handdator

Visa fullständig version : RB gripper var köpa?


shirunai
2008-01-22, 10:29
Tjena förut har jag köpt RBgripper av ArneP men det var säkert 2½år sedan ajg vet inte om han säljer nu för tiden, sen jag pajjade axeln har jag inte tränat på 2år och tappat sådär 14kg så nu har jag börjat träna igen och behöver även få igång greppet jag klarar inte stänga rb160 längre *whistle*

vad finns det några under? de man köper på stan stänger man ju sådär 40ggr och känns inte så givande, har rb160, 220 tror jag det var och nån 300 eller liknande och förr var jag nära på stänga 220 och reppade på rb160 men nu klarar jag inget.

Aja massa onödig text men till frågorna var köper jag rbgrippers och vad finns det för några under 160

mvh andre (2år sedan sista posten)

bertbert
2008-01-22, 10:54
Säljs numera i en vanligt förekommande kedja av butiker, som även har en webshop som jag alltså inte kommer att länka till. Men sök på nätet så hittar du.

Under 160 finns bl a 100 och 130.

lamer_85
2008-01-27, 23:21
Otillåten länk

Där på budo fitness finns grippers t.ex. Om det är ju st rbgrippers vet jag inte, tänkte bara titta in och ge tips om grippers överhuvudtaget .Jag köpte ett par där som jag är nöjd med. Fungerar bra och är rejäla.

Frippe_L
2008-01-28, 06:14
Otillåten länk

Där på budo fitness finns grippers t.ex. Om det är ju st rbgrippers vet jag inte, tänkte bara titta in och ge tips om grippers överhuvudtaget .Jag köpte ett par där som jag är nöjd med. Fungerar bra och är rejäla.

och där har du den sidan som bertbert förmodligen menade, men som man inte får länka till enligt forumets regler för de har som sagt webshop som säljer kosttillskott.