar man ner i soffan/sängen och skedar. Ibland är det helt enkelt bara skönt att känna lite närhet och ömhet.

Att det ses som en sexuell handling av många här beror väl kanske på att vissa inte är så vana att bekanta sig med dom känslorna.

AndersHermansson
2008-02-04, 22:18
Är väl inte direkt som att direkt man träffas hoppar man ner i soffan/sängen och skedar. Ibland är det helt enkelt bara skönt att känna lite närhet och ömhet.

Att det ses som en sexuell handling av många här beror väl kanske på att vissa inte är så vana att bekanta sig med dom känslorna.

Återigen, vem skedar med sina syskon eller sin morsa? Det tar ju lixom död på hela diskussionen. Argumentet verkar dock ignoreras flitigt i den här tråden..

Scratch89
2008-02-04, 22:28
Återigen, vem skedar med sina syskon eller sin morsa? Det tar ju lixom död på hela diskussionen. Argumentet verkar dock ignoreras flitigt i den här tråden..

Det kan bero på att skedning av mor och syster inte förekommer.

Scratch89
2008-02-04, 22:29
Du driver med oss, va?

En anledning till att jag litar på mina vänner är annars att de inte skulle skeda någon annans flickvän.

Att ligga i sked är en intim och sexuellt laddad situation, Scratch. Om det vore lika neutralt som att krama eller skaka hand med någon, skulle du lika gärna kunna skeda med farmor framför På spåret.

Jag förstår inte riktigt laddningen i en typiskt skedning. Eller så är det bara jag som missförstår hur ligga sked är. En liggande kram bakifrån. Om ni sen ligger och torrjuckar och håller på är det ju inte mitt problem.

maaherra
2008-02-04, 22:29
Återigen, vem skedar med sina syskon eller sin morsa? Det tar ju lixom död på hela diskussionen. Argumentet verkar dock ignoreras flitigt i den här tråden..

Så när du sov mellan mamma och pappa ibland som liten vad det för att du var kåt? För skedning är ju en sexuell handling, det handar uppenbarligen inte alls om närhet och ömhet.

Imni
2008-02-04, 22:42
+ 100000. Varför fortsätta älta något som uppenbarligen inte fungerar?

Visst men ibland kan det vara svårt att ta sina känslor och lagga dem åt sidan. Lätt att säga men när man väl står där med 1000 olika känslor handlar man inte alltid som bäst.

MrBoris
2008-02-04, 22:56
Så när du sov mellan mamma och pappa ibland som liten vad det för att du var kåt? För skedning är ju en sexuell handling, det handar uppenbarligen inte alls om närhet och ömhet.

så vem skedade sin mor som liten? eller blev skedad av sin farsa? herrejävlar vilka argument:smash:

Scratch89
2008-02-04, 22:57
så vem skedade sin mor som liten? eller blev skedad av sin farsa? herrejävlar vilka argument:smash:

Det är ju dina argument som är sämst. Blev du aldrig omfamnad av föräldrarna? Om man ska sova och blir omfamnad blir det väldigt mycket sked av det. Blev du kåt då? Nå?

Inse att argumenten inte håller.

MrBoris
2008-02-04, 23:03
Det är ju dina argument som är sämst. Blev du aldrig omfamnad av föräldrarna? Om man ska sova och blir omfamnad blir det väldigt mycket sked av det. Blev du kåt då? Nå?

Inse att argumenten inte håller.

Dina argument menar du? Vart i helsike i diskussionen passar föräldrar och barndom in med tonårsjuckande med sina tjejkompisar?

Scratch89
2008-02-04, 23:09
Dina argument menar du? Vart i helsike i diskussionen passar föräldrar och barndom in med tonårsjuckande med sina tjejkompisar?

Var det inte du som försökte med "Skulle du inte kunna skeda med din morsa/syster då?"? Om det inte var det, så var det inte riktat till dig. :)

interpx
2008-02-05, 00:21
NU har jag inte läst hela tråden, men var ärlig mot henne, säg att du inte är ute efter en till vän, du är intresserad av henne på ett djupare plan. Direkt kommunikation, det bästa sättet att undvika sådana här onödiga situationer som du har hamnat i.

Ännu bättre än att säga detta, är att GÖRA det, gå t.ex. på en "dejt" med henne (det behöver absolut inte vara en uttalad dejt, säg bara att du vill t.ex. spela biljard med henne i helgen), sedan så tar du helt enkelt och kysser henne när ni har roligt tillsammans. Det finns inget perfekt tillfälle att kyssa på, så skapa ditt eget tillfälle (och vänta inte tills ni säger hej då). Sedan är det bara att fortsätta som vanligt, och nu kommer hon veta vad du vill och förhoppningsvis går det bra och er relation kan utvecklas. I värsta fall funkar det inte och du slipper att slösa bort din tid.

Jag berättade för henne att jag tyckte om henne & frågade vad hon ville, Jag är en jävla kärring (ursäkta tjejer/kvinnor) när det kommer till sådant. Nåja, Jag ska svälja min stolthet och enkelt förklara till henne när jag träffar henne att jag inte kan vara med någon som ger mig ståfräs varje gång jag träffar henne på tu man hand. Då är jag ju ärlig iallafall :em:

Nu kan ni skipa era diskussioner om skedningar hit & dit. Case closed, Moderator stäng tråden snälla!

AndersHermansson
2008-02-05, 09:50
Så när du sov mellan mamma och pappa ibland som liten vad det för att du var kåt? För skedning är ju en sexuell handling, det handar uppenbarligen inte alls om närhet och ömhet.

Ja men vi snackar vuxen ålder här?

birra_peroni
2008-02-05, 10:44
Jag måste bara skriva att jag trots allt hat mot scratch håller med honom till viss del, varför skriver alla att skedning är sexuellt laddat? Det blir vad man gör det till, jag har fan skedat med mina killkompisar och dem har jag verkligen inte planerat på att gå steget längre med eller ha sex med. Jag hoppas ni andra med era argument menar skedning i underkläder eller vafan som helst, men att bara skeda med kläder på och se på film eller slagga är fan inte sexuellt laddat.

Min åsikt.

Scratch89
2008-02-05, 10:52
Tack för att du hatar mig. Det värmer.
Däremot sammanfattade hela trådens argument bra.

Rhino
2008-02-05, 10:54
Eftersom skeddiskussionen trots allt var ganska Off-topic i denna tråd är det kanske bättre att fortsätta debatten i den nya poll-tråden?

birra_peroni
2008-02-05, 11:01
Hahah scratch, inte MITT hat mot dig, utan alla "hat"-argument i tråden MOT dig. :D

Cilia
2008-02-05, 16:55
Jag berättade för henne att jag tyckte om henne & frågade vad hon ville, Jag är en jävla kärring (ursäkta tjejer/kvinnor) när det kommer till sådant. Nåja, Jag ska svälja min stolthet och enkelt förklara till henne när jag träffar henne att jag inte kan vara med någon som ger mig ståfräs varje gång jag träffar henne på tu man hand. Då är jag ju ärlig iallafall :em:

Nu kan ni skipa era diskussioner om skedningar hit & dit. Case closed, Moderator stäng tråden snälla!
Det är väl modigt att våga säga till någon att man tycker om den.
Inget du ska skämmas för. Allt för få som vågar det.

Däremot tycker jag inte du ska använda orden att du får bånge så fort du träffar henne. Det är inte så kul att höra. Du får nog lägga fram det lite trevligare som att du blir varm innombords när du ser henne och om hon bara vill vara kompis så blir det för jobbigt för dig.

Sen vet jag inte varför du vill ha en relation med ngn som du bara bråkar med och där ni båda är elaka mot varandra. Men vi har alla olika behov.

Åke
2008-02-05, 18:17
Det är mkt simpelt, hon vill vara din kompis fast med fördelar, fast det vågar hon inte säga. Så åtgärden blir att supa henne full och köra hårt...hehe

David86
2008-02-06, 03:15
Jag måste bara skriva att jag trots allt hat mot scratch håller med honom till viss del, varför skriver alla att skedning är sexuellt laddat? Det blir vad man gör det till, jag har fan skedat med mina killkompisar och dem har jag verkligen inte planerat på att gå steget längre med eller ha sex med. Jag hoppas ni andra med era argument menar skedning i underkläder eller vafan som helst, men att bara skeda med kläder på och se på film eller slagga är fan inte sexuellt laddat.

Min åsikt.
Med tanke på pollens resultat och det många sagt så hoppas jag att du är medveten om att risken är mycket stor att dina killkompisar hade annat i huvudet?

Scratch89
2008-02-06, 08:20
Med tanke på pollens resultat och det många sagt så hoppas jag att du är medveten om att risken är mycket stor att dina killkompisar hade annat i huvudet?

Du vet att majoriteten av kolos medlemmar är tonåringar som tränar för att kunna ragga ordentligt va?

interpx
2008-02-06, 08:52
Det är väl modigt att våga säga till någon att man tycker om den.
Inget du ska skämmas för. Allt för få som vågar det.

Däremot tycker jag inte du ska använda orden att du får bånge så fort du träffar henne. Det är inte så kul att höra. Du får nog lägga fram det lite trevligare som att du blir varm innombords när du ser henne och om hon bara vill vara kompis så blir det för jobbigt för dig.

Sen vet jag inte varför du vill ha en relation med ngn som du bara bråkar med och där ni båda är elaka mot varandra. Men vi har alla olika behov.

Det är den relationen jag inte ens vill ha, Och ska avsluta den, Skickade SMS igår natt att hon skulle ringa mig A.S.A.P hon får smset. Men nu har en jävla kompis till mig börjat umgås med henne som jag berättade vissa saker för, Så nu blev det yttligare komplikationer.

birra_peroni
2008-02-06, 11:48
Med tanke på pollens resultat och det många sagt så hoppas jag att du är medveten om att risken är mycket stor att dina killkompisar hade annat i huvudet?

Ok, om det är något du vill tro så fine. Jag däremot är säker på min sak, om du är osäker på att någon av dina vänner är homosexuella och kåta på dig är det ditt problem.

Tabbe
2008-02-06, 14:11
Scratch kom igen, du kan inte jämföra en liten småkille på 8 år och en kille i 18-års åldern med en sak i huvudet.

Att skeda är en intim handling när du kommer längre än 12-åringar.

Tabbe
2008-02-06, 14:17
Om ni nu inte är väldigt bra kompisar, har bara en tjej kompis som jag skulle kunna skeda med utan att få sexuella tankar.

birra_peroni
2008-02-06, 14:24
Nu sa du ju emot dig själv :D

J.Saarela
2008-02-06, 14:27
Om ni nu inte är väldigt bra kompisar, har bara en tjej kompis som jag skulle kunna skeda med utan att få sexuella tankar.

Hon är förmodligen fet och ful.

Löjtnant Blank
2008-02-06, 14:37
Du vet att majoriteten av kolos medlemmar är tonåringar som tränar för att kunna ragga ordentligt va?
Är dina kompisar asexuella?

Scratch89
2008-02-06, 14:46
Scratch kom igen, du kan inte jämföra en liten småkille på 8 år och en kille i 18-års åldern med en sak i huvudet.

Att skeda är en intim handling när du kommer längre än 12-åringar.

Om ni nu inte är väldigt bra kompisar, har bara en tjej kompis som jag skulle kunna skeda med utan att få sexuella tankar.
Nu säger du emot dig själv lite, tycker jag. Återigen; om du nu kan skeda en utan att bli kåt, varför skulle jag inte kunna skeda flera? Varför ska man gå ut o äta hamburgare när man kan få stek hemma osv?

Hon är förmodligen fet och ful.
Min bästa tjejkompis har jobbat lite som modell här o var. ;)

Är dina kompisar asexuella?
Hur menar du?

Löjtnant Blank
2008-02-06, 16:07
Jag menar att dina kompisar inte skiljer sig från alla andra tonåringar här på Kolo och runtom i världen. De är lika kåta som alla andra. De vill ****** lika mycket som alla andra, men de kanske döljer det bättre.

En del killar kör med "du är min kompis, jag blir inte kåt när du gnider din röv mot min ***"-stilen i förhoppning att få komma till i ett senare skede (vilket de naturligtvis aldrig får).

Damonk
2008-02-06, 16:09
Jag menar att dina kompisar inte skiljer sig från alla andra tonåringar här på Kolo och runtom i världen. De är lika kåta som alla andra. De vill ****** lika mycket som alla andra, men de kanske döljer det bättre.

En del killar kör med "du är min kompis, jag blir inte kåt när du gnider din röv mot min ***"-stilen i förhoppning att få komma till i ett senare skede (vilket de naturligtvis aldrig får).

Följdfrågan blir då: Var får tjejer dessa idéer om asexualitet ifrån? Vecko-revyn?

Löjtnant Blank
2008-02-06, 16:13
Följdfrågan blir då: Var får tjejer dessa idéer om asexualitet ifrån? Vecko-revyn?
Utveckla gärna. Jag förstår inte frågan.

Damonk
2008-02-06, 18:27
Utveckla gärna. Jag förstår inte frågan.

Citat:

"En del killar kör med "du är min kompis, jag blir inte kåt när du gnider din röv mot min ***"-stilen i förhoppning att få komma till i ett senare skede (vilket de naturligtvis aldrig får)."

Tjejer ska ju, enligt allehanda källor, vara bra på undermeningar och sådant. Varför skulle de då i hela friden tro på en kille som säger det du skrev eller en variation på det? Känns inte det lite blåögt?

Notera att det är ett resonemang, inte ett försök att argumentera emot någon annans påstående.

David86
2008-02-07, 01:11
Ok, om det är något du vill tro så fine. Jag däremot är säker på min sak, om du är osäker på att någon av dina vänner är homosexuella och kåta på dig är det ditt problem.
Ska det vara en rättvis jämförelse så får du också lägga till att mina kompisar går på pride varje år, enbart klär sig i tajta rosa och lila kläder och har damunderkläder.

Du vet att majoriteten av kolos medlemmar är tonåringar som tränar för att kunna ragga ordentligt va?
Du vet att du är medlem på kolo?

Cilia
2008-02-07, 07:59
Hon är förmodligen fet och ful.

Min bästa tjejkompis har jobbat lite som modell här o var. ;)

åååhhhh en klassiker, så underbart!!!

birra_peroni
2008-02-07, 09:49
[QUOTE=David86;2805410]Ska det vara en rättvis jämförelse så får du också lägga till att mina kompisar går på pride varje år, enbart klär sig i tajta rosa och lila kläder och har damunderkläder.

Förstår inte ens vad du pratar om :p

Robbin
2008-02-07, 10:50
Hon är förmodligen fet och ful.

Min bästa tjejkompis har jobbat lite som modell här o var. ;)

åååhhhh en klassiker, så underbart!!!

Fast att man jobbat som modell säger ju rätt lite om hur man ser ut om man inte får reda på lite mer specifika jobb hon gjort. Hon kan fortfarande vara fet och ful :D

Slartibartfast
2008-02-07, 11:00
Fast att man jobbat som modell säger ju rätt lite om hur man ser ut om man inte får reda på lite mer specifika jobb hon gjort. Hon kan fortfarande vara fet och ful :D

+1 Väldigt många modeller är "fula".

Men att ha jobbat som modell säger oftast ändå att man inte har några större missbildningar, dvs att personen åtminstone är en femma. "modell" som begrepp innebär oftast kläd-modell i nåt köpcenter när det används av folk i allmänhet.

David86
2008-02-07, 11:27
[QUOTE=David86;2805410]Ska det vara en rättvis jämförelse så får du också lägga till att mina kompisar går på pride varje år, enbart klär sig i tajta rosa och lila kläder och har damunderkläder.

Förstår inte ens vad du pratar om :p
Menade att risken att någon av mina polare är homosexuella och kära i mig (inte för att jag direkt har något starkt emot homosexuella) är mindre än att någon av dina killpolare faktiskt har ett sexuellt intresse i dig.

Cilia
2008-02-07, 11:36
Fast att man jobbat som modell säger ju rätt lite om hur man ser ut om man inte får reda på lite mer specifika jobb hon gjort. Hon kan fortfarande vara fet och ful :D
ni missade ju.

Klassikern ligger i att skryta om att kompisen är modell för att göra klart att man har coola och snygga vänner medan sanningen ofta är en annan.

D Andersson
2008-02-07, 16:26
ni missade ju.

Klassikern ligger i att skryta om att kompisen är modell för att göra klart att man har coola och snygga vänner medan sanningen ofta är en annan.

Du får ha i åtanke att det var Scratch som lade in bilder på Anna Skipper i snyggaste brudar-tråden med kommentaren "fräsch" el. likn.

Scratch89
2008-02-07, 20:38
Det är sanslöst att ni fortfarande diskuterar. :D
Förövrigt rapporterade jag CroCop. Det är inte första gången. Har du inga argument utan bara personangrepp så behöver du inte skriva.