handdator

Visa fullständig version : rookie skriker efter hjälp


psssyak
2008-01-03, 01:51
Har kört på nu sedan 18 veckor tillbaka ungefär , var en tanig jäeavel förut(är det fortfrande)

Statsen va typ 193 cm - 70 kg

Nu 193 cm - 87 kg

jahhap m, då kommer vi till mina frågor.

Jag är nått så fruktansvärt beronde av att se resultat konstant, och 17 kg på 18 veckor är väll knappast nån uber prestation i mina ögon. Så det jag tänkte var att ni kunde ge mig nått förslag på nått schysst kosttillskott, observera att jag inte alls är fet , jag snarare behöver fett. grejjen är att jag är helt lost inom detta ämnet, så nu sitter ni säkert där hemma med protein drycker o suckar *jävla noob*. nä , men tillbaka till allvaret, vill bara ha nått förslag på vad man kunde ta och hur :)

tack för att ni hjälper den ödmjuka nooben, ha d bra !

paul_stanley88
2008-01-03, 02:17
Jag tycker att 17 kg på 18 veckor låter rätt så mycket, jag har tränat knappt 4 månader och gått upp cirka 4-5 kg.

Chrillee
2008-01-03, 04:24
Tycker att det låter sjukt mkt :confused:

Mr. Moose
2008-01-03, 04:29
17 Kg på 18 veckor. :bow: :hbang:

Skulle tro att det du gör nu fungerar ganska bra?! Varför ändra bara för ändrandets skull? Kör på som du gjort hittills och när du stagnerat är det tid att kolla på vad som kan förbättras/ändras.

Exhale_
2008-01-03, 09:43
Har kört på nu sedan 18 veckor tillbaka ungefär , var en tanig jäeavel förut(är det fortfrande)

Statsen va typ 193 cm - 70 kg

Nu 193 cm - 87 kg

jahhap m, då kommer vi till mina frågor.

Jag är nått så fruktansvärt beronde av att se resultat konstant, och 17 kg på 18 veckor är väll knappast nån uber prestation i mina ögon. Så det jag tänkte var att ni kunde ge mig nått förslag på nått schysst kosttillskott, observera att jag inte alls är fet , jag snarare behöver fett. grejjen är att jag är helt lost inom detta ämnet, så nu sitter ni säkert där hemma med protein drycker o suckar *jävla noob*. nä , men tillbaka till allvaret, vill bara ha nått förslag på vad man kunde ta och hur :)

tack för att ni hjälper den ödmjuka nooben, ha d bra !

Har du gått upp 17 kg på 18 veckor och känner dig i bra form tycker jag det verkar som att du inte behöver någon ytterligare hjälp. Kör vidare på det vinnande konceptet.

Raschmus
2008-01-03, 12:01
Fortsätt som innan och läs igenom Kolozzeum. Finns många trådar om kost, och kosttillskott.

Btw, lägg märke till kosttillskott.

swanstah
2008-01-03, 13:48
17 på 18 veckor låter riktigt bra. Det är ju bara att köra vidare. Om du känner för det så handla hem lite tillskott som kan höja din prestationsförmåga och muskeltillväxt. :)