handdator

Visa fullständig version : Kriss Murrel and Kristy Hawkins, FBB i underkläder


Mass-Tech
2007-12-17, 20:42
http://www.sat1.de/ratgeber_magazine/dasmagazin/videos/content/26842/

mangemani
2007-12-17, 22:30
jisses vilken kvinna*drool*

Frida.B
2007-12-17, 22:54
jag tycker att de hade bra kroppar för bb men ser väldigt konstigt ut med kvinnliga underkläder tycker jag... jag ser dom bara som byggare utan kön...

hultman
2007-12-17, 23:01
Precis. Det är ju underkläderna vi ska bedöma. :thumbup:

Jag förstår mycket väl att de kvinnliga kroppsbyggarna tjänar pengar på lättklädda framträdanden, men det är ganska tröttsamt att ständigt höra "är det en tjej eller kille" eller "not bangable", även om jag personligen skiter fullständigt i om tjejerna tar illa vid sig.

Avesta
2007-12-17, 23:11
Jesus christ.

Mental
2007-12-18, 00:50
Tja, det utmanar och provocerar den invanda kvinnosynen. rätt uppfriskande.
det visar ju lite på hur starkt åsikten om hur en "riktig kvinna" ska se ut är inlärd hos en.

Doctor Snuggles
2007-12-18, 01:32
Tja, det utmanar och provocerar den invanda kvinnosynen. rätt uppfriskande.
det visar ju lite på hur starkt åsikten om hur en "riktig kvinna" ska se ut är inlärd hos en.

Inlärd? Hört talas om evolution?

Frida.B
2007-12-18, 01:36
Tja, det utmanar och provocerar den invanda kvinnosynen. rätt uppfriskande.
det visar ju lite på hur starkt åsikten om hur en "riktig kvinna" ska se ut är inlärd hos en.

inte för att vara sådan men en kvinna kan inte se ut sådär utan hjälp från andra håll *host* Det är ju som att tycka att det är manligt med smal midja och breda höfter på en man...

bubbe
2007-12-18, 09:11
inte för att vara sådan men en kvinna kan inte se ut sådär utan hjälp från andra håll *host* Det är ju som att tycka att det är manligt med smal midja och breda höfter på en man...

Om en man har smalmidja och breda höfter, brukar han då kallas för kvinna med snopp?


edit: shemale :laugh: