handdator

Visa fullständig version : Vad är snabbt på 40 Yards inom "Svensk" Amerikansk fotboll?


NY-Giants
2007-12-16, 23:47
Jag undrar vad ni eller era lagkamrater springer på 40 yards? Seniorer och U 19 framförallt då... Vad ligger medel på tror ni som runningback? Hoppas jag formulerade mig klart annars är det bara att säga till.

MVH Dignam

Ralle
2007-12-17, 03:03
Jag undrar vad ni eller era lagkamrater springer på 40 yards? Seniorer och U 19 framförallt då... Vad ligger medel på tror ni som runningback? Hoppas jag formulerade mig klart annars är det bara att säga till.

MVH Dignam

Tror inte du kommer att få så många fler svar än detta då det inte är så jättemånga som spelar (kan ha fel). Men hur snabbt du ska springa på 40y är svårt att svara på, hur tar du tid? Springer du med laser på löparbana så är allt under 4.7 snabbt skulle jag säga. Sen får du försöka själv att räkna på hur mycket reaktionstid du eller den som tar tid har och vad du springer på för yta (spelar mest bara roll om det är gräs då det är rätt mycket långsammare).

Miiix
2007-12-17, 08:39
Mätning med laser används EXTREMT sällen inom svensk testning vad jag vet. Därav kommer de flesta resultat säkert vara överdrivna.