handdator

Visa fullständig version : Första inlägget


NitraX
2008-01-28, 23:54
Hejsan alla Träningsglada människor:)
Tänkte bara höra vad ni tycker om mitt Schema?

Ser ut på följande vis:

Måndag - Ben,Rygg och Biceps.
Tisdag - Bröst,Axlar och Triceps.
Onsdag - VILA.
Torsdag - Mage,Rygg och Biceps.
Fredag - Bröst,Axlar och Triceps.
Lördag - VILA.
Söndag - Hockeymatch.

Försöker även köra Mage 2-3 gånger i veckan hemma på kvällarna:thumbup:

Jag kör 3 musklegrupper varje gång jag är till gymmet(som ni kanske ser:cool: ) Det är därför jag vill hinna med att köra igenom varje muskelgrupp 2 gånger i veckan och samtidigt hinna vila muskelgruppen 2 dagar innan nästa drabbning.


Ålder: 18 i Februari (900209):hbang:
Vikt: 80 Kg
Längd: 183 Cm

Ansjovis
2008-01-29, 01:12
Ser bra ut :)

ChrisDEFC
2008-01-29, 12:10
om du bara ska köra ben en gång så tycker jag du ska kapa biceps det passet och koncentrera dig på ben och rygg, du kommer ju får rätt många övningar om du ska köra framsida, baksida och vader sen vidd, bredd och korsrygg.

hur ofta tränar du hocky eller är du bara med på match på helgerna:Virro ?

vad har du för mål?

NitraX
2008-01-29, 15:11
om du bara ska köra ben en gång så tycker jag du ska kapa biceps det passet och koncentrera dig på ben och rygg, du kommer ju får rätt många övningar om du ska köra framsida, baksida och vader sen vidd, bredd och korsrygg.

hur ofta tränar du hocky eller är du bara med på match på helgerna:Virro ?

vad har du för mål?

Jag är bara med på matcherna på helgerna (oftast söndagar) *whistle*

Mina mål är väl för det försöka å bli stor å stark på hockeyplanen, sen så skadar det ju inte om lilla kroppen ser bra ut också:)

Morrris
2008-01-29, 19:36
Skulle försöka lägga axlarna ihop med ryggen, men de ä bara ja...

schabo-labo
2008-01-29, 19:53
Jag hade klappat ihop fullständigt med ett så intensivt pass. Men det är lättare att få en uppfattning om du går in mer på detalj, vad du kör för övningar och hur många sett. Hur intensivt kör du?

NitraX
2008-01-30, 14:53
Jag hade klappat ihop fullständigt med ett så intensivt pass. Men det är lättare att få en uppfattning om du går in mer på detalj, vad du kör för övningar och hur många sett. Hur intensivt kör du?

Jag kör 9 set per muskelgrupp. Försöker köra minst 8x3 på varje övning:)