PDA

View Full Version : Innan Morgonpromenaden?

liQ
10-05-2003, 10:57
Att ta en kopp kaffe + några äggvitor innan morgonen promenaden? borde väl vara en sjyst bladning?:)

Lellan
10-05-2003, 11:00
Originally posted by liQ
Att ta en kopp kaffe + några äggvitor innan morgonen promenaden? borde väl vara en sjyst bladning?:)

Låter väl bra? Alla gör ju olika.. förut tog jag vassle (10-20 g) och koffein. Kaffe går inte ihop med min mage och nuförtiden så blir det koffeintablett + glutamin och rejäl frukost väl hemma istället.

liQ
10-05-2003, 11:03
MM sen gäller det att dricka mycket vatten också antar jag väl:)efter koffeinet dåra.
tänker på vätskebalansen

Lellan
10-05-2003, 11:06
Precis! Fast jag dricker mycket på kvällen, och från frukost och framåt.. Dricker jag för mycket innan promenaden blir det pisspaus för min del.. :em:

liQ
10-05-2003, 11:09
Alltid jag dricker så mycket vatten,träning lr inte träning,så ere det blir överdriver många kiss pauser.
en liten blåsa kanske man kan säga:=

Lellan
10-05-2003, 18:30
Pisspauser är ganska opraktiskt när man är tjej.. å andra sidan morgonpromenerar jag helst i en skog så.. :D

Bamse
10-05-2003, 18:35
Originally posted by Lellan
Pisspauser är ganska opraktiskt när man är tjej..

Du får väl köpa dig en dammsugarslang eller liknande att "koppla på" när du ska utföra dina behov under morgonpromenader då?!

Så får du prova på hur det känns att pissa som en KARL! :devil: :thefinger

Lellan
10-05-2003, 18:53
Originally posted by Bamse

Du får väl köpa dig en dammsugarslang eller liknande att "koppla på" när du ska utföra dina behov under morgonpromenader då?!

Så får du prova på hur det känns att pissa som en KARL! :devil: :thefinger

Kan hålla med om att vara till allmänt åtlöje är att bete sig manligt men.. :smash: Den kvinnliga anatomin är LITE mer invecklad än att Hugin dammsugarmunstycke passar.. :thefinger

Dessutom är det ett bra sätt att skrämma bort björnar från skogen, att sätta sig och visa rumpen.. :booty:

(f´låt liQ för att vi sabbar din tråd med fjant..)

Bamse
10-05-2003, 18:58
Den kvinnliga anatomin är LITE mer invecklad än att Hugin dammsugarmunstycke passar.. :thefinger

Och med tanke på graden av självsäkerhet i ditt svar förstår jag att du har ett antal misslyckade försök bakom dig att koppla på Hugin-munstycket! :laugh: :thefinger

Lellan
10-05-2003, 19:05
Originally posted by Bamse

Och med tanke på graden av självsäkerhet i ditt svar förstår jag att du har ett antal misslyckade försök bakom dig att koppla på Hugin-munstycket! :laugh: :thefinger

Jaa.. det vet ju ALLA att ett Bosch-munstycke är vad som krävs! :smash: :rolleyes:

:thefinger

Janna
10-05-2003, 19:37
Precis! Fast jag dricker mycket på kvällen, och från frukost och framåt.. Dricker jag för mycket innan promenaden blir det pisspaus för min del.. :em:

haha då jag inte ensam dricker jag en dl så blir ja pissnödig efter en kvart

Muskelsmurfen
11-05-2003, 00:13
Minst en halvliter innan morgonprommisen... :angel: