handdator

Visa fullständig version : Filmen The Nines, förklaring?(spoilers)


Oktay
2008-01-15, 01:29
jah, såg nyss filmen The Nines, kannågon förklara filmen för mig?
förstod inte så mycket :confused:

skans
2008-01-19, 20:26
Riktigt skum film.. Jag hängde inte heller me riktigt

gatewarden
2008-01-19, 21:02
Se om den från början, tänk efter så kommer ni förstå. Lätt sjukaste filmen jag skådat. 1xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx gånger värre än Rum 1408, vilket för övrigt är en mkt trevlig rulle.

Pudzianovski
2008-01-19, 21:04
Filmen förklaras ju i slutet. Det var väl inget märkligt?

Filmen var kass.

zanzi
2008-01-19, 23:03
"G" (Ryan Reynolds) är en allsmäktig varelse (en nia) som skapat oss och våran värld. Nu minns jag inte exakt hela filmen men tror att "G" från börja bara observera oss men ville sedan leva bland oss istället och uppleva det vi går igenom till den grad att våran värld blev som en drog för honom.

skans
2008-01-20, 00:07
Filmen förklaras ju i slutet. Det var väl inget märkligt?

Filmen var kass.

Var kanske inte så märkligt. Va nog mest bristande intresse från min sida sista halvtimmen.. Den va som sagt kass.

panzerpig
2008-01-20, 02:09
"G" (Ryan Reynolds) är en allsmäktig varelse (en nia) som skapat oss och våran värld. Nu minns jag inte exakt hela filmen men tror att "G" från börja bara observera oss men ville sedan leva bland oss istället och uppleva det vi går igenom till den grad att våran värld blev som en drog för honom.

ja, typ så fattade jag det också. (lite skumt med spelprogrammerar-tjafset, hade han skapat vår värld som ett "dataspel" och sen så fastnade han i det själv? lite så lät det när dom skulle hämta honom.. eller var det en liknelse?
jag blev iaf besviken, den började bra, faktiskt skulle alla tre "filmerna i filmen" kunnat bli rätt bra filmer på egen hand.. Dom kändes bättre än the nines som helhet om ni hänger med..

scum
2008-01-20, 04:26
Filmen förklaras ju i slutet. Det var väl inget märkligt?

Filmen var kass.

+789, tråd låst, osv osv..