handdator

Visa fullständig version : Mitt deffschema


theden
2007-12-12, 23:22
Så här ser min vardag ut, ge gärna synpunkter på förbättringar

06:30 : Vassleprotein med mjölk ( eventuellt bytas ut mot esapro), makril i tomatsås med knäckebröd eller en lingonskiva, banan

09:00 : Kesella, nån valnöt för fett, mandarin

11:00 lite ris med större del kyckling/kött med wokade grönsaker ( i lite sås gjort av vatten, olivolja, 1 tsk currypasta, currykrydda, peppar)

13:00 Slow protein + banan eller mandarin + nån valnöt för fett

16:00 lite ris med större del kyckling/kött med wokade grönsaker ( i lite sås gjort av vatten, olivolja, 1 tsk currypasta, currykrydda, peppar)

18:30 kreatin, Esapro

19:00 - 20:30 Träning (vassleprotein + banan efter avslutat pass)

21:30 Kött eller kyckling med ris, knäckebröd, fåtal oliver.

22:30 kvällspromenad 40 min normal takt

23:30 slow protein sen SOVA


Har inte ork att köra morgonpromenader från mån - tor då kör jag kvällspromenader istället.

fre-sön kör jag morgonpromenader + intervallträning på senare på kvällen

tränar annars 5 ggr i veckan styrke...

tänkte köra såhär fram till jul sen köra morgonpromenader hela jullovet och intervaller så ofta jag orkar..

nån som har några synpunkter? målet är att såklart minska i fett medans jag försöker bibehålla så mycket muckler som möjligt

Solve
2007-12-14, 21:45
lite tråkigt o deffa under jul? :) julmat, godis, tårta, julbort kalas o fest... kankse bara jag? jag äter som en gris under hela jul fram till påsk

Nelo322
2007-12-14, 22:27
Ser bra... men svårt att säga hur mycket kcal du gör av eftersom vi inte vet vikt och längd på dig. Sedan så skulle ju hur mycket gram du äter av saker vara bra så att man kan få en hint av kcal intaget!