PDA

View Full Version : sexlust vid deff

popey
11-05-2003, 10:38
Hörrö grabbar..(och tjejer med för den delen)
Hur har ni det med sexlusten under deff ? :kinky: :kinky:
Jag är i slutfasen av min första deff och har haft rätt kass sexlust de senaste månaderna. Man är lixom inte riktigt sugen lika ofta som vanligt. Jag inbillar mig att det har att göra med att man ligger på lite energi-minus. Är jag ensam om detta ? :confused:
Lite irriterande är det allt när flickan är PÅ nästan jämt och man själv knappt är i stand-by. :furious:

Lillstrumpa
11-05-2003, 11:02
Din egen förklaring låter trolig. Det är ju samma sak när man jobbar och stressar under veckorna. Kroppen reagerar snabbt på sånt och det är lätt att tappa lusten. Brukar lösa sig när man slappnar av lite grann. ;)

Ta vara på morgonståndet, är mitt råd! Är det inte så att testosteronnivåerna är som högst när man vaknar på morgonen? :D

Hoppas att det löser sig, annars är det bara att sluta deffa och börja äta igen. Sexlivet ska man vara rädd om. ;)

gasoliner
11-05-2003, 11:24
Kontrollera ditt fettintag,fett är viktigt för det hormonella systemet.vet att en del använder tribulus terrestris i slutfasen av en deff,kanske ngt att prova ? Zinktillskott brukar oxå användas.

använder det själv just nu=:kinky: :cool:

popey
11-05-2003, 11:40
Så du menar att fettintaget skulle ligga för lågt då ?
Hmm...ja kanske det. Fast jag tycker inte att jag ligger så farligt lågt ändå. Brukar ligga på ca 20%
Tur att deffen snart är slut. Jag har aldrig varit med om liknande.
Det är inte det att "grejjerna" inte funkar som man vill. Man är inte sugen helt enkelt. Helt plötsligt är en helkväll framför tv:n nerknölad i soffan mer inbjudande än en tur i sänghalmen.
Bara hoppas att man går tillbaka till sitt normala pilska jag när deffen är klar :kinky: :D

Lellan
11-05-2003, 11:43
Stackars stackars din tjej som har en kille som bryr sig mer om sitt utseende än att :love: :kinky: henne... synd óm dig också ju, kassa prioriteringar grabben! :whipped: ;)

gasoliner
11-05-2003, 11:55
Originally posted by popey
Så du menar att fettintaget skulle ligga för lågt då ?
Hmm...ja kanske det. Fast jag tycker inte att jag ligger så farligt lågt ändå. Brukar ligga på ca 20%

jag tror inte det skulle göra något att testa med 25-30 E% om du inte är väldigt känslig mot lite kolisar alltså :D

Det kan om du har tur hjälpa till att få "det sista" att släppa också.

mangemani
11-05-2003, 13:46
Originally posted by popey
Hörrö grabbar..(och tjejer med för den delen)
Hur har ni det med sexlusten under deff ? :kinky: :kinky:
Jag är i slutfasen av min första deff och har haft rätt kass sexlust de senaste månaderna. Man är lixom inte riktigt sugen lika ofta som vanligt. Jag inbillar mig att det har att göra med att man ligger på lite energi-minus. Är jag ensam om detta ?
Lite irriterande är det allt när flickan är PÅ nästan jämt och man själv knappt är i stand-by.

ät lite spenat så kanske du får lite styrka därnere:thumbup:
närå,dåligt skämt.

för mej är det nästan tvärtom,jag och tjejen var fan som kaniner under min deff:whipped:

Viveqa
11-05-2003, 14:09
Min sexlust går upp under deffen med.
Med tanke på hur deffen påverkar signalsubstanserna i hjärnan så är det logiskt också, sen så behöver man något annat att unna sig än mat + att man känner sig sexigare :love: ..

mangemani
11-05-2003, 14:11
precis!
efter ett hårt pass på gymmet och efter ett antal måltider med tonfisk och pasta så vill man ju ha lite skön "effterätt" också:kinky: