handdator

Visa fullständig version : tjejen har tröttnat på mina prottefisar


snelhest
2007-12-25, 17:55
för några veckor sen blev jag ihop med min första flickvän *gah!*

och nu går vi igenom vår första riktiga kris...

problemet är att en konstant doft av mök fyller lägenheten och hon börjar tröttna på att jag pruttar 2x per minut... det är för kallt ute för att vädra

när jag var singel tänkte jag inte ens på det (känner inte min egen fis) men hon säger att det luktar ohyggligt så nu måste jag vänja mig av med denna dåliga ovana... men jag kan inte! Bubblar så förbannat i magen om jag så bara håller mig i 2 minuter *gah!* lukte hinner inte ens gå ur lgh under tiden jag tränar och den finns överallt

snälla kollo rädda mitt förhållande

min tjej: *spy*

Kwon
2007-12-25, 17:56
Vad äter du?

Byt diet. Måste du verkligen släppa dig så ofta?

Ryska_raketen
2007-12-25, 17:56
HAHAHA, been there, done that. Va fan, älskar hon dig (eh 2 veckor säger du, lol) så får hon stå ut! KEKKEKEKEKEKE

Tricce
2007-12-25, 17:57
Ju mer man fiser desto mer fiser man!
Börjar du hålla dig så blir det mindre och mindre fisar *spy*

snelhest
2007-12-25, 18:02
Vad äter du?

Byt diet. Måste du verkligen släppa dig så ofta?

käkar varannann - var tredje timme... mycket havregrynsgröt, prottepulver och lagad mat... käkar just nu en carbonara...

Släpper lätt två brakskitar i minuten.. kan hålla mig men känns så bubblig i magen då...

A.Steinbach
2007-12-25, 18:03
Min tjej har vant sig efter 4 år som sambos men så släpper ju inte jag väder varannan minut heller.

Finns nog nån form av antigastillskott på apoteket, tror till och med det var något kosttillskottsföretag som sålde sådant.

snelhest
2007-12-25, 18:04
Ju mer man fiser desto mer fiser man!
Börjar du hålla dig så blir det mindre och mindre fisar *spy*

är det sant? Har du provat? Förstår inte varför bakterierna skulle producera mindre gas för att jag inte släpper ut den gamla.... :smash:

mela
2007-12-25, 18:04
:laugh: Du får skaffa en brud som kan fisa ikapp med dig. :Virro

Ignatius72
2007-12-25, 18:05
Börjar du hålla dig så blir det mindre och mindre fisar *spy*

Glöm inte själva tillfredställelsen av en högljudd fis med åtföljnade doft. En stämningshöjare på vilken tillställning som helst. Nä, bruden är nog bara rädd för att ljudet ska attrahera andra honor i trakten.
Det är roligt, det låter och det blir en hemtrevlig doft.

snelhest
2007-12-25, 18:06
Min tjej har vant sig efter 4 år som sambos men så släpper ju inte jag väder varannan minut heller.

Finns nog nån form av antigastillskott på apoteket, tror till och med det var något kosttillskottsföretag som sålde sådant.
funkar det?

jojjep91
2007-12-25, 18:07
hahahahaha!

har en polare med samma problem, han åt inte på en hel dag, för att en tjej skulle komma till han, för han fiser också när han ätit osv:D:D:D:D:D

snelhest
2007-12-25, 18:08
:laugh: Du får skaffa en brud som kan fisa ikapp med dig. :Virro

*mini* har ju tagit mig 27 år att hitta den första!!!

Vet du nån brud som är ok med att jag fiser ofta och mycket?

mela
2007-12-25, 18:10
*mini* har ju tagit mig 27 år att hitta den första!!!

Vet du nån brud som är ok med att jag fiser ofta och mycket?

Tjejer som själva fiser ofta och mycket? Det finns sånna också.
Eller så får du ha en massa levande ljus som eldar upp gaserna :D

Muaytudd
2007-12-25, 18:12
Men allvarligt, 2 gånger i minuten. Ska du inte gå till farbror doktorn och se om du är laktosintollerant eller ngt annat? Om inte så kommer du iaf. få recept på antifispiller.

snelhest
2007-12-25, 18:12
hahahahaha!

har en polare med samma problem, han åt inte på en hel dag, för att en tjej skulle komma till han, för han fiser också när han ätit osv
nu när du säger det så fiser jag inte lika mkt under deff... frågan är bara hur min tjej ska stå ut i 2 månader till *gah!*

A.Steinbach
2007-12-25, 18:13
funkar det?

Vet ej, har aldrig provat. Har inget behov av det.

Tricce
2007-12-25, 18:13
är det sant? Har du provat? Förstår inte varför bakterierna skulle producera mindre gas för att jag inte släpper ut den gamla.... :smash:

Ja så funkar min mage iaf, låter jag dom komma så blir det som nya mökar på dirr börjar jag hålla mig avtar mökandet och mök behovet

snelhest
2007-12-25, 18:15
Tjejer som själva fiser ofta och mycket? Det finns sånna också.
Eller så får du ha en massa levande ljus som eldar upp gaserna :D

Ljus var en bra ide! Ska köpa rökelse och krejjer imorgon! Tack för tipset *drool*

willis
2007-12-25, 18:24
När du dricker proteindrinkar låt dom stå ~5 min efter att du skakat dom för att låta skummet lägga sig så ska du se att du inte kommer fisa lika mycket.

LadyInsane
2007-12-25, 18:25
Har egentligen inget tips, men bra jobbat, med att försöka bättra dig.

Kan bara tala för migsjälv, men jag är rätt pryd när det gäller detta ämne. Usch och fy. Killar som envisas med att släppa sig, kommer knappast högt upp på min lista.

mela
2007-12-25, 18:25
Ljus var en bra ide! Ska köpa rökelse och krejjer imorgon! Tack för tipset *drool*

Inte rökelser för guds skull. Rökelse blandat med fis är ingen go doft :D
Men värmeljus osv borde vara bättre. Kanske doftljus.

MilkmaN
2007-12-25, 18:32
Om du käkar lite yoghurt med bra bakteriflora i, typ acidophilus, så minskar fisandet markant. De bakterierna äter upp fisbakterierna eller nåt sånt.

Bra grejer!

shadowfire
2007-12-25, 18:36
håll dig.. jag håller mig så länge det går, sedan lägger jag av brakare som pågår i typ 30 sek, men då kan jag åtminstone lägga av dem i hallen eller ngt där de får ligga o dunsta bort...

mela
2007-12-25, 18:37
håll dig.. jag håller mig så länge det går, sedan lägger jag av brakare som pågår i typ 30 sek, men då kan jag åtminstone lägga av dem i hallen eller ngt där de får ligga o dunsta bort...

Utomhus vore väl mer schysst isf?

shadowfire
2007-12-25, 18:37
Har egentligen inget tips, men bra jobbat, med att försöka bättra dig.

Kan bara tala för migsjälv, men jag är rätt pryd när det gäller detta ämne. Usch och fy. Killar som envisas med att släppa sig, kommer knappast högt upp på min lista.

finns inget bättre än då både sambon o jag vaknar av att det mullrar till i hela madrassen :D

shadowfire
2007-12-25, 18:37
Utomhus vore väl mer schysst isf?

Vägrar gå 3 trappor ner för o lägga av en grovkalibrig jävel? den hinner ju vända och gå uppåt isåfall vilket bara resulterar i magknip.... *rolleyes*

mela
2007-12-25, 18:38
Vägrar gå 3 trappor ner för o lägga av en grovkalibrig jävel? den hinner ju vända och gå uppåt isåfall vilket bara resulterar i magknip.... *rolleyes*

Öppna ett fönster och stick ut röven? :D

bullis
2007-12-25, 18:39
Tänd en sticka efter varje prutt

mela
2007-12-25, 18:40
Tänd en sticka efter varje prutt

2 i minuten? :D

Einar
2007-12-25, 18:55
2 i minuten? :D

Han släpper knappast 2 i minuten 24 timmar om dygnet. Själv hade jag gått iväg och laggt dem i hallen som herr shadowfire.

Bubban
2007-12-25, 21:53
Nej men allvarligt talat.......
Om du verkligen fiser 2 ggr/minut så är det något rejält fel med dig, även om du äter vad du äter. Hur är din avföring? (JA JAG STÄLLDE FRÅGAN!) Om lös bör du definitivt uppsöka läkare. Kan vara någon form av celiaki, vilket inte är o leka med. Speciellt inte om du äter havregryn så stup i kvarten.
Gör det.

Creole
2007-12-25, 21:58
Han skämtar ju bara. Kollade igenom hans inlägg och det mesta vara skämt.

Timme
2007-12-25, 22:10
Snelhest: Du är ett stort skämt och din journal är ett stort skämt. Hur orkar du driva med oss så som du gör?

jontahontas
2007-12-25, 22:14
Sjukt kyligt ändå. Säger också lite om hur hjälpsamma och accepterande många här ändå är. Nästan inte ett enda hånskratt eller nånting.

Creole
2007-12-25, 22:18
Snelhest: Du är ett stort skämt och din journal är ett stort skämt. Hur orkar du driva med oss så som du gör?

Han kommer förmodligen fortsätta så länge folk går på det.

snelhest
2007-12-25, 22:21
Nej men allvarligt talat.......
Om du verkligen fiser 2 ggr/minut så är det något rejält fel med dig, även om du äter vad du äter. Hur är din avföring? (JA JAG STÄLLDE FRÅGAN!) Om lös bör du definitivt uppsöka läkare. Kan vara någon form av celiaki, vilket inte är o leka med. Speciellt inte om du äter havregryn så stup i kvarten.
Gör det.
Min avföring är helt normal förutom att den är ENORM *cupid* Och nej jag har inte celiaki, och ja jag släpper minst 50 fisar/dygn. Ju mer man fiser desto friskare mage har min doktor sagt *slap*

Men jag ska prova det där med acidophilus.

snelhest
2007-12-25, 22:24
Han skämtar ju bara. Kollade igenom hans inlägg och det mesta vara skämt.
Jag skämtar nästan aldrig. *screwy*
Snelhest: Du är ett stort skämt och din journal är ett stort skämt. Hur orkar du driva med oss så som du gör?
Min journal är en förebild för många på forumet! Enda problemet är att jag inte orkar uppdatera allt jag gör om dagarna så den har blivit lite tom! *gah!*

Jamioo
2007-12-25, 22:41
Inte rökelser för guds skull. Rökelse blandat med fis är ingen go doft :D
Men värmeljus osv borde vara bättre. Kanske doftljus.

Jag tror det finns doftljus med fis lukt.. varför inte tända en sådan??! då är det ju bara att skylla på ljuset..!

Emil_Larsson
2007-12-25, 22:54
Sorry, men jag kan inte hålla mig för skratt när jag läser den här tråden, så mogen som jag är :D

Per B
2007-12-25, 22:56
Skaffa hund. Då kan du skylla på hunden! ;)

Creole
2007-12-25, 22:58
Det finns tjejer som skulle göra slut med dig för att du fiser för lite, och det finns tjejer (dom som är vanligast) som gör slut för att du fiser för mycket. Gör slut och försök hitta en tjej som passar dig.

ManuelIT
2007-12-25, 23:12
snelhest är en legend, en inspiration för oss vanliga dödliga

jag hoppas dock att du inte kommer toffla med din hardcore träning och kost bara för nån random brud

tuben
2007-12-26, 01:06
Hade själv problem i början med gaser när jag började träna samt dricka proteindrinkar.
La som du cirka 2 per minut utan att överdriva.
Fick bland annat inte sitta kvar med mina vänner och se Black hawk down för det luktade för illa.
Min mor vaknade av att det luktade fis trots det var två stänga dörrar ivägen mellan sovrummen som låg vägg i vägg.

Det lugnade sig efter ett par veckor och nu får jag bara korta återfall om jag inte får regelbundet intag av proteinpulver på ett tag.

Sparrisen
2007-12-26, 01:07
Lösningen:

http://www.lakemedelsverket.se/upload/SPC_PIL/Pdf/humpil/Dimetikon%20AstraZeneca%20capsule%20soft.pdf

kaysim
2007-12-26, 01:27
schysst tråd!=) min brud tar fisandet riktigt bra! dock fiser jag inte 2 gånger i minuten, men ett par stycken om dagen blir det ju;) Med min förra brud fes jag inte en enda gång under ett år (vi hade en lite lite speciell relation:smash: , var sjukt jobbigt att hålla sig så man blev illamående*gah!* ) men som sagt, 2 gånger i minuten låter lite väl mycket. kolla upp det hos en läkare!

tjabon
2007-12-26, 01:32
Testa att prata med en dietist!
det finns viss hälsokost (alger ??) som bryter
ned och minimerar tarmgaser.

Fatalist
2007-12-26, 01:52
snelhest: tack!

Kwon
2007-12-26, 02:59
FISEN BERGLUND, e're du dé? :D

Byt lite diet så hoppas vi magen din lugnar ner sig!

Stoltz
2007-12-26, 11:05
För allt i världen Snel, köp inte rökelse! Blandningen av rökelse och prottefis är fan obeskrivlig...

Tänk dig att stå och bränna av rökare i en sjukligt varm bastu tillsammans med Piranha, Krampus och 130kilofinsksisu , under bulksäsong. Då har du kommit halvvägs till den sjuka lukt som uppstår vid prottemetangas och rökelse.

Exhale_
2007-12-26, 11:12
Jag tror det beror på aspartamet i proteinpulvret. Min kropp reagerar med att producera mökdoft så fort jag får i mig en uns aspartam.

Scratch89
2007-12-26, 11:53
Jag tror det beror på aspartamet i proteinpulvret. Min kropp reagerar med att producera mökdoft så fort jag får i mig en uns aspartam.

Du menar två aminosyror som finns i normal kost?

Jag tycker att snelhest ska sluta dricka så mycket proteindrinkar. Kan du inte få i dig proteinet genom maten istället?

Timme
2007-12-26, 11:55
Jag skämtar nästan aldrig. *screwy*

Min journal är en förebild för många på forumet! Enda problemet är att jag inte orkar uppdatera allt jag gör om dagarna så den har blivit lite tom! *gah!*

Skulle du kunna posta en bild på på dig (med censurerat ansikte så att du förblir anonym) där du håller ett papper där det står "Timme är min gulleplutt"

n1tro
2007-12-26, 11:59
Du menar två aminosyror som finns i normal kost?

Jag tycker att snelhest ska sluta dricka så mycket proteindrinkar. Kan du inte få i dig proteinet genom maten istället?

dom är inte längre 2 helt vanliga aminosyror längre när aspartamet är färdigt

Whistler
2007-12-26, 12:31
Finns ju en mängd olika filer och juicer som är berikade med bakteriekulturer som lugnar oroliga magar.

Att hålla inne gaserna försökte jag med när jag hade problemet, jag mådde riktigt jävla dåligt, hade så ont i magen att jag knappt kunde resa mig från stolen. Finns det gas, let it flow free!

Jompan
2007-12-26, 14:14
Tänd en tändsticka efter fisen så försvinner lukten! Problemet ur världen! :)


Gör dock inte som Jim Carrey i Dum dummare, med risk för brännskador! :laugh:

Greg
2007-12-26, 15:53
Dra ner på protein-drinkarna?

maaherra
2007-12-26, 16:01
Skaffa ett fisrör, typ ett pringlesrör som du fiser in i och lagrar odören. Sen vädrar du röret ute bara en gång om dagen eller vid behov.

Jompan
2007-12-26, 16:02
Hur gör du när du är på jobbet/alt plugget? Fiser du på offentligt eller lyckas du behärska fisarna då?

Knepet kanske är att inte vara allt för "hemma" i ditt egna hem när flickvännen är där annars. :)

budadi
2007-12-26, 17:07
Haha bra tråd :laugh:

snelhest
2007-12-26, 17:11
Hur gör du när du är på jobbet/alt plugget? Fiser du på offentligt eller lyckas du behärska fisarna då?

Knepet kanske är att inte vara allt för "hemma" i ditt egna hem när flickvännen är där annars. :)

Jag går på soc.bidrag. När jag är ute/affären fiser jag obehindrat. På gymmet håller jag mig och tar fispauser på toa.... brukar dock lätta på trycket vid tunga böj/mark :cool:

Jompan
2007-12-26, 17:13
Jag går på soc.bidrag. När jag är ute/affären fiser jag obehindrat. På gymmet håller jag mig och tar fispauser på toa.... brukar dock lätta på trycket vid tunga böj/mark :cool:

Kan funka hemma med kanske när flickan är där? :)

Annars skulle jag definitivt köra på att tända tändstickor. Funkar på de mest eländiga äggmökar. :D

snelhest
2007-12-26, 17:15
Kan funka hemma med kanske när flickan är där? :)

Annars skulle jag definitivt köra på att tända tändstickor. Funkar på de mest eländiga äggmökar. :D

Tycker det vore mindre ansträngande för henne att bara stå ut? Skulle inte du stå ut jompan och lära dig att gilla doften?

Greg
2007-12-26, 17:20
Tycker det vore mindre ansträngande för henne att bara stå ut? Skulle inte du stå ut jompan och lära dig att gilla doften?

2BZCJRL4tTw

Jompan
2007-12-26, 17:25
Tycker det vore mindre ansträngande för henne att bara stå ut? Skulle inte du stå ut jompan och lära dig att gilla doften?

Sånt är lite konstigt faktiskt. Vissa mökar kan jag bara inte för mitt liv stå ut med, medan vissa andras (karln mins bl.a.) oavsett om de luktar precis som de som jag inte kan stå ut med, kan jag leva med.

Sen handlar de ju lite om frekvens på fisandet också. Blir hela lägenheten inpyrd av odören så vette sjuttsingen. Gilla doften skulle jag nog heller aldrig göra, men man kan leva i fred med den kanske. :Virro

Nitrometan
2007-12-26, 18:18
Tycker det vore mindre ansträngande för henne att bara stå ut?
Det minst ansträngande för henne är ju att lämna dig. Då slipper hon dina fisar.

snelhest
2007-12-26, 19:00
Sånt är lite konstigt faktiskt. Vissa mökar kan jag bara inte för mitt liv stå ut med, medan vissa andras (karln mins bl.a.) oavsett om de luktar precis som de som jag inte kan stå ut med, kan jag leva med.

Sen handlar de ju lite om frekvens på fisandet också. Blir hela lägenheten inpyrd av odören så vette sjuttsingen. Gilla doften skulle jag nog heller aldrig göra, men man kan leva i fred med den kanske. :VirroOk, misstänker att mina har satt sig i tapeterna *gah!*

Det minst ansträngande för henne är ju att lämna dig. Då slipper hon dina fisar.

Men då går hon miste om mina stora fina muskler *cupid*

Nitrometan
2007-12-26, 19:02
Men då går hon miste om mina stora fina muskler *cupid*
Livet är hårt ibland. Hon får välja helt enkelt. Muskler och fisar eller frihet utan fisar.

snelhest
2007-12-27, 00:00
Ok nu är det riktig kris i förhållandet... Jag får sova på soffan i natt. Orsak?

Hade nyss sex emd tjejen och hon satt mellan mina ben och sög av mig varpå jag känner hur det tränger på. Försiktigt försiktigt lägger jag en smygare... inte uppskattat.

Vafan! Varför ska just jag lida av detta!? Verkar som ingen annan fiser så illa som jag!

Frida.B
2007-12-27, 00:03
hahaha denna tråden är riktigt rolig


du borde se över din diet

XroW
2007-12-27, 00:11
Ok nu är det riktig kris i förhållandet... Jag får sova på soffan i natt. Orsak?

Hade nyss sex emd tjejen och hon satt mellan mina ben och sög av mig varpå jag känner hur det tränger på. Försiktigt försiktigt lägger jag en smygare... inte uppskattat.

Vafan! Varför ska just jag lida av detta!? Verkar som ingen annan fiser så illa som jag!


:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

NiXPhoenix
2007-12-27, 00:20
Han skämtar ju bara. Kollade igenom hans inlägg och det mesta vara skämt.


Även om han skämtar så kan det vara bra att folk får chansen att diskutera såna här saker.

Själv fiser jag inte alltför mycket, men har problem med en uppsvälld mage istället. Ska fan ta och masa mig iväg till doktorn för att ta prover snart, även om jag har mina misstankar om vad det kan vara i kosten som orsakar det.



Vet ni förresten vad ni ska tänka när nån pruttat och ni känner lukten?
-Ah, nu luktar jag på gas som nyligen var i nån annans ändtarm. Ändtarmsgas. :D
Ljuvligt.

Mr. Moose
2007-12-27, 03:42
Tänd en sticka efter varje prutt

Var försiktig bara!

http://community.happiestgaycouple.com/0C8FCFFFF0002E6CB00070000D98D/

Jazen
2007-12-27, 04:02
för några veckor sen blev jag ihop med min första flickvän *gah!*

och nu går vi igenom vår första riktiga kris...

problemet är att en konstant doft av mök fyller lägenheten och hon börjar tröttna på att jag pruttar 2x per minut... det är för kallt ute för att vädra

när jag var singel tänkte jag inte ens på det (känner inte min egen fis) men hon säger att det luktar ohyggligt så nu måste jag vänja mig av med denna dåliga ovana... men jag kan inte! Bubblar så förbannat i magen om jag så bara håller mig i 2 minuter *gah!* lukte hinner inte ens gå ur lgh under tiden jag tränar och den finns överallt

snälla kollo rädda mitt förhållande

min tjej: *spy*

vare sig tjej eller kille, hade jag som kille bott med dig o du släppt dig så ofta skulle det nog krisa sig också....kolla upp det där, kan väl inte va "normalt" att man släpper sig så ofta att du lägger rökridå hemma!

Tricklev
2007-12-27, 04:20
Ok nu är det riktig kris i förhållandet... Jag får sova på soffan i natt. Orsak?

Hade nyss sex emd tjejen och hon satt mellan mina ben och sög av mig varpå jag känner hur det tränger på. Försiktigt försiktigt lägger jag en smygare... inte uppskattat.

Vafan! Varför ska just jag lida av detta!? Verkar som ingen annan fiser så illa som jag!

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

snelhest
2007-12-27, 05:15
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Det är fan inte roligt! Detta är mitt första straighta förhållande och det håller på att förstöras för att jag fiser så förbannat. Till och med sexlivet börjar förstöras innan det startade.

Har inte kunnat sova på hela natten för jag är rädd att mitt förhållande ska ta slut. Speciellt med tanke på vad som hände i går kväll. För första gången i mitt liv får jag vara lycklig och så håller det i två veckor :(

Vinter
2007-12-27, 05:33
Om du är allvarlig bör du uppsöka läkare snarast. Kan vara en uppsjö med tarm och magproblem.

Kwon
2007-12-27, 08:26
Det är fan inte roligt! Detta är mitt första straighta förhållande och det håller på att förstöras för att jag fiser så förbannat. Till och med sexlivet börjar förstöras innan det startade.


Ditt första "straighta" förhållande? Hur menar du?

Greg
2007-12-27, 08:35
Ditt första "straighta" förhållande? Hur menar du?

http://www.bogi.nu/bi/bibild/bi-0327-13g.jpg

?

skaparn
2007-12-27, 08:42
http://www.bogi.nu/bi/bibild/bi-0327-13g.jpg

?

Geting?

snelhest
2007-12-27, 08:51
Ditt första "straighta" förhållande? Hur menar du?

Hade ett kortare förhållande med en man... står om det i min journal. Jag ville bara känna nån form av gemenskap med en annan människa eftersom att jag aldrig haft några vänner.

Kwon
2007-12-27, 08:53
Ok, men hur var det med pruttarna i det gamla förhållandet då?

Var det mindre klagomål då på prottefisarna?

snelhest
2007-12-27, 08:59
Ok, men hur var det med pruttarna i det gamla förhållandet då?

Var det mindre klagomål då på prottefisarna?
det var väldigt kort och vi bodde aldrig tillsammans. Tror inte han märkte något.

Exhale_
2007-12-27, 10:01
Du menar två aminosyror som finns i normal kost?


När aspartamet bryts ner så bildas nedbrytningsprodukterna metanol, fenylalanin och asparaginsyra. Det kan ju vara det min kropp reagerar med mök på.

Men det är bara min personliga åsikt som inte är uppbackad av någon forskning.

jebu
2007-12-27, 14:44
Handla några paket Proviva och drick regelbundet, det brukar fixa magen.
prova byt prottepulver till något med mindre laktos och mindre aspartam då vissa kan få dålig mage av det också... samt dra ner lite på fibrerna.

snej
2007-12-27, 15:39
Börja med EAA istället för vasslepulver, det borde vara snällare? Betydligt mindre mängder som behövs oxå..

Commando1980
2007-12-27, 16:45
kör in en kork i röven, du kanske är laktosintolerant..dra ner på mjölk om du dricker mkt sådan, sluta äta konstant (var 2-3 timme).

Jompan
2007-12-27, 19:09
Ok nu är det riktig kris i förhållandet... Jag får sova på soffan i natt. Orsak?

Hade nyss sex emd tjejen och hon satt mellan mina ben och sög av mig varpå jag känner hur det tränger på. Försiktigt försiktigt lägger jag en smygare... inte uppskattat.

Vafan! Varför ska just jag lida av detta!? Verkar som ingen annan fiser så illa som jag!


Man kan aldrig fisa så tyst att det inte luktar!!! ;)

Får du sova i sängen idag? Eller har de riktigt krisat sig?

Stoltz
2007-12-27, 19:16
Ok nu är det riktig kris i förhållandet... Jag får sova på soffan i natt. Orsak?

Hade nyss sex emd tjejen och hon satt mellan mina ben och sög av mig varpå jag känner hur det tränger på. Försiktigt försiktigt lägger jag en smygare... inte uppskattat.

Vafan! Varför ska just jag lida av detta!? Verkar som ingen annan fiser så illa som jag!

:laugh: :laugh:
Gå och kolla dig för fan :D

MilkmaN
2007-12-27, 19:21
MEN!

Jag har ju redan gett lösningen! Sån där yoghurt, proviva/lactobacillus/acidophilus whatever. FUNGERAR! Jag slutar helt att fisa äckligt när jag käkar sånt.

Stoltz
2007-12-27, 19:33
MEN!

Jag har ju redan gett lösningen! Sån där yoghurt, proviva/lactobacillus/acidophilus whatever. FUNGERAR! Jag slutar helt att fisa äckligt när jag käkar sånt.

Hur mycket sådant dricker du per dag?

MilkmaN
2007-12-27, 20:23
Hur mycket sådant dricker du per dag?

Just nu dricker jag inget alls. Men sen har jag i dagsläget inga problem med sjuka proteinfisar stup i kvarten heller, främst eftersom jag inte käkar så mkt proteinpulver :)

Men ett glas eller två om dagen räckte bra.

Muskelbyggaren
2007-12-27, 20:40
Geting?
Det hela blev lite begripligare efter jag insett att bilden föreställer en insekt av typen "bi".

skaparn
2007-12-27, 23:21
Det hela blev lite begripligare efter jag insett att bilden föreställer en insekt av typen "bi".

[.img]Bild på en uggla med glasögon och en text under med lite underfundig stavning[/img]

Stoltz
2007-12-27, 23:26
[.img]Bild på en uggla med glasögon och en text under med lite underfundig stavning[/img]

http://www.ocf.berkeley.edu/~jskong/orly.gif

snelhest
2008-01-25, 07:09
MEN!

Jag har ju redan gett lösningen! Sån där yoghurt, proviva/lactobacillus/acidophilus whatever. FUNGERAR! Jag slutar helt att fisa äckligt när jag käkar sånt.

tror inte på sånt mumbojumbo... dessutom har tjejen gjort slut nu efter jag råkade lägga en ljudlig prutt när hon sög av mig... trodde det skulle bli en smygare som hon trots allt är van vid.

hatar kvinnor just nu.

DanielF
2008-01-25, 08:26
Snelhest och Farthammer. What a team! (Arnolddialekt)