handdator

Visa fullständig version : Ny här!!


Davido
2008-01-17, 20:27
Nu ska jag försöka lära mig att lägga upp lite om min träning och mitt liv som cyklist.. Det var min sponsor, Lasse på Fairing som rekomenderade sajten.. Smart upplägg så kan folk läsa lite om en..

Kan lika väl presentera mig. Jag heter David Windisch och är mountainbikecyklist. Jag cyklar på heltid och drömmen är att bli proffs!! Vägen dit är lång jag vet. är inte ens säkert att jag kommer hela vägen!! Jag har dock fått möjligheterna att få försöka, tacka mina föräldrar för det..

Finns det några smarta nybörjar tips som ni kan ge mig?? om hur man bär sig åt på bästa sätt!!

Idag har jag hunnit med lite träning i alla fall.. ett distans på cykeln i 3 timmar sen lite bålstyrka, innehållande: "plankan", "rodd" med gummiband, "hunden" med mera.. vet inte namnen på alla!! det tog i alla fall runt 40 minuter att genomföra.. sen efter det blev det ett löparpass också!! nästintill 1 ½ timmar.. sen var denna jobbiga dag slut!!

Jag får se lite hur duktig jag kommer att vara med detta.. Jag åker ner till Spanien nu på lördag på ett 3 veckor långt träningsläger.. så det är kanske inte så bra början..

jaja, detta var allt för nu.. besök gärna min hemsida. www.davidwindischracing.com

Ha`t fint

yaska
2008-01-17, 20:49
Hej och välkommen hit! :D
Nu kan jag ingenting om cykling, men det verkar väldigt roligt (och jobbigt!)
Lycka till med dina mål! :thumbup: