handdator

Visa fullständig version : Det hände en sak på mitt gym-tråden


Greg
2008-01-09, 22:30
I denna tråd ska vi berätta om det hänt någonting på gymet under dagen. Om det är frågan om något roligt, tråkigt, konstigt spelar ingen som helst roll.

Det är frågan om olika inslag som hände. Kanske så tittade den där sexiga PTn in dig idag med lustiga blickar, Krampan kanske körde cabelcurls, jwrzd tappade en silvervikt på tån etc etc...

Jag kan ju börja med en rolig sak som hände idag. Jag och min träningspartner var borta vid bänkpressen för att bättra på, främst min bänkteknik. När två stycken tonåringar står, inte alls långt ifrån oss och kör militärpressar. Där en av dem utbrister mellan sina rep "Arnold! Arnold! Arnold!" i sann Lou Ferrigno anda.

Vi tappade hakan och visste inte riktigt vad vi skulle säga.

Snabel
2008-01-09, 22:42
De skämtade säkert med varandra.

Deceiver85
2008-01-09, 22:49
Jag tränade ben idag på mitt gym, det var smått "wow"

Animalistic
2008-01-09, 22:55
en 40årig skäller ut mig mitt i gymmet och antyder att min släktsköldstatuering är en nazi-symbol.

jag lyssnar, sen sätter jag in min mp3 igen och kör vidare

JÄVLA GUBBE *gah!*

Nitrometan
2008-01-09, 22:58
En tjockis försökte bänka 200+. kom inte ner till bröstet. för tjock för sin tröja. En annan kille böjde 295 och en tvåa på 270.

Dessutom var det folk jag inte hade väntat mig skulle gästa gymmet.

sunkan
2008-01-09, 23:08
en 40årig skäller ut mig mitt i gymmet och antyder att min släktsköldstatuering är en nazi-symbol.

jag lyssnar, sen sätter jag in min mp3 igen och kör vidare

JÄVLA GUBBE *gah!*

bild?

joriice
2008-01-09, 23:14
en 40årig skäller ut mig mitt i gymmet och antyder att min släktsköldstatuering är en nazi-symbol.

jag lyssnar, sen sätter jag in min mp3 igen och kör vidare

JÄVLA GUBBE *gah!*

pics? *popcorn*

Ryska_raketen
2008-01-09, 23:18
en 40årig skäller ut mig mitt i gymmet och antyder att min släktsköldstatuering är en nazi-symbol.

jag lyssnar, sen sätter jag in min mp3 igen och kör vidare

JÄVLA GUBBE *gah!*

Har du en bild på gubben?

überstarken
2008-01-09, 23:20
en 40årig skäller ut mig mitt i gymmet och antyder att min släktsköldstatuering är en nazi-symbol.

jag lyssnar, sen sätter jag in min mp3 igen och kör vidare

JÄVLA GUBBE *gah!*

Bildbevis på mp3-spelaren tack!

Greg
2008-01-09, 23:20
En tjockis försökte bänka 200+. kom inte ner till bröstet. för tjock för sin tröja. En annan kille böjde 295 och en tvåa på 270.

Dessutom var det folk jag inte hade väntat mig skulle gästa gymmet.

Bra skit. Bättre än att se folk göra sissysquats och poäntera, för deras träningskompisar, att den där 5an på 110kg var nytt PB.

Jag trivs verkligen inte på mitt gym.

redbrigade
2008-01-09, 23:22
En kompis körde cabelcross som ryggövning*screwy* och han står på sig att det är en ryggövning.
Han står lutad mot en bänk och det är enda skillnaden mot "vanlig cabelbross".

LadyInsane
2008-01-09, 23:27
Ett tag sedan på mitt förra gym, friskis.

En kille bicepscurlar med 12 kg. Går fram till honom och frågar ifall vi kan köra varannan. " Va, ska du ha dessa? Men de är ju tunga..?"

Gaahh idiot.

martin_vbg
2008-01-09, 23:29
En kompis körde cabelcross som ryggövning*screwy* och han står på sig att det är en ryggövning.
Han står lutad mot en bänk och det är enda skillnaden mot "vanlig cabelbross".

Ok.

Animalistic
2008-01-09, 23:35
bild?
pics? *popcorn*


http://www.uploadgeek.com/uploads456/3/DSC00038.JPG (http://www.uploadgeek.com)

sunkan
2008-01-09, 23:38
En kompis körde cabelcross som ryggövning*screwy* och han står på sig att det är en ryggövning.
Han står lutad mot en bänk och det är enda skillnaden mot "vanlig cabelbross".

förklara för mig vad vanlig cabelcross är?:S För mig så är cabel cross en maskin

rolf
2008-01-09, 23:53
Ett tag sedan på mitt förra gym, friskis.

En kille bicepscurlar med 12 kg. Går fram till honom och frågar ifall vi kan köra varannan. " Va, ska du ha dessa? Men de är ju tunga..?"

Gaahh idiot.

:D

redbrigade
2008-01-10, 00:01
förklara för mig vad vanlig cabelcross är?:S För mig så är cabel cross en maskin

http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/CBStandingFly.html

Denna kallas enligt alla jag känner för cablecross.

tjabon
2008-01-10, 00:04
En kille som är lite större än mej (=182 cm & 85 kg) står
och gör tuuuunga mark på 100 kg med dragremmar.
Jag värmer upp på 130 kg..............:thefinger

Sen var det en höggravid liten blondin i tajt linne, typ 8,999999
månaden, som tränade. Det riktigt strålade om henne och
jag tycker hon var mycket vacker !!!! Sånt blir man glad av.

Durre
2008-01-10, 00:09
Såg en brud jag aldrig sätt förut på gymmet, hon lyfte vikter, hon hade tajta kläder, hon hade långt hår, hon utförde basövningar pefekt, hon var fit, hon var snygg, JA hela mitt pass var jag tvungen att drägla var annan minut.

myggan
2008-01-10, 01:40
. Där en av dem utbrister mellan sina rep "Arnold! Arnold! Arnold!" i sann Lou Ferrigno anda.



Det där gör jag med ibland. Oftast tyst i huvudet dock, fast är det tomt på gymmet gapar man till ibland. :) Bra motivation.

maaherra
2008-01-10, 01:49
Såg en brud jag aldrig sätt förut på gymmet, hon lyfte vikter, hon hade tajta kläder, hon hade långt hår, hon utförde basövningar pefekt, hon var fit, hon var snygg, JA hela mitt pass var jag tvungen att drägla var annan minut.

Var hon blond och ca 1,70-1,75 lång?

Löjtnant Blank
2008-01-10, 01:53
Såg en brud jag aldrig sätt förut på gymmet, hon lyfte vikter, hon hade tajta kläder, hon hade långt hår, hon utförde basövningar pefekt, hon var fit, hon var snygg, JA hela mitt pass var jag tvungen att drägla var annan minut.
Låter som Elin Sundell.

Noctrl
2008-01-10, 02:01
Hände en lite annorlunda sak på gymmet idag faktiskt. Stog i omklädningsrummet då det helt plötsligt blixtrade till, folk sa "vfn va de?" två-tre sekunder senare kommer världens jävla smäll, aldrig hört någon sån hög knall förr. Det va de enda, inget muller eller några andra blixtrar/knallar bara en fet smäll som skrämde livet ur halva stan.

Frida.B
2008-01-10, 02:54
http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/CBStandingFly.html

Denna kallas enligt alla jag känner för cablecross.

jaha men om det nu är en övning som du säger som heter cabelcross, hur tränar man då triceps i en cablecross?

scum
2008-01-10, 03:17
kan vi lägga ner att pika honom om cablecross?
alla vet mkt väl vad han menade.

OnT så har minst 2 av mina polare sagt detsamma. kört flyes (inte insekterna) och sagt att de tränar rygg.
måste vara vanligt :)

vesterberg
2008-01-10, 03:19
http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/CBStandingFly.html

Denna kallas enligt alla jag känner för cablecross.kunniga peeps.

Doctor Snuggles
2008-01-10, 03:39
Ett tag sedan på mitt förra gym, friskis.

En kille bicepscurlar med 12 kg. Går fram till honom och frågar ifall vi kan köra varannan. " Va, ska du ha dessa? Men de är ju tunga..?"

Gaahh idiot.

Äh, du missade den uppenbara comebacken, "nej, det är du som är klen". :D

Doctor Snuggles
2008-01-10, 03:40
http://www.uploadgeek.com/uploads456/3/DSC00038.JPG (http://www.uploadgeek.com)

ARgh.. jävla nasse. :D

nim
2008-01-10, 13:00
Igår så var det en hårig nysvensk som ställde sig på en stol under hårtorken för att torka arslet. :thumbup:

Greg
2008-01-10, 13:27
En gubbe kom fram till mig och sa att jag inte fick väsnas så mycket. Han gjorde detta UNDER TIDEN jag höll på med mina marklyft.

Så mycket väsnades inte jag. Visst, det låter lite när vikterna touchar golvet, men jag släpper inte fanskapet rakt ner i marken, sen att jag gruntar är väl normalt vid tunga mark.

Jag fick lugnt förklara att detta är ett gym, inte en kyrka. Och om han tyckte jag var så störig kunde han 1. Gå till andra sidan gymmet, 2. Prata med personalen.

Longshot
2008-01-10, 13:31
Igår så var det en hårig nysvensk som ställde sig på en stol under hårtorken för att torka arslet. :thumbup:

loL!!!

Har faktiskt en liknande på lager. Och ja detta är sant.

Var nog ett år sedan men, men. Jag befinner mig i omklädningsrummet, helt plötsligt stiger han in genom dörren. Exakt look-a-like Napoleon Dynamite (http://www.hollywoodjesus.com/movie/napolean_dynamite/01.jpg). Han ställer sig mitt i omklädningsrummet och tar av sig sina byxor, kollar runt och analyserar läget i sann terminatoranda. Vid detta skede förstår jag ungefär ingenting. Jag fortsätter att på ett diskret sätt iaktta denna unika person. Till råge på allt bär han gyllenbruna sidenboxershorts från 60-talet. Nu börjar han röra på sig, han rör sig mot toaletten. En minut senare stiger han ut med en massa pappersservetter och intar utgångspositionen, mitt i omklädningsrummet där exakt alla kan se honom. Värt att notera är att det finns mycket ledig plats, men men, han väljer att stå mitt i allt. Nu gör han det, det som får mig att tappa hakan upphöjt i tre miljoner. Han börjar nämligen torka sin bakdel (läs: utsida boxershorts, ej insida) med pappersservetterna, antagligen för att ta bort bakdelssvetten. Vid detta skede söker jag febrilt ögonkontakt med någon av de femton övriga individerna som befinner sig i omklädningsrummet, någon att kunna skaka på huvudet med i takt - ingen reagerar!!!? Jag tar mitt pick och pack och lämnar gymet illa snabbt, för att skratta och fnissa till döds under cykelresan hem.

BigSpawn
2008-01-10, 13:34
Häromveckan så skulle jag köra lite rygg, men badade dottern innan passet och byckorna blev blöta så fick leta fram ett par gamla brallor. Kommer till gymmet och ska köra lite marklyft, tar tag i stången o börjar lyfta.
RITCH så åkte rumpan ut genom brallorna*whistle* som tur var var det inte många på gymmet så tror ingen såg trots att ljudet inte var så diskret.Snabbt tog jag av yttertröjjan och hängde över rumpan o körde vidare*flex*

z_bumbi
2008-01-10, 13:37
hon utförde basövningar pefekt

Låter som Elin Sundell.

Nä.

