handdator

Visa fullständig version : Köpa begagnad skivstång


Exdiaq
2007-12-23, 21:12
Undrar om någon vet en bra sida eller affär i Skåne där man kan köpa begagnade skivstänger och vikter? Ska tålas att släppas lite.

Har kollat runt på blocket men tycks inte kunna hitta något bra som passar mig. Hjälp skulle uppskattas :)

Jazen
2007-12-23, 21:14
Undrar om någon vet en bra sida eller affär i Skåne där man kan köpa begagnade skivstänger och vikter? Ska tålas att släppas lite.

Har kollat runt på blocket men tycks inte kunna hitta något bra som passar mig. Hjälp skulle uppskattas :)

begagnade skivstångar hör man inte ofta som är till salu :P fråga på gymet ifall dom har för många och vill bli av med någon som du kan köpa till vettigt pris m.m

bubbe
2007-12-23, 21:27
Om någon hittar en beg muscle lab maskin så går det bra att kontakta mig. Blev av med en i förra veckan från gymmet, helt crazy :confused:

Exdiaq
2007-12-23, 21:28
Efter lite mer letande hittade jag ett företag som har rätt hyfsade priser på nya saker. 3100:- för internationell skivstång och 140kg internationella gummivikter. Rätt bra pris, eller vad säger ni?

Jazen
2007-12-23, 21:30
Efter lite mer letande hittade jag ett företag som har rätt hyfsade priser på nya saker. 3100:- för internationell skivstång och 140kg internationella gummivikter. Rätt bra pris, eller vad säger ni?

låter väl som ett bra pris faktiskt