handdator

Visa fullständig version : Skriv på för Arsenal!


nr16
2008-01-09, 20:30
Man U och Chelsea har det redan så varför inte Arsenal?

Skriv på denna lista för att Arsenal TV ska visas i sverige också!

http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=1517


Arsenal, Arsenal FC we're by far the greatest team the world have ever seeeeen!

747
2008-01-09, 20:33
Hellre engelsk fotboll än italiensk säger jag.

regus
2008-01-09, 20:35
Vart kan man skriva på för att få bort Man u-Tv osv?

747
2008-01-09, 20:39
Det går lite trögt för den där namninsamlingen, och ingen hjälp får ni av mig.

Manta
2008-01-09, 20:42
Skriva på för Arsenal? Pfft, never!

nr16
2008-01-09, 20:47
Vart kan man skriva på för att få bort Man u-Tv osv?

Vet inte, gå till närmsta onoff o tecka tvavtal med viasat, de e enklast så.

nr16
2008-01-09, 20:49
Det går lite trögt för den där namninsamlingen, och ingen hjälp får ni av mig.

Trögt? hehe 200 namn på 20 min e väll inte speciellt trögt :smash:

nr16
2008-01-09, 20:49
Skriva på för Arsenal? Pfft, never!

Hehe du borde starta en insamling för fool-tv?

Manta
2008-01-09, 20:51
Hehe du borde starta en insamling för fool-tv?

Finns en faktiskt
http://www.liverpoolfc.nu/upprop/

Men jag kollar på LFC TV via hemsidan.

Corpobal
2008-01-09, 20:53
Support your local team.

nr16
2008-01-09, 21:01
Finns en faktiskt
http://www.liverpoolfc.nu/upprop/

Men jag kollar på LFC TV via hemsidan.


Jo vet om att fool har en via hemsidan men du borde med starta en insamling och se hur många som nappar ;)?

nr16
2008-01-09, 21:03
Support your local team.

Support that team who is closest to your hart!

Arsenal *cupid*

redbrigade
2008-01-09, 21:06
Klart man skriver under men om den skulle komma till sverige så skulle bara viasat visa den, och viasat kommer jag nog aldrig skaffa.
Canalplus*cupid*

Exdiaq
2008-01-09, 21:22
Hellre engelsk fotboll än italiensk säger jag.



Hellre amerikansk fotboll än engelsk fotboll säger jag. Förlåt, var tvungen ;)

Tricklev
2008-01-09, 21:25
Vart är listan för oss som är trötta på att det ständigt vissas denna skitsporten på tv?

regus
2008-01-09, 21:27
Hellre amerikansk fotboll än engelsk fotboll säger jag. Förlåt, var tvungen ;)

Att kolla på amerikansk fotboll är bland det segaste man kan göra.
Kast back till quarterbacken, 10 yards passning, tacklad. Taktiksnack i 30 sekunder, repetera.

ZzZzZz

Eddie Vedder
2008-01-09, 21:33
Vart är listan för oss som är trötta på att det ständigt vissas denna skitsporten på tv?

Jag är beredd att hålla med. TV-utbudet har delvis tagit död på mycket av mitt fotbillsintresse.:(

Bättre var det när det verkligen var något SPECIELLT med en bra match på TV, när världsmatcherna följer varandra dag ut och dag in blir det bara tröttsamt. Allt som det blir för mycket utav tröttnar man till slut på.:(

Tacka vet jag dom stora landsalagsturneringarna samt att se mitt älskade Degerfors IF hemma på Stora Valla.*cupid*

nr16
2008-01-09, 21:40
Det kan ALDRIG bli för mycket fotboll. Skoj om dom visar EN match iveckan så är den matchen svindålig så måste man vänta i en hel vecka på att få se nästa match som kanske blir ännu sämre? Nej då e de bättre att det är som nu..fast det kunde va bättre tryck på arenorna!

Men det är som eddie vedder säger, något speciellt med att gå och se ett skitlag i sverige varje vecka (L) Trelleborg!

