handdator

Visa fullständig version : Olika euro


Carolinew
2008-01-01, 20:37
Ja alltså kan man använda alla Euro överallt i alla länder som har det?Tänkte att jag skulle spara de euros jag hade kvar sen jag var i grekland men där står ju på grekiska och så på dem. Kan jag använda "grekiska" euro i typ Italien osv? :Virro

Bubban
2008-01-01, 20:38
Ja det kan du.

mela
2008-01-01, 20:38
ja.

Lepras
2008-01-01, 20:48
Snälla,börja använda google...så många onödiga trådar..Gahhh

von huff
2008-01-01, 20:53
Vad skulle det annars vara för ide att ha euro?

Mirre
2008-01-01, 20:57
Snälla,börja använda google...så många onödiga trådar..Gahhh
Visst finns det många onödiga trådar och du behöver ju inte läsa alla. ;) Damen fick svar iallafall. :thumbup:

Löjtnant Blank
2008-01-01, 21:00
Visst finns det många onödiga trådar och du behöver ju inte läsa alla. ;) Damen fick svar iallafall. :thumbup:
Hur ska han veta vad tråden handlar om innan han läst den? Topic är ganska intetsägande.

Jorgen
2008-01-01, 21:05
Hur ska han veta vad tråden handlar om innan han läst den? Topic är ganska intetsägande.

Varför måste man svara i trådar man inte är intresserade av?

Animalistic
2008-01-01, 21:06
Snälla,börja använda google...så många onödiga trådar..Gahhh

Snälla, det är ju allmänt forumet
Så många onödiga kommentarer..Gahhh

Mirre
2008-01-01, 21:07
Hur ska han veta vad tråden handlar om innan han läst den? Topic är ganska intetsägande.
Då behöver han ju inte svara.
Ibland undrar jag varför endel ska uppträda som någon typ av moderatorwannabies? Låt tjejen ställa sin fråga om hon anser den passa på kolo efter att ha läst och förstått reglerna. Om frågan/inlägget strider mot ordning och reda, låt moderatorerna sköta det. ;)

Löjtnant Blank
2008-01-01, 21:11
Det är bara det att frågan är så störigt onödig. Första meningen i första sökträffen på Google lyder: "Euro (€) är den europeiska valuta som används av femton EU-länder och sex länder eller områden utanför EU. Stavningen av valutans namn varierar mellan olika språk, till exempel evra på isländska och ευρώ på grekiska."

Hur svårt kan det vara?

Jorgen
2008-01-01, 21:14
Det är bara det att frågan är så störigt onödig. Första meningen i första sökträffen på Google lyder: "Euro (€) är den europeiska valuta som används av femton EU-länder och sex länder eller områden utanför EU. Stavningen av valutans namn varierar mellan olika språk, till exempel evra på isländska och ευρώ på grekiska."

Hur svårt kan det vara?

Och alla frågor du har ställt har alltid varit "nödiga"?

Sålänge det inte bryts några regler får man fråga precis vad man vill. Och om man som medlem tycker att frågan är onödig har man två val, rapportera tråden eller strunta i att svara.

Hur svårt kan det vara?

Löjtnant Blank
2008-01-01, 21:20
Och alla frågor du har ställt har alltid varit "nödiga"?

Sålänge det inte bryts några regler får man fråga precis vad man vill. Och om man som medlem tycker att frågan är onödig har man två val, rapportera tråden eller strunta i att svara.

Hur svårt kan det vara?
Du menar "nödvändiga"? Förmodligen inte, men jag försöker minimera antalet trådar jag startar genom att ge Google en chans.

Carolinew
2008-01-01, 21:35
Men herregud! *gah!*

Okej denna fråga hade jag säkert kunna googla fram men nu ville jag ju bara vara enbart irriterande så folk kunde ha nåt att klaga på ;)

Jorgen
2008-01-01, 21:39
Du menar "nödvändiga"? Förmodligen inte, men jag försöker minimera antalet trådar jag startar genom att ge Google en chans.

Härligt. Men då kan vi komma överens om att du struntar i att skriva i trådar som du inte finner intressanta i framtiden?

God fortsättning på det nya året förresten.