handdator

Visa fullständig version : Sony NWZ-A816 mp3


otherside
2007-12-11, 02:20
Valet å kvalet mellan denn och clix 2! Underbart med sonyn dock att den har drag and drop funktion, alltså inte bunden till itunes eller mediaplayer! nån som har den?
http://reviews.cnet.com/mp3-players/sony-nwz-a816-4gb/4505-6490_7-32593872.html?tag=pdtl-list

dynamo
2008-01-05, 17:35
Funderar på att köpa Sony NWZ-A818 eller NWZ-S618. Bägge på 8GB och vad jag förstått samma, jävligt bra, ljud.

Blev det nått köp?

otherside
2008-01-05, 19:21
Funderar på att köpa Sony NWZ-A818 eller NWZ-S618. Bägge på 8GB och vad jag förstått samma, jävligt bra, ljud.

Blev det nått köp?

de blev köp och är grymt nöjd! Grymt ljud, riktigt snygg och lätt att använda

dynamo
2008-01-05, 22:26
Låter bra! Tror jag köper en 818 på ONOFF imorrn, eller om jag orkar vänta och fara in nån vardag och köpa från clickok.se, de har visst butik inne i stan nånstans. Var billigare där, men frågan är om jag ids vänta.

Har suttit och funderat och läst på om vad jag ska köpa förnån och det verkar som att denna skulle passa mig bäst. Den har fått jäkligt bra reviews totalt, men framförallt vad gäller ljudkvalite, användarvänlighet och batteritid.

Tänkte egentligen köpa någon pytte-spelare för att träna/jogga med, men kom in på sidospår. ;)

Måste bara säkra att det finns nån typ konstruktion så man kan bära den på armen eller dylikt innan jag köper!

Sett nått sånt?

tröskel
2008-01-05, 23:31
Har haft en 818 men den pajjade. Funderar på att köpa en igen då jag gillade den skarpt!

Angående joggingfodral och liknande så har jag sett bilder på det på sonys hemsida för ett tag sen, lyckas dock inte hitta dem igen. När jag har frågat efter sådant i affärer så har det inte funnits...

Men antar att man kan få tag i något universalfodral

otherside
2008-01-06, 01:36
Låter bra! Tror jag köper en 818 på ONOFF imorrn, eller om jag orkar vänta och fara in nån vardag och köpa från clickok.se, de har visst butik inne i stan nånstans. Var billigare där, men frågan är om jag ids vänta.

Har suttit och funderat och läst på om vad jag ska köpa förnån och det verkar som att denna skulle passa mig bäst. Den har fått jäkligt bra reviews totalt, men framförallt vad gäller ljudkvalite, användarvänlighet och batteritid.

Tänkte egentligen köpa någon pytte-spelare för att träna/jogga med, men kom in på sidospår. ;)

Måste bara säkra att det finns nån typ konstruktion så man kan bära den på armen eller dylikt innan jag köper!

Sett nått sånt?

ingen koll på de faktiskt, brukar bara ha den i handen när ja springer, absolut har den fått toppen recensioner och det är den värd är glad att ja inte köpte clix2