handdator

Visa fullständig version : Whey-100 - Granatäpple


pervan
2007-12-18, 12:08
Någon som testat? *popcorn*

Köpte precis en Whey-80 - Äpple / Kanel i juletider som dessa *drool*

MikeV
2007-12-18, 13:18
Någon som testat? *popcorn*

Köpte precis en Whey-80 - Äpple / Kanel i juletider som dessa *drool*

nej inte än, väntar på min beställning får den senast imorgon onsdag! :naughty:

ocelot
2007-12-18, 14:09
Fick min kanel förra veckan, helt okej faktiskt... med mjölk..
det blir varje frulle nu tillsammans med havregrynsgröten, riktig julstämning i köket :D + en doftande hyacint... hehe

pervan
2007-12-18, 15:02
nej inte än, väntar på min beställning får den senast imorgon onsdag! :naughty: ah, nice. Ge smakrec plz

Fick min kanel förra veckan, helt okej faktiskt... med mjölk..
det blir varje frulle nu tillsammans med havregrynsgröten, riktig julstämning i köket :D + en doftande hyacint... hehe

oh, bådar gott. Tänkte se om man kunde få till lite julbak med den *popcorn*

gonza
2007-12-18, 18:04
Gotta say, AWESOME.

Vet inte riktigt hur jag ska recensera den, men måste säga att det är en av det produkter som smakar bäst. Päron gör så mycket i denna produkt, fast har än så länge bara använt vatten, tycker inte om att blanda med mjölk. Detta var dock Whey-100 och har nog aldrig sett ett sådant fint fördelat proteinpulver, mikrostandardiserat (om du nu stavas så) är bara förnamnet, väldigt lättlösigt och väldigt lätt att dricka, man kan sitta och sippa i sig den om det är så.

Så av 5 möjligt får den av 5 av mig.

EiseltUK
2007-12-19, 18:53
Låter inte speciellt gott med granatäpple men det är kanske för att jag tycker att riktigt granatäpple är för sött. Smaken kanske överraskar.

pervan
2007-12-21, 09:31
Äpple & kanel var väldigt god för att vara proteinsmak.. Ungefär som man har haft en massa mjölk över efter en gröttallrik med kanel... mmmmm *popcorn*

inte dyrt heller *flex*

cheesian
2007-12-21, 09:57
Tycker den är skitgod!

opuspocus
2007-12-21, 10:36
Granatäpplesmaken var förvånansvärt fräsch, speciellt blandad med vatten (!), smakar lite åt päron/jordgubbshållet och känns inte alls översötad till skillnad från deras vanliga jordgubbssmak. Har dock inte en suck mot Fairing WPI jordgubb :)