handdator

Visa fullständig version : Jönköping - träna tidigt på julafton?


Mirre
2007-12-23, 18:29
Hej,

Någon som vet öppettiderna på Sense? Är på besök i Jönköping och Senses hemsida och telefonsvarare upplyser inte om morgondagens öppettider. Atlantis är hutlösa med sina 150 kr för ett träningspass och det betalar jag inte av ren princip. :devil: Någon som har samarbete med SATS?

Är friskis något att ha?

Hjäälp! Jag vill köramitt ryggpass imorgon inna jag rockar loss på julens godsaker. *popcorn*

Må så gott o ät gott
LillMirre

Daniiiel
2007-12-23, 18:37
Friskis i jönköping har öppet 09.30 till 11.30. Jönköping bästa gym förutom att det är för mycket folk och kass musik. Men det behöver du nog inte oroa dig för på en julafton:)

Mirre
2007-12-23, 18:40
Friskis i jönköping har öppet 09.30 till 11.30. Jönköping bästa gym förutom att det är för mycket folk och kass musik. Men det behöver du nog inte oroa dig för på en julafton:)


Tack för info! :)
Vet du vad de tar för engångsträning?

dice
2007-12-23, 18:44
Tack för info! :)
Vet du vad de tar för engångsträning?

70

Mirre
2007-12-23, 18:48
70
Helt överkomligt!:thumbup: Synd att de bara inte har öppet lite längre eftersom jag är segstartad på förmiddagen gällande styrketräning. *grr*

Tack o God Jul!
:)

Jorgen
2007-12-23, 18:49
Helt överkomligt!:thumbup: Synd att de bara inte har öppet lite längre eftersom jag är segstartad på förmiddagen gällande styrketräning. *grr*

Tack o God Jul!
:)

Du får se till att gå upp i tid istället för att ligga och tryna så länge. Seså. :whipped:

Mirre
2007-12-23, 18:59
Du får se till att gå upp i tid istället för att ligga och tryna så länge. Seså. :whipped:

:sleep: är bra för muskeltillväxten. :D

pilt77
2007-12-23, 18:59
Helt överkomligt!:thumbup: Synd att de bara inte har öppet lite längre eftersom jag är segstartad på förmiddagen gällande styrketräning. *grr*

Tack o God Jul!
:)

då har jag en bra lösning, ring 036121212 så skjutsar jag dig till gymet.*whistle*

Mirre
2007-12-23, 19:04
då har jag en bra lösning, ring 036121212 så skjutsar jag dig till gymet.*whistle*
Glömde nog nämna att min LILLEbror (*flex* ) ska med. :D

pilt77
2007-12-23, 19:05
Glömde nog nämna att min LILLEbror (*flex* ) ska med. :D

han får också plats

Jorgen
2007-12-23, 19:12
han får också plats

Alla koloiter åker gratis i din taxi va?

tjabon
2007-12-23, 20:56
Här är lite tider:
http://web.friskissvettis.se/webarchive/data_foreningar/jonkoping/jul_2007_webb.pdf

Jag kör mitt ryggpass där på annandagen.....*grr*
(annars hade du kunnat få lite matchning....:D )

Jax
2007-12-23, 22:05
När gym i Jönköping ändå är på tapeten så undrar jag om någon vet om Friskis, Sense, Atlantis eller idrottshuset har 10-kort eller motsvarande.

*edit*
Men titta, om man inte är lat så kan man se det själv.
Friskis har 10-kort för 400. Någon som har koll på de andra?

Whistler
2007-12-24, 18:58
Sense och Atlantis jobbar båda enligt paketprincipen, det går alltså inte bara köpa ett tiokort till gymmet, utan man löser ett medlemsskap och får därefter tillgång till samtliga pass och faciliteter.

Mirre
2007-12-24, 19:15
Sense och Atlantis jobbar båda enligt paketprincipen, det går alltså inte bara köpa ett tiokort till gymmet, utan man löser ett medlemsskap och får därefter tillgång till samtliga pass och faciliteter.

Sense erbjuder iallafall prova på-pass.
Jag som dyker upp ett fåtal gånger per år som gäst missgynnas av "paketprincipen". Jag är alltså inte välkommen som gästtränande om jag inte på Atlantis betalar 195kr för ett styrkepass. Snacka om dålignaffärsidé som ger dem dåligt rykte. Ett tips till ägaren Benny, om du läser detta, är att inleda något typ av samarbete med t ex SATS eller Worldclass alternativt att erbjuda något gratispass för gäster med kort på andra gym. Det kallar jag service och kommer ge mer tillbaka. Dessutom kommer du att gynna dina stamkunder om de är ute och reser och kan visa upp sitt Atlantiskort och få gratisträna eller få bra pris på annat gym.

Mvh,
Mirre

P.s Envis som jag kan vara, stod jag på mig i receptionen och prutade. :D På hundra kronor jämt öppnade jag plånboken. Efter ett bra pass, där jag bl a träffade och pratade med trevliga Anoma, blev jag drabbad av köpjävulen och handlade med mig träningstoppar. Så även om Atlantis missade 95 kronor på avgiften, fick ni igen det på shoppingen. Lär och fortsätt så. Receptionisten var supertrevlig men hon måste ju följa bossens regler.

P.s 2 Anoma måste ju bara upp på scenen igen! :hbang: