handdator

Visa fullständig version : Friskis och Svettis träningsvideo eller liknande


shut teh face
2008-01-31, 01:15
Mamma hade en video som hette Jympavideon 3 eller något. Det var en VHS och hon har tydligen tagit sönder den nu, eller den är väl överanvänd eller något.
Och hon vill inte köpa en ny för det ska va DVD nuee

Hon ville att jag skulle kolla upp om det finns i DVD någonstans, eller någon video som var väldigt lik. Det ska vara en video med någon tjej som står där och fjollar. Ja ni vet. :D

PowPow
2008-01-31, 01:25
Här är en som fokuserar på ansiktsmusklerna. Kanske kan vara något för din mor. (lol)

TOKsQ97lPOc

Eller sök på "workout" på dischop, cdon m.m.
Eller på något ställe där man kan ladda ner.

Avesta
2008-01-31, 01:40
Här är en som fokuserar på ansiktsmusklerna. Kanske kan vara något för din mor. (lol)

TOKsQ97lPOc

Eller sök på "workout" på dischop, cdon m.m.
Eller på något ställe där man kan ladda ner.

WTF..

Tolkia
2008-01-31, 09:56
Den verkar bara finnas som VHS; åtminstone i Friskis webbutik: http://butik.friskissvettis.se/home.php?cat=5 . Däremot finns ett stabilitetsträningsprogram på DVD, men det gissar jag inte är vad din mor är ute efter. Jympaprogrammet finns även som CD, jag vet inte om det är instruktionerna också eller bara musiken.

Det finns andra än Friskis; jag har för mig att t.ex. Blossom Tainton har gjort en. Ingen aning om huruvidade är bra eller inte, dock (varför inte en ny video förresten; har den gamla spelaren gått sönder?).

JJ
2008-01-31, 09:59
Det finns andra än Friskis; jag har för mig att t.ex. Blossom Tainton har gjort en. Ingen aning om huruvidade är bra eller inte, dock (varför inte en ny video förresten; har den gamla spelaren gått sönder?).
Det var nog själva filmkassetten som gått sönder gissar jag.

Hittade "Susan Lanefelts bästa supergympa" vid en snabb sökning

Tolkia
2008-01-31, 10:03
Det var nog själva filmkassetten som gått sönder gissar jag.
Jo, jag funderade bara över:
Och hon vill inte köpa en ny för det ska va DVD nuee
... som verkar som en opraktisk inställning om videon inte finns som DVD än (jag tror faktiskt att Friskis video är bland de absolut bästa i genren, så det kan vara värt den omoderna anstrykningen).

JJ
2008-01-31, 10:06
Jo, jag funderade bara över:

... som verkar som en opraktisk inställning om videon inte finns som DVD än (jag tror faktiskt att Friskis video är bland de absolut bästa i genren, så det kan vara värt den omoderna anstrykningen).

Nja, VHS bör utrotas. Sen är jag chockad över att Susanne L. inte anses som top of the line. Är hon inte gympa personifierad?