handdator

Visa fullständig version : Någon som tränar på Fitness24seven i Sthlm?


Osukaru
2008-01-25, 00:47
Tjo!

Mitt nuvarande gym har nyligen gått i konkurs(!), och jag måste därmed börja granska min omgivning efter ett nytt ställe att lyfta skrot på. Jag bor mycket nära en av dessa Fitness24seven-anläggningar och eftersom det är viktigt för mig att det ligger nära så har jag funderat starkt på att skaffa kort där. Priset är lågt och framför allt är det mycket trevligt att man kan komma och gå som man vill och när man vill!

Nu till mina frågor; är det någon som tränar där som skulle vilja berätta lite om hur det är? Om jag ska vara helt ärlig så förstår jag inte hur de kan gå runt med de öppettiderna medan de har de priserna som de har.

Vad finns det för negativa sidor gentemot tex SATS?

Är det mycket skummisar som är där när personalen inte är där? Nu ligger förvisso anläggningen jag har i åtanke på David Bagares gata, men när jag var där och kikade in så verkade det inte vara alltför många sliskbollar.

Ps: Jag vet att det finns en annan tråd om denna kedja men den talade bara omanläggningarna i göteborg. ds

Vore trevligt om någon vänlig själ kunde ge mig en hjälpande hand ;)
Ha're gött!
/Osu

Lepras
2008-01-25, 00:55
Har tränat på David Bagares gata 2ggr,men då var det sent,typ 22-23.00,inte mycket folk..Nästan identiskt med utrustning som stället på Horstull har,men dom saknar Powerrack ;)

För det priset är gymmet givet,men det är inget hardcore,byggargym. Finns inga sluskiga typer,mest turkar och vanliga motionstränande.

PowPow
2008-01-25, 03:38
Tränade på fitness24/7 i Malmö tidigare.
Kan tänka mig att anledningen till att de lyckas ha så bra öppettider trots ett relativt lågt pris delvis är att gymmet inte är bemannat kvälls- och nattetid. Så var det iaf i Malmö. Man fick ett kort, och när man skulle träna fick man dra kortet i dörren och stoppa fingert i en fingertrycksavläsare för att komma in.

Antar att det är likadant i resten av Sverige.

Men kolla så att gymmet verkligen är dygnet runt. VIssa av 24/7-gymmen här i Malmö ändrade så att de stängde vid 22 (grannarna klagade).