Viktor_Balck
2008-01-09, 22:33
Vart är listan för oss som är trötta på att det ständigt vissas denna skitsporten på tv?

Den hittar du på sidan www.ingenbryrsigvaddutycker.se

Viktor_Balck
2008-01-09, 22:35
Jag är beredd att hålla med. TV-utbudet har delvis tagit död på mycket av mitt fotbillsintresse.:(

Bättre var det när det verkligen var något SPECIELLT med en bra match på TV, när världsmatcherna följer varandra dag ut och dag in blir det bara tröttsamt. Allt som det blir för mycket utav tröttnar man till slut på.:(

Tacka vet jag dom stora landsalagsturneringarna samt att se mitt älskade Degerfors IF hemma på Stora Valla.*cupid*

Det är inte degerfors som tagit död på ditt fotbollsintresse då? Vart är mål-otto när ni behöver honom som mest?

Eddie Vedder
2008-01-09, 22:37
Det är inte degerfors som tagit död på ditt fotbollsintresse då? Vart är mål-otto när ni behöver honom som mest?

Nej verkligen inte, Degerfors är det som håller intresset vid liv.:) Otto petades direkt inför Superettan, vilket i övrigt var ett korrekt beslut. Men jag tycker han förtjänar någon form av plats i föreningen trots allt.

Du är ju ett bevis på att han är ett namn som folk känner till ute i Sverige än idag.:)

Viktor_Balck
2008-01-09, 22:42
Nej verkligen inte, Degerfors är det som håller intresset vid liv.:) Otto petades direkt inför Superettan, vilket i övrigt var ett korrekt beslut. Men jag tycker han förtjänar någon form av plats i föreningen trots allt.

Du är ju ett bevis på att han är ett namn som folk känner till ute i Sverige än idag.:)

Ja, det stämmer. Han var en målspruta av rang när det begav sig.

Personligen tycker jag inte det kan bli för mycket fotboll, visst går det väldigt mycket matcher men men kan faktiskt själv välja vad man skall se och inte se.

Gnusram
2008-01-09, 22:43
Jag är beredd att hålla med. TV-utbudet har delvis tagit död på mycket av mitt fotbillsintresse.:(

Bättre var det när det verkligen var något SPECIELLT med en bra match på TV, när världsmatcherna följer varandra dag ut och dag in blir det bara tröttsamt. Allt som det blir för mycket utav tröttnar man till slut på.:(

Tacka vet jag dom stora landsalagsturneringarna samt att se mitt älskade Degerfors IF hemma på Stora Valla.*cupid*

+1 på det. Ja, förutom Degerfors då. :D Här i Eskilstuna finns just ingen fotboll att gå och kolla på längre.

Eddie Vedder
2008-01-09, 22:46
Här i Eskilstuna finns just ingen fotboll att gå och kolla på längre.

Nej men en sjuhelvetes grym fotbollsarena.:D Degerfors gick ju upp så jag förstår dig, inget klassiskt lag att se fram emot en gång per år.:D Var faktiskt i Eskilstuna och såg matcherna mot DIF varje säsong i division 2. Tunavallen är osannolik för den nivån!

nr16
2008-01-10, 01:17
Tunavallen ser riktigt mäktig ut på bild. Har inte varit där själv då TFF aldrig åker ner så långt i serie systemet..:)

Mindre skitsnack om skitlag i sverige o fler påskrivter för The Gunners!

Exdiaq
2008-01-10, 08:25
Att kolla på amerikansk fotboll är bland det segaste man kan göra.
Kast back till quarterbacken, 10 yards passning, tacklad. Taktiksnack i 30 sekunder, repetera.

ZzZzZz



Precis likadant tycker jag om vanlig fotboll. Fram och tillbaka över planen hela tiden och blir 2-3 mål totalt på en match, skittrist. Lägg till fjantiga filmningar och egotrippade spelare så har du ett koncept som tråkar ihjäl mig. Mycket mer variation i am. fotboll. Men men, det är ju en smaksak ;)