Luttis
2008-01-10, 13:41
Igår så var det en hårig nysvensk som ställde sig på en stol under hårtorken för att torka arslet. :thumbup:

:laugh: :laugh: :laugh:

Damien Thorne
2008-01-10, 13:43
Igår så var det en hårig nysvensk som ställde sig på en stol under hårtorken för att torka arslet. :thumbup:

Usch ba... Det låter som en jobbig syn. :D

Damien Thorne
2008-01-10, 13:47
Häromveckan så skulle jag köra lite rygg, men badade dottern innan passet och byckorna blev blöta så fick leta fram ett par gamla brallor. Kommer till gymmet och ska köra lite marklyft, tar tag i stången o börjar lyfta.
RITCH så åkte rumpan ut genom brallorna*whistle* som tur var var det inte många på gymmet så tror ingen såg trots att ljudet inte var så diskret.Snabbt tog jag av yttertröjjan och hängde över rumpan o körde vidare*flex*

Det är när man läser sånt här man blir tårögd.

De flesta hade säkert packat ihop och farit hem.

Men du täckte bara för, och körde vidare :naughty:

Löjtnant Blank
2008-01-10, 14:50
Nä.

Okej, jag tror dig. Jag har aldrig sett henne utföra några basövningar, men i övrigt stämde beskrivningen.

BigSpawn
2008-01-10, 15:02
Det är när man läser sånt här man blir tårögd.

De flesta hade säkert packat ihop och farit hem.

Men du täckte bara för, och körde vidare :naughty:
paniken slog ju en först, hmm, kan ju fasiken inte gå hem med bar rumpa genom byn, folk kan ju få för sig nått konstigt*screwy* o när jag väl hittade lösningen fanns ju ingen mening att lämna gymmet.

ankan
2008-01-10, 15:34
Igår så var det en hårig nysvensk som ställde sig på en stol under hårtorken för att torka arslet. :thumbup:


:laugh: du måste skoja!?

Exdiaq
2008-01-10, 15:43
Igår så var det en hårig nysvensk som ställde sig på en stol under hårtorken för att torka arslet. :thumbup:



Hahahaha, jag dör :laugh:

Muaytudd
2008-01-10, 16:22
Idag fick jag lite humör på gymmet.
Stod och körde stela marklyft i min egen takt. Plötsligt gled det upp en kille med ett ansiktsuttryck och hållning som han ägde universum. Han ställde sig bredvid och börja curla med en z-stång. Efter några sätt så gick han bara utan att hänga tillbaka vikterna. Jag skulle köra vader sen och behövde bla. de vikterna han använt. Blev så sne att jag var tvungen att hänga av och bära runt så jag gick ner på nedanvåningen där maskinerna står och där han tränade vidare längst bort i lokalen. Busvisslade över lokalen för att få uppmärksamhet; sen så frågade jag högt om han var klar med de vikterna han lämna på stången. Fick ett litet gällt svar att ja, det var han. Gummorna och gubbarna som brukar träna mitt på dagen där glodde förvånat medan receptionisten bara flina.

gnagaren
2008-01-10, 16:23
En indier på mitt gym gå runt och fiser och pruttar hela tiden. Grymt omotiverande när man ska köra knäböj och helt plötsligt får man lukta på vad den jäveln åt till lunch *spy*

Exdiaq
2008-01-10, 16:32
En indier på mitt gym gå runt och fiser och pruttar hela tiden. Grymt omotiverande när man ska köra knäböj och helt plötsligt får man lukta på vad den jäveln åt till lunch *spy*


Ris och curry luktat ju gott.. eller, tja innan det gått igenom in indier iaf.

Fettecke
2008-01-10, 16:35
Ris och curry luktat ju gott.. eller, tja innan det gått igenom in indier iaf.

jag skrek K*KEN och slängde av mig bältet igår på gymmet efter en miss på sista repen i marklyft, folk vände sig om och stirrade som fan, varav en sa: "Du behöver inte bli så arg"
Det var rätt kul nu i efterhand

Löjtnant Blank
2008-01-10, 16:36
En indier på mitt gym gå runt och fiser och pruttar hela tiden. Grymt omotiverande när man ska köra knäböj och helt plötsligt får man lukta på vad den jäveln åt till lunch *spy*
HAHAHA, så otroligt nasty! Tror han inte det märks, eller vad?

Yankeee
2008-01-10, 16:39
jag skrek K*KEN och slängde av mig bältet igår på gymmet efter en miss på sista repen i marklyft, folk vände sig om och stirrade som fan, varav en sa: "Du behöver inte bli så arg"
Det var rätt kul nu i efterhand

Grymt! Ska jag börja med.

Exdiaq
2008-01-10, 16:49
En indier på mitt gym gå runt och fiser och pruttar hela tiden. Grymt omotiverande när man ska köra knäböj och helt plötsligt får man lukta på vad den jäveln åt till lunch *spy*


Be honom säga "din mamma är en h*ra" på indiska. Du kommer garva ihjäl dig, jag lovar. Kände en indier för ett tag sen och garvade som fan varje gång han sa det på indiska ;)

Yankeee
2008-01-10, 16:50
Be honom säga "din mamma är en h*ra" på indiska. Du kommer garva ihjäl dig, jag lovar. Kände en indier för ett tag sen och garvade som fan varje gång han sa det på indiska ;)

HGAHAHAHHAHAHAHHAGAHGHAGA

Greg
2008-01-10, 16:54
HGAHAHAHHAHAHAHHAGAHGHAGA

Yankee är på humör idag. Vad har hänt idag på gymmet? Någon rolig berättelse?

Bubban
2008-01-10, 18:31
Jag har två söta primadonnor, en blond och en brunett i sjukt tight form om man så säger, riktigt härligt. Det är dock lite jobbigt när de är där, man kan ju inte sluta dregla/stirra!!

psirus
2008-01-10, 21:01
två tonåringar som försökte se så oberörda ut som möjligt när de träna i sina tighta linnen. varpå en utbrister i skratt och säger "fan va du tog i då!" och den andra svarar snabbt "Nej, jag tog fan inte i" och en lång ordväxling följer där den ena mobbade den andra som försvarade sig för att han tog i på gymmet.

Kwon
2008-01-10, 21:07
en 40årig skäller ut mig mitt i gymmet och antyder att min släktsköldstatuering är en nazi-symbol.

jag lyssnar, sen sätter jag in min mp3 igen och kör vidare

JÄVLA GUBBE *gah!*

Bild på gubben, tatueringen samt mp3-spelaren tack!

Exdiaq
2008-01-10, 21:09
Helt apropå ja! Nej, men det låter roligt.

Imni
2008-01-10, 21:13
Såg junior EM-mästarinan i bodybuilding på gymmet idag. lika bitig som alltid.*flex*

Jaws
2008-01-10, 21:17
En stört töntig liten kille i min klass gnäller över hur bögigt det är att träna på gymmet, vem råkar man se få hjälp av en PT på bicepscurl idag? Jo han ska få höra en del imorgon, ska bara komma på en riktigt saftig kommentar.

Yankeee
2008-01-10, 21:18
En stört töntig liten kille i min klass gnäller över hur bögigt det är att träna på gymmet, vem råkar man se få hjälp av en PT på bicepscurl idag? Jo han ska få höra en del imorgon, ska bara komma på en riktigt saftig kommentar.

Vad sägs om "behöver du pass?" GHAGHEHAEHAGHEA

Johan.P
2008-01-10, 22:01
En kille spydde på Gerda idag.

tyvärr var det ej Sheo =/

skaparn
2008-01-10, 22:34
Jag såg en snubbe som hade Örebro kommuns vapen tatuerat på armen, så jag tråkade honom lite för det. Då blev han ledsen och satte på en skiva med Barbara Streisand i sin bärbara cd-spelare.

martin_vbg
2008-01-10, 22:36
Jag såg en snubbe som hade Örebro kommuns vapen tatuerat på armen, så jag tråkade honom lite för det. Då blev han ledsen och satte på en skiva med Barbara Streisand i sin bärbara cd-spelare.

Hahaha!

Ida gnär jag var på gymmet så körde jag stenhårt och jag var helt ensam.