handdator

Visa fullständig version : Billig, men om den är bra är ju frågan!


ROMPE
2007-12-13, 22:13
Satt idag på gymmet efter ett hårt pass och blädrade lite i en tidning. Jag såg den här " Fizogen M1-BOL " och funderade på att köpa den. Det stod en massa lockade menningar, så hade verkligen lust och köpa den.

Någon Som förstår sig på, Innehållsdeklaration, eller kanske har köpt produkten och tyckt att den är super bra!?!?!?!?!?!?!!?!?

Tack på för hand/Allways ya super VV

ROMPE
2007-12-13, 22:23
Direktlänkning förbjuden.
//Tolkia

C.E.J.
2007-12-13, 22:24
OK så för att det stod en massa lockande meningar så blev du intresserad? Vad är det med folk... Skiten innehåller väl nån slags prohormon verkar det som, ingen hit kanske.

Raggis
2007-12-13, 22:26
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=19228

The Striker
2007-12-13, 23:01
Jag vet vilken du menar. Den jag har sett räcker bara i 5 dagar, kanske därav det billiga priset?

EiseltUK
2007-12-14, 00:37
Satt idag på gymmet efter ett hårt pass och blädrade lite i en tidning. Jag såg den här " Fizogen M1-BOL " och funderade på att köpa den. Det stod en massa lockade menningar, så hade verkligen lust och köpa den.

Någon Som förstår sig på, Innehållsdeklaration, eller kanske har köpt produkten och tyckt att den är super bra!?!?!?!?!?!?!!?!?

Tack på för hand/Allways ya super VV

Innehåll:

(20R, 22R)-2B, 3B, 22-Tri-0-Acetyl-14a, 20, 25-Trihydroxy-5B-Cholest-7-En-6-One Ester


Detta är någon form av ekdysteron men tanken är nog att man ska tro att det är en designer steroid.

Lite överkurs: Kännetecken är en dubbelbindning på position 7 och en keto på position 6. Ketogruppen motverkar att steroiden/sterolen binder till androgenreceptorerna men möjligen kan ekdysteroider agera via nukleära receptorer.

De andra ärvanliga grejer:

Arginine Ethyl Ester Di-HCL, Citrulline Ethyl Ester HCL, Di-Arginine Orotate, Arginine Alpha Ketoglutarate, Creatine Ethyl Carbonate Ester, Creatine Ester Phosphate Sodium, Di-Creatine Orotate.