handdator

Visa fullständig version : Din gata på P3


Granatgiraffen
2008-01-31, 21:36
Finns det något sämre program? Jag tycker dom flesta av P3-programmen är okej bakgrundslyssning, förutom möjligen Krister. Men Din gata är så jävla dåligt. Hur kan det ha fått skapas?
SMS-battle!?!?!? Ibland önskar jag att jag orkar lyfta mig ur stolen på eftermiddagen.

Jorgen
2008-01-31, 21:42
Finns det något sämre program?

All reklamradio?
Och mitt P3 med Denize Merdol.

Ett tips är att byta kanal, funkar oftast superbra om man vill slippa höra det man inte gillar.


Btw så är Christer ett av dom bästa programmen på radio. Så det så.

Nitrometan
2008-01-31, 21:42
Ett tips. Byt kanal.

Du måste inte lyssna.


Edit: Ord, Jorgen.

Jay-Z
2008-01-31, 21:45
Mammas nya kille är ju rätt kul. Iaf Patriks dialekt. :D

myggan
2008-01-31, 21:48
p3 har blivit så sjukt mycket sämre efter årsskiftet.
Dom lägger ner program som Delux som var hur roligt som helst (även om det började bli väldigt tjatigt) för program som mammas nya kille och din gata. :cryout:

eleni
2008-01-31, 21:49
Och mitt P3 med Denize Merdol.

Haha hon är så värdelös. Hennes röst är inte behaglig att lyssna på, hon suckar i varenda mening och är allmänt bitter på allt och ingenting.

Granatgiraffen
2008-01-31, 21:50
Mammas nya kille är okej. Men DIN GATA? SMS-battle?

Angående att byta kanal osv.. Kompisar, ni måste verkligen läsa hela inläggen innan ni svarar. Jag citerar mig själv "Ibland önskar jag att jag orkar lyfta mig ur stolen på eftermiddagen."

Jorgen
2008-01-31, 21:52
Mammas nya kille är okej. Men DIN GATA? SMS-battle?

Angående att byta kanal osv.. Kompisar, ni måste verkligen läsa hela inläggen innan ni svarar. Jag citerar mig själv "Ibland önskar jag att jag orkar lyfta mig ur stolen på eftermiddagen."

Orkar du inte lyfta dig ur stolen för att byta kanal så får du inte klaga heller.

redbrigade
2008-01-31, 21:55
Din Gata är helt okej och Christer är nog det bästa radioprogrammet

Granatgiraffen
2008-01-31, 21:55
Orkar du inte lyfta dig ur stolen för att byta kanal så får du inte klaga heller.

Nej det verkar helt logiskt kapten.

Sen att dom säger vad dom heter varje gång låten är slut är också helt grymt. Samans diktläsning är också helt lysande.

Granatgiraffen
2008-01-31, 21:57
Om vi ska prata bra program så är jag lite kär i hon Liv i Pang Prego. Christerprogrammet suger rätt totalt när programledaren låter som en övertrevlig psykopat, inte Morgan då(han är bara tråkig).

Angel
2008-01-31, 22:00
ja älskar...."ja här ser vi en spindel....den har åtta ben"

-haaaar den veeeerkligen deee, titta en gång till

- men vafan, har du ryckt av benen på spindeln?

David86
2008-01-31, 22:19
Det jag stör mig på är att hela kanalen verkar vara tillägnad "Ehsan"...

Nitrometan
2008-01-31, 22:25
Haha hon är så värdelös. Hennes röst är inte behaglig att lyssna på, hon suckar i varenda mening och är allmänt bitter på allt och ingenting.
Bitter. Verkligen. Hon låter så bitter och uppgiven.

heraso
2008-02-01, 00:48
Jag är skåning, och är totalt kär i din gata. De extremt jordnära konversationerna är ett skönt avbrott när man är van att läsa vetenskapliga texter och rapporter dagarna ii ända. Min åsikt, förstår att många här inne inte delar den. :-)

PowPow
2008-02-01, 01:01
Krister är ju ett härligt program. Det absolut sämsta programmet är kvällspasset när det är med Johan Hilton.. drygare människa får man leta efter. Se skulle jag vilja efterlysa lite mer Rebecka Vinterbarn Elg på p3. Sexigaste radiorösten genom tiderna (det sa jag till henne en gång också. hon blev lika generad som jag blev när jag kom på vad jag i förbifarten sagt)

Din gata gillar jag inte. Musiken kan vara bra, men snackarna gillar jag inte. Här i Söder är det inte bara ett program i p3, det är en egen radiokanal.

egge
2008-02-01, 01:04
Lyssnar inte så jätteofta på radio men jag gillar Kittys röst. grrr mjao

PowPow
2008-02-01, 01:06
Lyssna på henne och säg att hennes tal inte är sjukligt härlig. Grr.

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/artikel.asp?ProgramID=1652&artikel=1674054

Hon var för övrigt med i ett din gata-program i p3 för ett tag sen (förra veckan kanske). Någon sms:ade och frågade om hon var någon ny praktikant. Pytsan. Hon ägde alla.